Da er jeg i gang igjen med nok et prosjekt: Nelson Pass F5c V2 cascode turbo. Ikke for eget bruk, men fordi det er gøy. Håper at noen som går i tanker på å anskaffe nettopp dette utgangstrinnet, men som ikke er like glad i loddebolten som meg, tar kontakt når den blir lagt ut på "børsen".-
Bilde 1 og 2: Printene er cviller (diyAdio)
Bilde 3 og 4: Jeg har 16 av disse lyttene. Har ikke bestemt enda hvor mange jeg vil benytte i strømforsyningen.
Bilde 5: Forsinket innkobling av trafoer og utkobling av høyttalere dersom feil oppstår (Elektor). Allerede testa og funker fint.
Bilde 6: Kabinettet blir gjenbruk. God plass. Blir helt fint med et par lakkstrøk (sort) på frontplata.
Bilde 7: To stykk trafoer. Her må jeg vikle på noen tørn på 2x20 V uttaket for å få 2x25V AC som allerede befinner seg på et av de andre uttakene på trafoen. For å hente ut maks strømuttak parallellforbinder jeg de to uttakene.
Printene har fått noen av de små justeringer slik det foreslås i denne tråden: F5c V2.0 cascode turbo construction documentation - complete
Eivind Stillingen
Bilde 1 og 2: Printene er cviller (diyAdio)
Bilde 3 og 4: Jeg har 16 av disse lyttene. Har ikke bestemt enda hvor mange jeg vil benytte i strømforsyningen.
Bilde 5: Forsinket innkobling av trafoer og utkobling av høyttalere dersom feil oppstår (Elektor). Allerede testa og funker fint.
Bilde 6: Kabinettet blir gjenbruk. God plass. Blir helt fint med et par lakkstrøk (sort) på frontplata.
Bilde 7: To stykk trafoer. Her må jeg vikle på noen tørn på 2x20 V uttaket for å få 2x25V AC som allerede befinner seg på et av de andre uttakene på trafoen. For å hente ut maks strømuttak parallellforbinder jeg de to uttakene.
Printene har fått noen av de små justeringer slik det foreslås i denne tråden: F5c V2.0 cascode turbo construction documentation - complete
Eivind Stillingen
Vedlegg
-
78.2 KB Visninger: 3.731
-
76 KB Visninger: 3.713
-
65.7 KB Visninger: 3.732
-
46.1 KB Visninger: 3.719
-
68 KB Visninger: 3.748
-
74.4 KB Visninger: 3.743
-
65.5 KB Visninger: 3.743
Sist redigert: