De är kunderna som de är "speciellt intresserade av".Hva om man har hatt innkassosak -betalingsanmerkning - utleggsforretning. etc.
Vi har erfart high end hifi kunder som meget "voksne" iforhold til den gjennomsnittlige forbrukeren. De er mer bevisste på kjøp de foretar seg og ikke handler om betalingsevnen er lav. Vi har også stor tro på at alle kundene våres blir så fornøyde med vårt produkt at de velger å betale.Hva om man har hatt innkassosak -betalingsanmerkning - utleggsforretning. etc.
Heh, hele forumet er jo synsing og føleri
Å oppfordre til kritisk journalistikk er det samme som å ødelegge for en bransjeaktør? Aner vi at det er noe som ikke tåler dagens lys?Respekt er et ord du kanskje bør slå opp. Start din egen tråd enn å ødelegge for branskjeaktører!!!Det kunne vært interessant om Stereo Pluss kunne gått kabelbransjen litt nærmere etter i sømmene ved f.eks å se nærmere på de norske kabelprodusentene. Hvordan er forholdet mellom produksjonskostnader og salgspris hos disse aktørene? Jeg er personlig skeptisk til denne differansen, men ingenting ville være mer gledelig om jeg tar feil i så måte. Og da kunne vi jo unngå at sånne som meg gikk rundt og "tippet" i slike spørsmål.
Enig. Det bør sjekkes hva slags underleverandører de har og om produktene deres er OEM som selges mye billigere i utlandet under andre navn.Å oppfordre til kritisk journalistikk er det samme som å ødelegge for en bransjeaktør? Aner vi at det er noe som ikke tåler dagens lys?Respekt er et ord du kanskje bør slå opp. Start din egen tråd enn å ødelegge for branskjeaktører!!!Det kunne vært interessant om Stereo Pluss kunne gått kabelbransjen litt nærmere etter i sømmene ved f.eks å se nærmere på de norske kabelprodusentene. Hvordan er forholdet mellom produksjonskostnader og salgspris hos disse aktørene? Jeg er personlig skeptisk til denne differansen, men ingenting ville være mer gledelig om jeg tar feil i så måte. Og da kunne vi jo unngå at sånne som meg gikk rundt og "tippet" i slike spørsmål.