slowmotion
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 02.05.2009
- Innlegg
- 6.474
- Antall liker
- 3.498
Han som tegnet bilen til Fred må jo ha røyka!
Hvordan fungerer styringen, egentlig?
Hvordan fungerer styringen, egentlig?
Ååååå!!! Er det noe feil med Celine Dion nå??^Sett dere rolig ned og spill Celine Dion-kassettene deres, dere.
Tror heller det er KNEECAP vi snakker her.........Den der går vel ikke gjennom EURCAPs test for fotgjengerbeskyttelse?
Vis vedlegget 379640
Galskap er alltid gøy. Sbarro har utvist endel av dette.
https://www.google.no/search?q=sbar...fHNAxAQ_AUIBigB#tbm=isch&q=sbarro+car&imgrc=_
Det der tror jeg er en eldre amerikaner med Rolls-Royce frontVis vedlegget 379750
Det går også an å ødelegge en Rolls uten å gjøre det med et lite snev av humor.
Kun i Amerika, selvfølgelig.
Det er noe pussig med baksetet i den der. Det ser ut til å stå minst 15cm for høyt i forhold til hva som ville anses "normalt" sammenlignet med forsetene??Mer Rolls-Royce. Silver Spirit Estate. Det overhenget bak er vel i lengste laget. 10 sekker sement i lasterommet bak bakakselen, så har du lite styring
Det der blir da en bil uten motor og drivverk ellers ....
Denne er ekte:Folk lager mye rart, men MB600'en er nok photoshoppet :
Vis vedlegget 386476
Min første bil var en Austin Maxi 1750 hl (highline).Arvet/kjøpt av min far som hadde hatt den i årevis. Alle jeg traff som gadd uttale seg om bilen syntes den var stygg. En ekstremt praktisk og svært lite glamorøs bil. U-kul og kjedelig kanskje, men også svært bra. Hadde på den tiden god drivstofføkonomi, gode gassdempere, et hav av plass og god fremkommelighet. Tverrstilt motor og et hjul i hvert hjørne. Det føltes godt de to gangene da de motocrosskjørende naboene kjørte seg fast med sin urQuattro, og jeg bare kjørte stille og rolig opp bakkene. (gikk helt fint å grisekjøre med den også men litt mer power hadde ikke skadet).
Det er vel ingen tvil om at British Leyland rotet bort denne i alt tullet sitt. Heldigvis hadde jeg aldri andre problemer med min enn normal slitasje. Det eneste merkelige er at ingen andre har planket konseptet fullt ut..
Vis vedlegget 368459
Vis vedlegget 368460
Bakluka åpnet helt ned til fangeren, og helt ut til hver side. Baksetet kunne felles begge veier så du kunne velge mellom "seng", eller flatt gulv hele veien frem til forsetene.
Vis vedlegget 368461 Vis vedlegget 368464
The cars : Austin Maxi development story - AROnline : AROnline
Husker godt disse Austin lastebilene. Egentlig mer geniale enn merkelige. De var beregnet som ditribusjonsbiler. Den skråstilte døren ga meget god adkomst til førerplass og hjørnerutene gjorde at man hadde god oversikt. Kul bilHusker godt disse Austin lastebilene fra 60-tallet. Hadde noen snodige løsninger - f.eks 2 små "hjørnefrontruter", dører på skrå bak og vindusviskere som gikk mot hverandre montert oppe...........
Hvis du blir kvalm under din siste reis bør du heller hjemsøke familien din som gravla deg før du var død.Nuvel, Jon. La oss nå endelig håpe det blir lenge til- for oss begge. Det går bra for min del , sålenge jeg slipper siste reise på hjul med ei Merce. Da hjemsøker jeg pinadø sjåføren som ren hevn for at han gjorde meg kvalm...ellers intet negativt om hverken Sverige eller Tyskland.
Se der, ja. Litt over the top, men likefullt morsomt. Som ekte (original)Mini-fan så burde jeg kanskje se på dette som helligbrøde, men så alvorlig kan vi ikke ta oss selv. En populær ombygging på nittitallet var å putte en Yamaha R1000-motor under panseret med kjededrift på bakhjulene. De er road legal i UK så hvorfor ikke her hjemme også? Min Cooper var en SS MKIII 1969 bygget opp over et 1971-chassis. Målte 110 bhp da jeg solgte den i 1991, så en av eierne før meg må tydeligvis ha gjort noe med motoren, som ut fra fabrikkspec ble levert med 90 bhp. Den mest artige bilen jeg har eid, og en dag skal jeg eie en Cooper igjen. Men neppe original, de går for rundt 20 kilopund nå.^Ikke mer? Mini med 78 liters V18 er bøsere
Vis vedlegget 372050
Austin Mini powered by 3,500 horsepower V18 engine?
Et godt eksempel på form-følger-funksjon. Har virkelig sans for nyttebiler fra den perioden, så ikke merkelig i mine øyne.Husker godt disse Austin lastebilene. Egentlig mer geniale enn merkelige. De var beregnet som ditribusjonsbiler. Den skråstilte døren ga meget god adkomst til førerplass og hjørnerutene gjorde at man hadde god oversikt. Kul bilHusker godt disse Austin lastebilene fra 60-tallet. Hadde noen snodige løsninger - f.eks 2 små "hjørnefrontruter", dører på skrå bak og vindusviskere som gikk mot hverandre montert oppe...........