mediakjendis
Hi-Fi freak
Det jo altfor dårlig at samme monoblokk har tatt kvelden to ganger på et år.ps
Nå er begge forsterkerne helt uten trafobrum.
Så jeg er meget fornøyd
Det jo altfor dårlig at samme monoblokk har tatt kvelden to ganger på et år.ps
Nå er begge forsterkerne helt uten trafobrum.
Så jeg er meget fornøyd
Nå vet ikke jeg akkurat hva og hvorfor noe hendte hos deg.Det jo altfor dårlig at samme monoblokk har tatt kvelden to ganger på et år.ps
Nå er begge forsterkerne helt uten trafobrum.
Så jeg er meget fornøyd
Fra mitt ståsted virker det ikke som om den servicen du fikk er representativ for alle med MI. Det er selvfølgelig helt greit at du er fornøyd med servicen fra RM, men det blir vel drøyt når du begynner å sammenligne med andre merker. Greit nok at det mer enn man kan forvente i ditt tilfelle, men MI og RM har vel en historikk som tilsier at man bør være litt forsiktig med å hevde service fortreffelighet sammenlignet med andre merker.....Nå vet ikke jeg akkurat hva og hvorfor noe hendte hos deg.Det jo altfor dårlig at samme monoblokk har tatt kvelden to ganger på et år.ps
Nå er begge forsterkerne helt uten trafobrum.
Så jeg er meget fornøyd
Men det som skjedde her hos meg kan jeg jo ikke klandre Roar for.
Det var en enkel likeretter som takket for seg.
Den var ikke feilmontert. Den var ikke underdimensjonert. Men akkurat den ene likeretteren hadde nok en konstruksjon svakhet fra fabrikk. Det hender jo.
Det er altså 4 likerettere pr print. To print pr monoblokk. 16 totalt. En som røk.
Var nok fra en dårlig batch. Slikt skjer innimellom.
Det man bør ha fokus på som kunde er jo hva som skjer etter en slik hendelse, tenker jeg.
Som i mitt tilfelle var å ringe konstruktør etter klokken 20 om kvelden. Hvorpå Roar svarte med en gang.
Tenker du har samme respons på en Marantz feks.
Så avtalte vi å møtes dagen etter. Hvorpå den ble reparert mens vi hadde det hyggelig.
Den samme servicen får du sikkert på din Accuphase?
I tillegg byttet han alle likeretterne.
Noe sikkert Onkyo hadde gjort?
I tillegg ble de byttet til en kraftigere modell. Helt uten omkostninger.
Det hadde sikkert Pioner gjort også?
Og som plaster på såret så monterte han to ekstra trafoer i min psu til 23.5.
Noe sikkert alle nevnte og unevnte merker hadde gjort.
Nei, jeg kan ikke klandre Roar for svikten i denne komponenten.
Men jeg kan hylle han for denne servicen som i tillegg falt oppi en personlig krise .
Klarer ikke helt å se noen feil her.
Takk Roar
Sent fra min XT1572 via Tapatalk
Jeg legger ikke skyld på noen, men det virker som det må være en ustabilitet i den ene blokka siden den ryker to ganger på så kort tid. Servicen jeg fikk fra Roar var upåklagelig. Fikk den levert samme dag som den røyk.Nå vet ikke jeg akkurat hva og hvorfor noe hendte hos deg.Det jo altfor dårlig at samme monoblokk har tatt kvelden to ganger på et år.ps
Nå er begge forsterkerne helt uten trafobrum.
Så jeg er meget fornøyd
Men det som skjedde her hos meg kan jeg jo ikke klandre Roar for.
Det var en enkel likeretter som takket for seg.
Den var ikke feilmontert. Den var ikke underdimensjonert. Men akkurat den ene likeretteren hadde nok en konstruksjon svakhet fra fabrikk. Det hender jo.
Det er altså 4 likerettere pr print. To print pr monoblokk. 16 totalt. En som røk.
Var nok fra en dårlig batch. Slikt skjer innimellom.
Det man bør ha fokus på som kunde er jo hva som skjer etter en slik hendelse, tenker jeg.
Som i mitt tilfelle var å ringe konstruktør etter klokken 20 om kvelden. Hvorpå Roar svarte med en gang.
Tenker du har samme respons på en Marantz feks.
Så avtalte vi å møtes dagen etter. Hvorpå den ble reparert mens vi hadde det hyggelig.
Den samme servicen får du sikkert på din Accuphase?
I tillegg byttet han alle likeretterne.
Noe sikkert Onkyo hadde gjort?
I tillegg ble de byttet til en kraftigere modell. Helt uten omkostninger.
Det hadde sikkert Pioner gjort også?
Og som plaster på såret så monterte han to ekstra trafoer i min psu til 23.5.
Noe sikkert alle nevnte og unevnte merker hadde gjort.
Nei, jeg kan ikke klandre Roar for svikten i denne komponenten.
Men jeg kan hylle han for denne servicen som i tillegg falt oppi en personlig krise .
Klarer ikke helt å se noen feil her.
Takk Roar
Sent fra min XT1572 via Tapatalk
Hei KarmanaFra mitt ståsted virker det ikke som om den servicen du fikk er representativ for alle med MI. Det er selvfølgelig helt greit at du er fornøyd med servicen fra RM, men det blir vel drøyt når du begynner å sammenligne med andre merker. Greit nok at det mer enn man kan forvente i ditt tilfelle, men MI og RM har vel en historikk som tilsier at man bør være litt forsiktig med å hevde service fortreffelighet sammenlignet med andre merker.....Nå vet ikke jeg akkurat hva og hvorfor noe hendte hos deg.Det jo altfor dårlig at samme monoblokk har tatt kvelden to ganger på et år.ps
Nå er begge forsterkerne helt uten trafobrum.
Så jeg er meget fornøyd
Men det som skjedde her hos meg kan jeg jo ikke klandre Roar for.
Det var en enkel likeretter som takket for seg.
Den var ikke feilmontert. Den var ikke underdimensjonert. Men akkurat den ene likeretteren hadde nok en konstruksjon svakhet fra fabrikk. Det hender jo.
Det er altså 4 likerettere pr print. To print pr monoblokk. 16 totalt. En som røk.
Var nok fra en dårlig batch. Slikt skjer innimellom.
Det man bør ha fokus på som kunde er jo hva som skjer etter en slik hendelse, tenker jeg.
Som i mitt tilfelle var å ringe konstruktør etter klokken 20 om kvelden. Hvorpå Roar svarte med en gang.
Tenker du har samme respons på en Marantz feks.
Så avtalte vi å møtes dagen etter. Hvorpå den ble reparert mens vi hadde det hyggelig.
Den samme servicen får du sikkert på din Accuphase?
I tillegg byttet han alle likeretterne.
Noe sikkert Onkyo hadde gjort?
I tillegg ble de byttet til en kraftigere modell. Helt uten omkostninger.
Det hadde sikkert Pioner gjort også?
Og som plaster på såret så monterte han to ekstra trafoer i min psu til 23.5.
Noe sikkert alle nevnte og unevnte merker hadde gjort.
Nei, jeg kan ikke klandre Roar for svikten i denne komponenten.
Men jeg kan hylle han for denne servicen som i tillegg falt oppi en personlig krise .
Klarer ikke helt å se noen feil her.
Takk Roar
Sent fra min XT1572 via Tapatalk
Det vil mest sannsynlig ikke bli nødvendig med service på et nyere Accuphase produkt, de er bygd for å vare.Nå vet ikke jeg akkurat hva og hvorfor noe hendte hos deg.Det jo altfor dårlig at samme monoblokk har tatt kvelden to ganger på et år.ps
Nå er begge forsterkerne helt uten trafobrum.
Så jeg er meget fornøyd
Men det som skjedde her hos meg kan jeg jo ikke klandre Roar for.
Det var en enkel likeretter som takket for seg.
Den var ikke feilmontert. Den var ikke underdimensjonert. Men akkurat den ene likeretteren hadde nok en konstruksjon svakhet fra fabrikk. Det hender jo.
Det er altså 4 likerettere pr print. To print pr monoblokk. 16 totalt. En som røk.
Var nok fra en dårlig batch. Slikt skjer innimellom.
Det man bør ha fokus på som kunde er jo hva som skjer etter en slik hendelse, tenker jeg.
Som i mitt tilfelle var å ringe konstruktør etter klokken 20 om kvelden. Hvorpå Roar svarte med en gang.
Tenker du har samme respons på en Marantz feks.
Så avtalte vi å møtes dagen etter. Hvorpå den ble reparert mens vi hadde det hyggelig.
Den samme servicen får du sikkert på din Accuphase?
I tillegg byttet han alle likeretterne.
Noe sikkert Onkyo hadde gjort?
I tillegg ble de byttet til en kraftigere modell. Helt uten omkostninger.
Det hadde sikkert Pioner gjort også?
Og som plaster på såret så monterte han to ekstra trafoer i min psu til 23.5.
Noe sikkert alle nevnte og unevnte merker hadde gjort.
Nei, jeg kan ikke klandre Roar for svikten i denne komponenten.
Men jeg kan hylle han for denne servicen som i tillegg falt oppi en personlig krise .
Klarer ikke helt å se noen feil her.
Takk Roar
Sent fra min XT1572 via Tapatalk
Ja, helt upåklagelig.Jeg legger ikke skyld på noen, men det virker som det må være en ustabilitet i den ene blokka siden den ryker to ganger på så kort tid. Servicen jeg fikk fra Roar var upåklagelig. Fikk den levert samme dag som den røyk.Nå vet ikke jeg akkurat hva og hvorfor noe hendte hos deg.Det jo altfor dårlig at samme monoblokk har tatt kvelden to ganger på et år.ps
Nå er begge forsterkerne helt uten trafobrum.
Så jeg er meget fornøyd
Men det som skjedde her hos meg kan jeg jo ikke klandre Roar for.
Det var en enkel likeretter som takket for seg.
Den var ikke feilmontert. Den var ikke underdimensjonert. Men akkurat den ene likeretteren hadde nok en konstruksjon svakhet fra fabrikk. Det hender jo.
Det er altså 4 likerettere pr print. To print pr monoblokk. 16 totalt. En som røk.
Var nok fra en dårlig batch. Slikt skjer innimellom.
Det man bør ha fokus på som kunde er jo hva som skjer etter en slik hendelse, tenker jeg.
Som i mitt tilfelle var å ringe konstruktør etter klokken 20 om kvelden. Hvorpå Roar svarte med en gang.
Tenker du har samme respons på en Marantz feks.
Så avtalte vi å møtes dagen etter. Hvorpå den ble reparert mens vi hadde det hyggelig.
Den samme servicen får du sikkert på din Accuphase?
I tillegg byttet han alle likeretterne.
Noe sikkert Onkyo hadde gjort?
I tillegg ble de byttet til en kraftigere modell. Helt uten omkostninger.
Det hadde sikkert Pioner gjort også?
Og som plaster på såret så monterte han to ekstra trafoer i min psu til 23.5.
Noe sikkert alle nevnte og unevnte merker hadde gjort.
Nei, jeg kan ikke klandre Roar for svikten i denne komponenten.
Men jeg kan hylle han for denne servicen som i tillegg falt oppi en personlig krise .
Klarer ikke helt å se noen feil her.
Takk Roar
Sent fra min XT1572 via Tapatalk
Hei carisma. Ikke vanskelig å ha sympati og empati for mennesker med en sykdomssituasjon. Hvorvidt RM burde selge forsterkere kommersielt kan sikkert diskuteres, men det er ikke noe jeg skal ta stilling til, og i hvert fall ikke i en vennetråd. Sykdomssituasjonen og bølgedalene vet de fleste av dere som handler med RM om, så for kjøperne har jeg begrenset sympati, dessverre. Likevel er det vel også potensielle kjøpere som er innom tråden og vurderer kjøp basert på lovprisningene som ofte kan leses i denne tråden. Forsovet helt greit, dette er en vennetråd for entusiaster, men gitt situasjonen kan det vel være fornuftig å være litt nyansert vedrørende bestilling og service når man velger MI, slik at man ikke forleder folk. Helt klart innafor med panegyriske lovprisninger av forsterkerne, men forsvarstaler rundt bestilling og service blir lett litt........eh umusikalskHei KarmanaFra mitt ståsted virker det ikke som om den servicen du fikk er representativ for alle med MI. Det er selvfølgelig helt greit at du er fornøyd med servicen fra RM, men det blir vel drøyt når du begynner å sammenligne med andre merker. Greit nok at det mer enn man kan forvente i ditt tilfelle, men MI og RM har vel en historikk som tilsier at man bør være litt forsiktig med å hevde service fortreffelighet sammenlignet med andre merker.....Nå vet ikke jeg akkurat hva og hvorfor noe hendte hos deg.
Men det som skjedde her hos meg kan jeg jo ikke klandre Roar for.
Det var en enkel likeretter som takket for seg.
Den var ikke feilmontert. Den var ikke underdimensjonert. Men akkurat den ene likeretteren hadde nok en konstruksjon svakhet fra fabrikk. Det hender jo.
Det er altså 4 likerettere pr print. To print pr monoblokk. 16 totalt. En som røk.
Var nok fra en dårlig batch. Slikt skjer innimellom.
Det man bør ha fokus på som kunde er jo hva som skjer etter en slik hendelse, tenker jeg.
Som i mitt tilfelle var å ringe konstruktør etter klokken 20 om kvelden. Hvorpå Roar svarte med en gang.
Tenker du har samme respons på en Marantz feks.
Så avtalte vi å møtes dagen etter. Hvorpå den ble reparert mens vi hadde det hyggelig.
Den samme servicen får du sikkert på din Accuphase?
I tillegg byttet han alle likeretterne.
Noe sikkert Onkyo hadde gjort?
I tillegg ble de byttet til en kraftigere modell. Helt uten omkostninger.
Det hadde sikkert Pioner gjort også?
Og som plaster på såret så monterte han to ekstra trafoer i min psu til 23.5.
Noe sikkert alle nevnte og unevnte merker hadde gjort.
Nei, jeg kan ikke klandre Roar for svikten i denne komponenten.
Men jeg kan hylle han for denne servicen som i tillegg falt oppi en personlig krise .
Klarer ikke helt å se noen feil her.
Takk Roar
Sent fra min XT1572 via Tapatalk
Jeg regnet egentlig med å få en slik kommentar. Og den er velplassert.
Nei, man kan ikke regne med slik service andre steder. Den er faktisk enestående. Vi er enige der.
Om du ønsker det. Så må du gjerne gå 2 år tilbake i denne tråden. Så vil du nok se at jeg også er enig i at den ikke alltid reflekterer den andre siden her.
Du vil også se at jeg flere ganger har klaget. Og like mange ganger har jeg prøvd å forklare situasjonen til Roar for folk her inne. Også for meg selv faktisk, flere ganger.
Jeg vet at mine forsøk på forklaringer er litt tafatte.
Jeg hverken kan eller ønsker å legge ut alt om privatlivet til en person.
Jeg ser jo at til tross for ett høyt nivå med litt negativ feedback så fortsetter jo folk å handle.
Muligens fordi de ønsker noe bra som koster en brøkdel av andre ting. Muligens også fordi de klarer å se forbi det negative. Muligens en god kombinasjon av de to.
Poenget er att det er litt opp og ned hva han orker/klarer.
Som du vet sitter jeg og venter på ett Beist av en forsterker. Normalt ville jeg ikke forsvart ventetiden på denne. Men det er en oppgave jeg vet han ikke "takler"akkurat nå. Og Roar vet jeg forbi drittlei og litt til pga den. Men samtidig utviser jeg en sympati og to stk empati for at den ikke blir ferdig.
Derfor er Roar trygg på å ha meg hos seg.
Han vet at hvis jeg kontakter han så er det ikke pga problemer. Men for å finne løsninger.
Og jeg beholder roen alltid rundt ham.
Dette gjør det muligens lettere for Roar å ha meg der og utgjøre service.
Når sant skal sies så var det også en veldig sliten og medtatt Roar som møtte meg. Og han trengte mye støtte for å komme seg gjennom de timene.
Vet det er problematisk å kontakte han nå. Og at det tar på de som venter. Slik jeg ser det er det helt utrolig at han klarer å få gjort noe som helst. Noe han egentlig bør berømmes for akkurat nå.
Jeg stemmer ihvertfall for å gi han litt ekstra tid nå. Han kommer sterkt tilbake snart.
Sent fra min XT1572 via Tapatalk
Det er en ting,en annen ting er at de holder til på andre siden av kloden. Hadde Accuphase ligget i Oslo hadde nok de gitt samme service som RM( bare mye kjappere og likt til alle) . MI låter sikkert bra det men med den historien og alt dere såkalte "venner" av MI skriver her inne så fort det er noe som ikke går deres vei er det nok mange som holder seg unna det merket. Synd for RM og ikke så lurt av dere.Det vil mest sannsynlig ikke bli nødvendig med service på et nyere Accuphase produkt, de er bygd for å vare.Nå vet ikke jeg akkurat hva og hvorfor noe hendte hos deg.Det jo altfor dårlig at samme monoblokk har tatt kvelden to ganger på et år.ps
Nå er begge forsterkerne helt uten trafobrum.
Så jeg er meget fornøyd
Men det som skjedde her hos meg kan jeg jo ikke klandre Roar for.
Det var en enkel likeretter som takket for seg.
Den var ikke feilmontert. Den var ikke underdimensjonert. Men akkurat den ene likeretteren hadde nok en konstruksjon svakhet fra fabrikk. Det hender jo.
Det er altså 4 likerettere pr print. To print pr monoblokk. 16 totalt. En som røk.
Var nok fra en dårlig batch. Slikt skjer innimellom.
Det man bør ha fokus på som kunde er jo hva som skjer etter en slik hendelse, tenker jeg.
Som i mitt tilfelle var å ringe konstruktør etter klokken 20 om kvelden. Hvorpå Roar svarte med en gang.
Tenker du har samme respons på en Marantz feks.
Så avtalte vi å møtes dagen etter. Hvorpå den ble reparert mens vi hadde det hyggelig.
Den samme servicen får du sikkert på din Accuphase?
I tillegg byttet han alle likeretterne.
Noe sikkert Onkyo hadde gjort?
I tillegg ble de byttet til en kraftigere modell. Helt uten omkostninger.
Det hadde sikkert Pioner gjort også?
Og som plaster på såret så monterte han to ekstra trafoer i min psu til 23.5.
Noe sikkert alle nevnte og unevnte merker hadde gjort.
Nei, jeg kan ikke klandre Roar for svikten i denne komponenten.
Men jeg kan hylle han for denne servicen som i tillegg falt oppi en personlig krise .
Klarer ikke helt å se noen feil her.
Takk Roar
Sent fra min XT1572 via Tapatalk
Det som er dumt er den rævsleikingen dere driver med til tider(når alt er bra),vi som ikke har (eller aldri kommer til å få)MI leser disse sidene med helt andre briller enn dere. Dette er ikke ment som en dissing av MI men dere såkalte venner. Dere vraker helt og holdent denne tråden på en formidabel måte som ingen andre kunne klart om de så ville aldri så mye . Denne tråden burde egentlig stenges så kunne dere ha laget en ny tråd helt uten al den dritt kastingen. Personlige beskjeder til RM skulle kun ha gått via PM og ikke spamma en vennetråd. Kun mine 10 centHvorfor blir det for dumt? Jeg har da ikke noe negativt å spre.. Ei heller ønske om det..
Selv om jeg bor på andre siden av landet og ikke kan droppe innom RM som enkelte andre så får jeg bedre service hos denne mannen enn de fleste andre merker som er enten etablert på berget eller ikke..
Men hva er det du venter på nå da Amason?
Ja du som alle andre har rett til en mening og dine 10 centsDet som er dumt er den rævsleikingen dere driver med til tider(når alt er bra),vi som ikke har (eller aldri kommer til å få)MI leser disse sidene med helt andre briller enn dere. Dette er ikke ment som en dissing av MI men dere såkalte venner. Dere vraker helt og holdent denne tråden på en formidabel måte som ingen andre kunne klart om de så ville aldri så mye . Denne tråden burde egentlig stenges så kunne dere ha laget en ny tråd helt uten al den dritt kastingen. Personlige beskjeder til RM skulle kun ha gått via PM og ikke spamma en vennetråd. Kun mine 10 centHvorfor blir det for dumt? Jeg har da ikke noe negativt å spre.. Ei heller ønske om det..
Selv om jeg bor på andre siden av landet og ikke kan droppe innom RM som enkelte andre så får jeg bedre service hos denne mannen enn de fleste andre merker som er enten etablert på berget eller ikke..
Men hva er det du venter på nå da Amason?
O
Du skjønner ikke helt poenget her,men greit nokJa du som alle andre har rett til en mening og dine 10 centsDet som er dumt er den rævsleikingen dere driver med til tider(når alt er bra),vi som ikke har (eller aldri kommer til å få)MI leser disse sidene med helt andre briller enn dere. Dette er ikke ment som en dissing av MI men dere såkalte venner. Dere vraker helt og holdent denne tråden på en formidabel måte som ingen andre kunne klart om de så ville aldri så mye . Denne tråden burde egentlig stenges så kunne dere ha laget en ny tråd helt uten al den dritt kastingen. Personlige beskjeder til RM skulle kun ha gått via PM og ikke spamma en vennetråd. Kun mine 10 centHvorfor blir det for dumt? Jeg har da ikke noe negativt å spre.. Ei heller ønske om det..
Selv om jeg bor på andre siden av landet og ikke kan droppe innom RM som enkelte andre så får jeg bedre service hos denne mannen enn de fleste andre merker som er enten etablert på berget eller ikke..
Men hva er det du venter på nå da Amason?
O
Det som I mine øyne skiller denne tråden mest fra andre vennetråder er at haterne og de som har bare negativitet å spre deltar..
Om jeg tar meg selv som eksempel så missliker jeg Hegel på det sterkeste.. Det låter hoggorm og ser hoggorm ut.. Men fyller jeg Hegel tråden med negativitet? Hva ville jeg fått ut av det?
Jeg kan nevne flere merker også og jeg hadde nok blitt upopulær så det sønger etter..
Men MI er tydeligvis spesielt da de vekker både den ene og den andre siden..
Elsket å være hatet, hatet å være elsket
Det som skremmer meg enda mer er at folk overhode ikke klarer å skille privatperson og moderator rolle..Er vel ingen som betviler kvalitet. Det faktumet at det er folk som regelrett blir lurt er det jeg reagerer på. Jeg reagerer også på at du som moderator også fronter rm på den måten det gjøres. Det burde å bør advares om dette å jeg syns vel det er rart at du som moderator uskyldigjør det faktumet at det sitter ganske mange etterhvert som er fortvilet å rett og slett lurt der ute.
Joda, skjønte det.. Men men..Du skjønner ikke helt poenget her,men greit nokJa du som alle andre har rett til en mening og dine 10 centsDet som er dumt er den rævsleikingen dere driver med til tider(når alt er bra),vi som ikke har (eller aldri kommer til å få)MI leser disse sidene med helt andre briller enn dere. Dette er ikke ment som en dissing av MI men dere såkalte venner. Dere vraker helt og holdent denne tråden på en formidabel måte som ingen andre kunne klart om de så ville aldri så mye . Denne tråden burde egentlig stenges så kunne dere ha laget en ny tråd helt uten al den dritt kastingen. Personlige beskjeder til RM skulle kun ha gått via PM og ikke spamma en vennetråd. Kun mine 10 centHvorfor blir det for dumt? Jeg har da ikke noe negativt å spre.. Ei heller ønske om det..
Selv om jeg bor på andre siden av landet og ikke kan droppe innom RM som enkelte andre så får jeg bedre service hos denne mannen enn de fleste andre merker som er enten etablert på berget eller ikke..
Men hva er det du venter på nå da Amason?
O
Det som I mine øyne skiller denne tråden mest fra andre vennetråder er at haterne og de som har bare negativitet å spre deltar..
Om jeg tar meg selv som eksempel så missliker jeg Hegel på det sterkeste.. Det låter hoggorm og ser hoggorm ut.. Men fyller jeg Hegel tråden med negativitet? Hva ville jeg fått ut av det?
Jeg kan nevne flere merker også og jeg hadde nok blitt upopulær så det sønger etter..
Men MI er tydeligvis spesielt da de vekker både den ene og den andre siden..
Elsket å være hatet, hatet å være elsket
O
Når du har merke som moderator følger det også med ansvar på hva du skriver å ikke opp til vurdering for meg om det er skrevet som privatperson eller moderator.Det som skremmer meg enda mer er at folk overhode ikke klarer å skille privatperson og moderator rolle..Er vel ingen som betviler kvalitet. Det faktumet at det er folk som regelrett blir lurt er det jeg reagerer på. Jeg reagerer også på at du som moderator også fronter rm på den måten det gjøres. Det burde å bør advares om dette å jeg syns vel det er rart at du som moderator uskyldigjør det faktumet at det sitter ganske mange etterhvert som er fortvilet å rett og slett lurt der ute.
Men for all del..
Med andre ord kan ingen av oss moderatorer ha egen meninger og delta på forumet.. Jaja det er notert..Når du har merke som moderator følger det også med ansvar på hva du skriver å ikke opp til vurdering for meg om det er skrevet som privatperson eller moderator.Det som skremmer meg enda mer er at folk overhode ikke klarer å skille privatperson og moderator rolle..Er vel ingen som betviler kvalitet. Det faktumet at det er folk som regelrett blir lurt er det jeg reagerer på. Jeg reagerer også på at du som moderator også fronter rm på den måten det gjøres. Det burde å bør advares om dette å jeg syns vel det er rart at du som moderator uskyldigjør det faktumet at det sitter ganske mange etterhvert som er fortvilet å rett og slett lurt der ute.
Men for all del..
Men for all del...
Da legger vi den død.Joda, skjønte det.. Men men..Du skjønner ikke helt poenget her,men greit nokJa du som alle andre har rett til en mening og dine 10 cents
Det som I mine øyne skiller denne tråden mest fra andre vennetråder er at haterne og de som har bare negativitet å spre deltar..
Om jeg tar meg selv som eksempel så missliker jeg Hegel på det sterkeste.. Det låter hoggorm og ser hoggorm ut.. Men fyller jeg Hegel tråden med negativitet? Hva ville jeg fått ut av det?
Jeg kan nevne flere merker også og jeg hadde nok blitt upopulær så det sønger etter..
Men MI er tydeligvis spesielt da de vekker både den ene og den andre siden..
Elsket å være hatet, hatet å være elsket
O
Siste generasjon Hegel forsterkere låter hoggorm? Nesten så jeg lurer på om du har hørt deOm jeg tar meg selv som eksempel så missliker jeg Hegel på det sterkeste.. Det låter hoggorm og ser hoggorm ut.. Men fyller jeg Hegel tråden med negativitet? Hva ville jeg fått ut av det?
Les litt nøye så skjønner du det,men jeg skal ikke spamme denne tråden mere.Jeg har ganske bred forståelse for at de som er venner er ærlige. Og forteller med glede det som er positivt. Og også deler det som er negativt.
At det blir av utenforstående sett på som rævslikking er jeg ikke så begeistret for.
Hva er det egentlig som klassifiserer det som rævslikking da?
Kan man ikke ha både positive og negative opplevelser uten og bli beskyldt for slikt.
Hele denne vennetråden er spesiell. Pga mangfoldet og at han som lager det er norsk og har en lokal virksomhet. I tillegg er han helt alene om dette. Og ja han har sine mangler.
Allikevel så fortsetter denne tråden som ingenting er hendt. Det er det nok gode positive grunner til, tenker jeg.
Problemet til Roar sånn generelt er å klare å si nei.
Han vil hjelpe å fikse absolutt alt. Og dermed baller det på seg. I tillegg så dukker det opp med jevne mellomrom andre utenforstående problemer.
Sent fra min XT1572 via Tapatalk
Pussig sitering,ser ut som det er meg som sa det. Til info er det ikke det,Hegel låter ikke Hoggorm i mine ører bare ser litt Hoggorm utSiste generasjon Hegel forsterkere låter hoggorm? Nesten så jeg lurer på om du har hørt deOm jeg tar meg selv som eksempel så missliker jeg Hegel på det sterkeste.. Det låter hoggorm og ser hoggorm ut.. Men fyller jeg Hegel tråden med negativitet? Hva ville jeg fått ut av det?
O
Du virker jo som en veldig tålmodig kar, men kan se at det er ganske provoserende (eller du har jo ventet noen år -)Her skal alle angripes ser jeg.
Ikke rart det er krig.
Sent fra min XT1572 via Tapatalk
Tror du uansett misbruker betydning av ordet.Les litt nøye så skjønner du det,men jeg skal ikke spamme denne tråden mere.Jeg har ganske bred forståelse for at de som er venner er ærlige. Og forteller med glede det som er positivt. Og også deler det som er negativt.
At det blir av utenforstående sett på som rævslikking er jeg ikke så begeistret for.
Hva er det egentlig som klassifiserer det som rævslikking da?
Kan man ikke ha både positive og negative opplevelser uten og bli beskyldt for slikt.
Hele denne vennetråden er spesiell. Pga mangfoldet og at han som lager det er norsk og har en lokal virksomhet. I tillegg er han helt alene om dette. Og ja han har sine mangler.
Allikevel så fortsetter denne tråden som ingenting er hendt. Det er det nok gode positive grunner til, tenker jeg.
Problemet til Roar sånn generelt er å klare å si nei.
Han vil hjelpe å fikse absolutt alt. Og dermed baller det på seg. I tillegg så dukker det opp med jevne mellomrom andre utenforstående problemer.
Sent fra min XT1572 via Tapatalk
O
Til info så er det ikke deg jeg sikter til men det skjønner du nokTror du uansett misbruker betydning av ordet.Les litt nøye så skjønner du det,men jeg skal ikke spamme denne tråden mere.Jeg har ganske bred forståelse for at de som er venner er ærlige. Og forteller med glede det som er positivt. Og også deler det som er negativt.
At det blir av utenforstående sett på som rævslikking er jeg ikke så begeistret for.
Hva er det egentlig som klassifiserer det som rævslikking da?
Kan man ikke ha både positive og negative opplevelser uten og bli beskyldt for slikt.
Hele denne vennetråden er spesiell. Pga mangfoldet og at han som lager det er norsk og har en lokal virksomhet. I tillegg er han helt alene om dette. Og ja han har sine mangler.
Allikevel så fortsetter denne tråden som ingenting er hendt. Det er det nok gode positive grunner til, tenker jeg.
Problemet til Roar sånn generelt er å klare å si nei.
Han vil hjelpe å fikse absolutt alt. Og dermed baller det på seg. I tillegg så dukker det opp med jevne mellomrom andre utenforstående problemer.
Sent fra min XT1572 via Tapatalk
O
Jo jeg fikk med meg at tråden leses med andre briller av utenforstående og folk som har ventet lenge eller føler seg lurt.
Men da tenker jeg at de som ser det som rævslikking, ser det litt feil. Ihvertfall i forhold til ordets betydning.
Jeg bagatellisere ikke følelsene demmes. Det er forbannet trist at man må vente så lenge.
Og meget irriterende.
Jeg har egentlig skrevet mye om dette også før.
Jeg har stor sympati for de som har ventet lenge. Meg selv inkludert. Jeg vet hvordan det føles.
Det var også grunnen til at jeg valgte å skrive litt om situasjonen til Roar. Og be folk vente enda en måned. Før de angriper igjen. Jeg håper folk kan gjøre såpass.
Så får vi se om ting har løsnet litt etter det. Jeg sier ikke at Roar tar fri en måned. For det gjør han ikke.
Sent fra min XT1572 via Tapatalk
Du sikter nok ikke til meg.Men er du den sinte?
Vakker, men du du kan si fraDu sikter nok ikke til meg.Men er du den sinte?
Men personlig har jeg valgt å ikke være sint. Det bare ødelegger dagene.
Sent fra min XT1572 via Tapatalk
Helt enig, men se nå hva jeg faktisk skrev i den forrige posten min og sett av litt ekstra tid til å vurdere om dette kanskje kan være med på å forbedre forholdene for alle nåværende og fremtidige kunder. Forøvrig har jeg ikke sett noe som helst til denne kompisklubben, og ser ikke at mannen er i stand til å bedrive noe slikt når han ikke en gang evner å si nei til folk.Altså, så lenge det selges produkter over disk medfølger dette retningslinjer, ansvar og forpliktelser. Så lenge disse faktisk ikke blir fulgt opp er det på sin plass å reagere. Om han driver en kompisklubb med gitte forutsetninger er det noe annet, men sånn er det ikke i dag å ergo er dette ikke greit å viktig å få frem i lyset så minst mulig folk brenner seg her.