Strålende lørdag til deg og.. Tyngste rør-slede jeg har hatt veide 120kg med strømforsyning .. Musikk er et must!Lettdrevne høyttalere, fysj å fy. Kossen skal en da forsvare monoblokker på et halvt tonn Gøy å være på en vandring, men faen e det deilig å kun fokusere på musikken og. Har sikkert masse jeg kunne gjort bedre, men orker ikke nå Ha en strålende lørdag
Jævla amatør ! Du av alle bør vite at i dette gamet handler det ikke om hva som låter bra (nok), men heller hva som kan kanskje låte bedre. Beste måten for reaksjonære som meg å finne ut av, er å prøve og feile. Syv forsterkere er ingenting. Målenissene snakker om å vinne i Lotto, for faen (vitner vel om hvor ræva de er i praktisk matte, tross alt )! For all del, de spiller bra. Er vel derfor seks av dem står her ennå.Jøss, du har vært uheldig. Mye feilkonstruksjoner! De bør tross alt låte likt.
blir aldri for gammel for custom er bare at noen ganger syns enn det kan gjøres litt mer subtilt men likefullt like smakfullt, litt mye luftsenk og pops & bangs for penga i dag imo men mange måter å gjøre ting smakfullt på ,også tilhører ikke jeg nok ikke fanskaren av luftsenk og hjulbeint oppsetting av understell generelt,ofte ting bare dras ut av proposjoner i disse tider og da glemmes fort den totale balansen av ting på den andre sia så hadde jeg ikke hatt noe imot en bøttestiv racing replica av gammel årgang & tidsriktig stuk, hadde Jagg-en på bildet bare vært 2-3 cm høyere hadde mye vært gjort imo men igjen subjektivt såklartLikte den veldig godt er ikke blitt for gammel for senka biler
mvh
Visuelt kan det kanskje appellere for noen, men etter min smak er dette for mye, for praktisk kjøring. Kjører en amerikansk doning, av eldre årgang, går stort sett fort rett frem og senking en god ting. Det er en grunn til at engelskmenn har uttrykket "less is more.."..
Vil tro denne har luftfjæringVisuelt kan det kanskje appellere for noen, men etter min smak er dette for mye, for praktisk kjøring. Kjører en amerikansk doning, av eldre årgang, går stort sett fort rett frem og senking en god ting. Det er en grunn til at engelskmenn har uttrykket "less is more.."..
Spennende! Gratulerer! Synes designet er helt innafor jegSå var det dette med høyttalere. Horn liker jeg, denne plutsligheten, som ingen andre prinsipper helt klarer. Panel har sin ynde og jeg er kor-verk på store panel. I det store utvalget er bass-refleks et fint kompromiss. Så da går jeg for dipol.. .. Med sin horn ladning og doble 15 tommere minner de litt om Mobster og de fikk jeg ikke til. For snille og tamme.. Men hvorfor ikke prøve på nytt? 97dB følsomhet gir og muligheter..
Vis vedlegget 850357
Italienske, men skjønnhet er de ikke. Men en slags art deco design jeg liker. Uten delefilter av noe slag. Betenkelig nok, de heter VREL. Blir dette vræl..?
Vis vedlegget 850358
godt forslag.Du burde flyttet lytterommet en etasje ned, montert en lem i garasjen slik at du kunne kjørt bilene opp og tung haifai rett inn
Vi satser på en femårs planHyggelig at du er tilbake.
Tenkte på deg når jeg humpet forbi Biri forrige fredag - på vei til Vingrom.
Men vi var flere i følge, og skrekkelig øl-tørste, så noe hilsepå-stopp ble det ikke - denne gangen heller.
Tross alt er det både mer stil og mer treverk i en klassisk senket båt. Man må jo ha en viss klasse!Likte den veldig godt er ikke blitt for gammel for senka biler
mvh
Ikke all senking som er like vellykkaTross alt er det både mer stil og mer treverk i en klassisk senket båt. Man må jo ha en viss klasse!
Vis vedlegget 850535
Litt mer sånn?Bom stopp ved første fartshump. Synes dekka skal være synlige inne i hjulhuset, når skjermene siger nedpå blir det dessverre «harry» på denne type bil.
Tusen takk, virker som de passer i rommet på 33kvm, og det er det viktigste. Og så har de stor tilstedeværelse, jeg litt på konsert, istedenfor å lytte til musikk.. Det er viktig for megGratulerer med nye og spennende høyttalere
Så kommer det ny forsterker også ser jeg?
Takk V, det er neppe så mange av disse rundt forbi .. For meg noe av gleden... Ville heller hatt en Citroën DM i god stand enn en tilsvarende Porsche 911.... Men det er meg. Bare glad for at folk holder seg til mainstream, det gjør at jeg kan plundre med mitt..Du har en egen evne til å spore opp ting litt utenfor mainstream - og det har jeg sans for. Gratulerer med nye høyttalere.
Det var ikke annet enn at bilen @parafinoksen viste, hadde forkrommede truck nuts. Folk må gjøre hva de vil med sine biler, noe er fint, annet mindre fint. Kommer helt an på hvem som ser. Jeg skal ikke opptre som noen dommer. Jeg har nok med mittDet er mang slags bilkultur.. Nå er spørsmålet hvilken bil jeg skal bruke for å hente @Retep på stasjonen...? Han kjører ikke bil så sikkert ett fett. Jaag er støvete, men burde fått en tur.. Alikevel fristende med Mini i dag.. Lettkjørt moro..
Vis vedlegget 850558
Grattis HCS, spennende om de når opp til PAP Horn 1 nivå...Så var det dette med høyttalere. Horn liker jeg, denne plutsligheten, som ingen andre prinsipper helt klarer. Panel har sin ynde og jeg er kor-verk på store panel. I det store utvalget er bass-refleks et fint kompromiss. Så da går jeg for dipol.. .. Med sin horn ladning og doble 15 tommere minner de litt om Mobster og de fikk jeg ikke til. For snille og tamme.. Men hvorfor ikke prøve på nytt? 97dB følsomhet gir og muligheter..
Vis vedlegget 850357
Italienske, men skjønnhet er de ikke. Men en slags art deco design jeg liker. Uten delefilter av noe slag. Betenkelig nok, de heter VREL. Blir dette vræl..?
Vis vedlegget 850358
Tja, si det, PAP horn er imponerende saker . Satt å tenkte litt på prinsippet på vei hjem. Det er ikke en automatikk at denne kombinasjonen må fungere, ihvertfall ikke med passiv drift. Hos meg er det i tillegg en problemstilling til, subber som er bassrefleks.. Tre prinsipp som skal bli en helhetlig opplevelse av musikk. Hmm, godt en gir seg litt å jobbe medGrattis HCS, spennende om de når opp til PAP Horn 1 nivå...
Dipol med hor kan bli en knall hybrid mellom Horn og panel høyttalere, Best Of Both Worlds as they say...Ser frem til inngående lytte rapport!
Hehe sant nok, blir det suksess forventes det fantomlyd på toppnivå…uansett kult du satser. Har planer om separate basstårn etterkvart, kanskje dipol variant er safe bet uansett må man bare prøve seg frem, bassrefleks kan godt fungere ypperlig det og…..har lyst å dele analogt når den tid kommer, time will show.Tja, si det, PAP horn er imponerende saker . Satt å tenkte litt på prinsippet på vei hjem. Det er ikke en automatikk at denne kombinasjonen må fungere, ihvertfall ikke med passiv drift. Hos meg er det i tillegg en problemstilling til, subber som er bassrefleks.. Tre prinsipp som skal bli en helhetlig opplevelse av musikk. Hmm, godt en gir seg litt å jobbe med
Det er noe med skyvet i bassrefleks som er artig. Ripol bass har og en kul opplevelse. Marchand var et "delefilter" som jeg testa litt. Jan R knota med det et par kvelder i kjelleren hos han, uten at jeg vil påstå at vi mestret det heltHehe sant nok, blir det suksess forventes det fantomlyd på toppnivå…uansett kult du satser. Har planer om separate basstårn etterkvart, kanskje dipol variant er safe bet uansett må man bare prøve seg frem, bassrefleks kan godt fungere ypperlig det og…..har lyst å dele analogt når den tid kommer, time will show.
Enig, skyv e bra…Har du tiikke titta på parametric eq typ som disse fra SPL og Manley?Det er noe med skyvet i bassrefleks som er artig. Ripol bass har og en kul opplevelse. Marchand var et "delefilter" som jeg testa litt. Jan R knota med det et par kvelder i kjelleren hos han, uten at jeg vil påstå at vi mestret det helt