Ser i @Evo III sin tråd at du @gismo harselerer med hybridkaniner og tar lett på dette med å spise grønnsaker. Deg om det, men vi innlendinger som spiser både paprika og tomater har også følelser.
Og her føler jeg et ansvar og må reagere.
Kostholdsråd fra Botilsrud er så vidt jeg har klart å...
Innrømmer at det er snevert og sært.
Tar meg den friheten å være kategorisk selektiv på bandet med et av de kanskje mest motbydelige navn som fantasien hos enkelte var i stand til å frambringe.
😎😄
Så han skrev engelsk på FB, Norsk Multimedia Forum også, så det er mulig det går litt rundt i hue på' n. Øver vel til svigersønnen skal flytte til Florida?
Som dobbel Dynaudioeier burde vel Gismo finpusse dansken også?
😎😜
Er kun HOW DARE YOU jeg synes er interessant mht 10CC. Men den er til gjengjeld helt genial popmusikk.
Bare coveret ( by Hipgnosis), gjør det verdt å ha plata på vinyl.🙂
https://tidal.com/album/634035/u
Treverk. Mer sobert.
Organisk og følelse av at noe er ekte.
Da kan du også telle klosser når musikken begynner å bli kjedelig.😉
Blir vel Mørcht nok når du slår av lyset.😄