Det er nok store sjanser for møte og hyggelig samvær også i år, Trond. Har kjøpt billett til blågrasversjonen med Sundfør, og håper å få til Gøteborgtur. 🙂
Vi talas.
Var innom Galleri Rømma i helga.
Ulike fotografer med forskjellig uttrykk og varierte tema. Et par kjente navn for de som har fulgt med i norsk musikkpresse. Absolutt severdig.
Jeg tror damene var like rå før i tida. Minst.😎😄
Er jo sammarn nå.🌞🙂
Vi har en fast gjest i veien vår.
Tror...
Skirenn? Hvor mange hundre på verdensbasis er det som fremdeles holder på med det? Og for å få opp antallet blir det ofte rekruttert tvillinger, eller de har samme etternavn som forrige generasjon skiløper i slekta, eller tremenninger og søskenbarn.😎
Det har irritert meg litt at Danskene er...
Er nok ikke bare høyttalerne som skal ut.
Nå er det igjen dax for omveltninger i hertugdømme....
Fet Lumin i svart har jeg trua på hr Hertugen!😄🥰
Lykke til ! 😉😜🤣
Kunne vært noe sammen med Lumin streamer @Evo III ?
DETTE ER EN JOKE!🤣 :
Har ikke vært oppmerksom på tråden før nå i dag.
Deilig progresjon mht utstyret som brukes, og tydelig at det står i musikkens tjeneste.
Lykke til videre.🙂