Nylig innhold av bluesbreaker

  1. bluesbreaker

    BLUESBREAKERSBLOODSUGARSEXMAGIK

    Takk i like måte. God sommer T.🙂
  2. bluesbreaker

    Stemningsrapport med bilde!

    Dårlig bett. 🎣Fint vær.🌞
  3. bluesbreaker

    Welcome to the Leisuredome

    -Men det er jo ikke morsomt.😉😄
  4. bluesbreaker

    Welcome to the Leisuredome

    Innrømmer at det er snevert og sært. Tar meg den friheten å være kategorisk selektiv på bandet med et av de kanskje mest motbydelige navn som fantasien hos enkelte var i stand til å frambringe. 😎😄
  5. bluesbreaker

    gismo`s musikk-stue

    Så han skrev engelsk på FB, Norsk Multimedia Forum også, så det er mulig det går litt rundt i hue på' n. Øver vel til svigersønnen skal flytte til Florida? Som dobbel Dynaudioeier burde vel Gismo finpusse dansken også? 😎😜
  6. bluesbreaker

    Welcome to the Leisuredome

    Er kun HOW DARE YOU jeg synes er interessant mht 10CC. Men den er til gjengjeld helt genial popmusikk. Bare coveret ( by Hipgnosis), gjør det verdt å ha plata på vinyl.🙂 https://tidal.com/album/634035/u
  7. bluesbreaker

    VIMs bøttekott

    Treverk. Mer sobert. Organisk og følelse av at noe er ekte. Da kan du også telle klosser når musikken begynner å bli kjedelig.😉 Blir vel Mørcht nok når du slår av lyset.😄
  8. bluesbreaker

    BLUESBREAKERSBLOODSUGARSEXMAGIK

    Bittermarkas Beastmaster.😜 Nå mangler bare at beistet biter.😎 Lite vak og litt for stille. -men pent å se på. Med Sølen i bakgrunnen.
  9. bluesbreaker

    BLUESBREAKERSBLOODSUGARSEXMAGIK

    God sommer til deg også, Morten. Håper vi treffes om ikke alt for lenge. Skitt fisje! 😉😄
  10. bluesbreaker

    BLUESBREAKERSBLOODSUGARSEXMAGIK

    Takk i like måte, Morten.👍🏻🙂🌞
  11. bluesbreaker

    BLUESBREAKERSBLOODSUGARSEXMAGIK

    Takk i like måte.👍🏻🌞 Ser fram mot nye muligheter. Vi treffes nok igjen om ikke alt for lenge.🙂
  12. bluesbreaker

    gismo`s musikk-stue

    Usikker.🙈
  13. bluesbreaker

    BLUESBREAKERSBLOODSUGARSEXMAGIK

    Takk R. Samme til deg .👍🏻 Har billett til Øya med Cave, så hvis alt går etter planen er det mulighet for å treffes. Sender ei melding da vettu.🙂
  14. bluesbreaker

    BLUESBREAKERSBLOODSUGARSEXMAGIK

    Det er nok store sjanser for møte og hyggelig samvær også i år, Trond. Har kjøpt billett til blågrasversjonen med Sundfør, og håper å få til Gøteborgtur. 🙂 Vi talas.
  15. bluesbreaker

    BLUESBREAKERSBLOODSUGARSEXMAGIK

    Takk i like måte,Trond.🌞
Topp Bunn