Nylig innhold av bluesbreaker

  1. bluesbreaker

    BLUESBREAKERSBLOODSUGARSEXMAGIK

    God sommer til deg også, Morten. Håper vi treffes om ikke alt for lenge. Skitt fisje! 😉😄
  2. bluesbreaker

    BLUESBREAKERSBLOODSUGARSEXMAGIK

    Takk i like måte, Morten.👍🏻🙂🌞
  3. bluesbreaker

    BLUESBREAKERSBLOODSUGARSEXMAGIK

    Takk i like måte.👍🏻🌞 Ser fram mot nye muligheter. Vi treffes nok igjen om ikke alt for lenge.🙂
  4. bluesbreaker

    gismo`s musikk-stue

    Usikker.🙈
  5. bluesbreaker

    BLUESBREAKERSBLOODSUGARSEXMAGIK

    Takk R. Samme til deg .👍🏻 Har billett til Øya med Cave, så hvis alt går etter planen er det mulighet for å treffes. Sender ei melding da vettu.🙂
  6. bluesbreaker

    BLUESBREAKERSBLOODSUGARSEXMAGIK

    Det er nok store sjanser for møte og hyggelig samvær også i år, Trond. Har kjøpt billett til blågrasversjonen med Sundfør, og håper å få til Gøteborgtur. 🙂 Vi talas.
  7. bluesbreaker

    BLUESBREAKERSBLOODSUGARSEXMAGIK

    Takk i like måte,Trond.🌞
  8. bluesbreaker

    BLUESBREAKERSBLOODSUGARSEXMAGIK

    Var innom Galleri Rømma i helga. Ulike fotografer med forskjellig uttrykk og varierte tema. Et par kjente navn for de som har fulgt med i norsk musikkpresse. Absolutt severdig. Jeg tror damene var like rå før i tida. Minst.😎😄 Er jo sammarn nå.🌞🙂 Vi har en fast gjest i veien vår. Tror...
  9. bluesbreaker

    gismo`s musikk-stue

    Synd dom lyt rese så langt førr å få arbe. Håper det går bra læll.👍🏻😉😄
  10. bluesbreaker

    Hjemme hos HasseBasse

    Skirenn? Hvor mange hundre på verdensbasis er det som fremdeles holder på med det? Og for å få opp antallet blir det ofte rekruttert tvillinger, eller de har samme etternavn som forrige generasjon skiløper i slekta, eller tremenninger og søskenbarn.😎 Det har irritert meg litt at Danskene er...
  11. bluesbreaker

    Hertugen's Loft

    Er nok ikke bare høyttalerne som skal ut. Nå er det igjen dax for omveltninger i hertugdømme.... Fet Lumin i svart har jeg trua på hr Hertugen!😄🥰 Lykke til ! 😉😜🤣 Kunne vært noe sammen med Lumin streamer @Evo III ? DETTE ER EN JOKE!🤣 :
  12. bluesbreaker

    Welcome to the Leisuredome

    Vi ønsker god bedring fra Blåskogen.🙏🏻🐾♥️
  13. bluesbreaker

    iGrans Mikrokosmos

    Tipp-topp @iGran !!!
  14. bluesbreaker

    Aircanadas luftige utvikling

    Har ikke vært oppmerksom på tråden før nå i dag. Deilig progresjon mht utstyret som brukes, og tydelig at det står i musikkens tjeneste. Lykke til videre.🙂
  15. bluesbreaker

    gismo`s musikk-stue

    Tusen takk 👍🏻🙂
Topp Bunn