Innrømmer at det er snevert og sært.
Tar meg den friheten å være kategorisk selektiv på bandet med et av de kanskje mest motbydelige navn som fantasien hos enkelte var i stand til å frambringe.
😎😄
Så han skrev engelsk på FB, Norsk Multimedia Forum også, så det er mulig det går litt rundt i hue på' n. Øver vel til svigersønnen skal flytte til Florida?
Som dobbel Dynaudioeier burde vel Gismo finpusse dansken også?
😎😜
Er kun HOW DARE YOU jeg synes er interessant mht 10CC. Men den er til gjengjeld helt genial popmusikk.
Bare coveret ( by Hipgnosis), gjør det verdt å ha plata på vinyl.🙂
https://tidal.com/album/634035/u
Treverk. Mer sobert.
Organisk og følelse av at noe er ekte.
Da kan du også telle klosser når musikken begynner å bli kjedelig.😉
Blir vel Mørcht nok når du slår av lyset.😄
Det er nok store sjanser for møte og hyggelig samvær også i år, Trond. Har kjøpt billett til blågrasversjonen med Sundfør, og håper å få til Gøteborgtur. 🙂
Vi talas.