Nylig innhold av bluesbreaker

  1. bluesbreaker

    gismo`s musikk-stue

    Ser i @Evo III sin tråd at du @gismo harselerer med hybridkaniner og tar lett på dette med å spise grønnsaker. Deg om det, men vi innlendinger som spiser både paprika og tomater har også følelser. Og her føler jeg et ansvar og må reagere. Kostholdsråd fra Botilsrud er så vidt jeg har klart å...
  2. bluesbreaker

    gismo`s musikk-stue

    Du er jo itte blyg, så vi forventer badebilder fra Røgden.
  3. bluesbreaker

    gismo`s musikk-stue

    Supert!🥰 -Og greit med et par slike på rommet?
  4. bluesbreaker

    gismo`s musikk-stue

    Nydelig plass! Er det ledig rom i begynnelsen av juli? (Helpensjon) HFS-rabatt? Er det lov å ha hund på rommet?
  5. bluesbreaker

    BLUESBREAKERSBLOODSUGARSEXMAGIK

    Takk i like måte. God sommer T.🙂
  6. bluesbreaker

    Stemningsrapport med bilde!

    Dårlig bett. 🎣Fint vær.🌞
  7. bluesbreaker

    Welcome to the Leisuredome

    -Men det er jo ikke morsomt.😉😄
  8. bluesbreaker

    Welcome to the Leisuredome

    Innrømmer at det er snevert og sært. Tar meg den friheten å være kategorisk selektiv på bandet med et av de kanskje mest motbydelige navn som fantasien hos enkelte var i stand til å frambringe. 😎😄
  9. bluesbreaker

    gismo`s musikk-stue

    Så han skrev engelsk på FB, Norsk Multimedia Forum også, så det er mulig det går litt rundt i hue på' n. Øver vel til svigersønnen skal flytte til Florida? Som dobbel Dynaudioeier burde vel Gismo finpusse dansken også? 😎😜
  10. bluesbreaker

    Welcome to the Leisuredome

    Er kun HOW DARE YOU jeg synes er interessant mht 10CC. Men den er til gjengjeld helt genial popmusikk. Bare coveret ( by Hipgnosis), gjør det verdt å ha plata på vinyl.🙂 https://tidal.com/album/634035/u
  11. bluesbreaker

    VIMs bøttekott

    Treverk. Mer sobert. Organisk og følelse av at noe er ekte. Da kan du også telle klosser når musikken begynner å bli kjedelig.😉 Blir vel Mørcht nok når du slår av lyset.😄
  12. bluesbreaker

    BLUESBREAKERSBLOODSUGARSEXMAGIK

    Bittermarkas Beastmaster.😜 Nå mangler bare at beistet biter.😎 Lite vak og litt for stille. -men pent å se på. Med Sølen i bakgrunnen.
  13. bluesbreaker

    BLUESBREAKERSBLOODSUGARSEXMAGIK

    God sommer til deg også, Morten. Håper vi treffes om ikke alt for lenge. Skitt fisje! 😉😄
  14. bluesbreaker

    BLUESBREAKERSBLOODSUGARSEXMAGIK

    Takk i like måte, Morten.👍🏻🙂🌞
  15. bluesbreaker

    BLUESBREAKERSBLOODSUGARSEXMAGIK

    Takk i like måte.👍🏻🌞 Ser fram mot nye muligheter. Vi treffes nok igjen om ikke alt for lenge.🙂
Topp Bunn