Nylig innhold av E. Largo

  1. E. Largo

    Aktuell Rapport hos Cash 63

    Gratulerer til Sverige som nå vil bli sendt hjem av Frankrike og slipper fornedrelsen av å bli sendt hjem av Norge.
  2. E. Largo

    Sport, sykkel og trening Norsk fotball 2026

    Klart du kan være uenig. Jeg er på Ståles side og ville gjort det samme selv.
  3. E. Largo

    Sevalds rosablogg

    Tror du de franske reservene er bedre enn de norske?
  4. E. Largo

    Hva hører du på NÅ (musikk) - Del 4

    Dagens dobbel fra 10cc.
  5. E. Largo

    men Tosken var ikke død

    Sørg isåfall for å sikre deg ett eksemplar av DSOTM. Sånn at du kan briske deg for Hertugen :D
  6. E. Largo

    Aktuell Rapport hos Cash 63

    Merkelig at du ønsker at dere skal møte Norge og ikke Frankrike:p
  7. E. Largo

    Jazz; hva hører du på nå?

    Fredagsjazz med Charlie.
  8. E. Largo

    men Tosken var ikke død

    Gratulerer med ny spiller. Den var skikkelig bøs :love:
  9. E. Largo

    men Tosken var ikke død

    Her har du ett filmforslag siden du kjeder deg.
  10. E. Largo

    men Tosken var ikke død

    Bra musikk fortjener alltid best mulig utgivelse imo.
  11. E. Largo

    men Tosken var ikke død

    Jeg har 2006 Hoffman/Gray utgaven av denne. Og om UHQR versjonen låter bedre så er det bare å ta av seg cowboyhatten og gaule yihaa 😀
  12. E. Largo

    Hva hører du på NÅ (musikk) - Del 4

    Muddy Waters - I’m Ready
  13. E. Largo

    Hva hører du på NÅ (musikk) - Del 4

    Doobies - The Captain and Me
  14. E. Largo

    Hva i alle dager holder Largo på med

    Postmannen har vært innom og berget helga igjen😀 I fjor så hadde Wolfmothers debutplate 20 års jubileum. Og i den forbindelse så ble det gitt ut en skikkelig fin utgave. Haken var at den kun var tilgjengelig for medlemmer i Interscopes plateklubb. Og der gadd jeg ikke melde meg inn. Men for en...
  15. E. Largo

    Hva hører du på NÅ (musikk) - Del 4

    Paul Weller - Stanley Road
Topp Bunn