Ble litt skuffet over Suicidal. Synes det ble vel mye mas om å "være seg sjæl", "ikke følge flokken" osv. osv. Grumsete lyd også...
Anthrax hørte jeg mye på på 80-tallet, men fikk ikke helt fot selv om jeg kom farlig nær mosh piten. Ikke spesielt god lyd heller. Mye energi og morsomt å se dem...