Om dommerne skal være konsekvente, så skal det blåses straffe under hver eneste corner i all toppfotball. Hver gang. Brytekamper, riving, holding med begge armer.
Hadde de begynt med dette, ville problemet forsvunnet over natten. Ubegripelig at det ikke gjøres noe med dette.