Planlegging er i gang. Slik stua er i dag, tror vi beste plassering for anlegg er ved inngangen til stua.
slik ser rommet ut i dag. «Kontoret» mitt skal bort fra stua i nær fremtid, og stolene skal inn på soverommet til minste krapyl.
Det som bekymrer meg litt er volumet på rommet. Gamlestua...