Nylig innhold av t-roten

  1. t-roten

    Hi-fi ann am baile beag ann an Alba

    Hva kan vel være bedre enn en kjøretur i hetebølgen som herjer her. Thornhill- London - Cardiff. Bare 10 timer, og vel verdt det. Innlosjert på hotell, vandring til Cardiff Castle og en liten festival
  2. t-roten

    Hi-fi ann am baile beag ann an Alba

    The Clachan Inn er 25 minutter unna. Var halvveis i dag for at bikkja kunne bade i varmen :) Hun svømte og jeg vasset litt i den eneste Lake i Skottland - Lake of Menteith. Historien er visst at en engelsk kartlager var der og laget et kart over området, og glemte at alt av åpent vann i...
  3. t-roten

    Stemningsrapport med bilde!

    Når gradestokken viser 30, må man finne måter å kjøle seg ned på. Godt å ha elva nært nok til at matfar kan ha en sen lunsj på elvebredden
  4. t-roten

    Hi-fi ann am baile beag ann an Alba

    Da begynner stua å få rett farge for å matche høytalere i valnøtt 😀
  5. t-roten

    Hi-fi ann am baile beag ann an Alba

    Vi får se når vi er klare til å spille plater - i mellomtiden blir det maling og møblering som er fokus :)
  6. t-roten

    Hi-fi ann am baile beag ann an Alba

    Bedre halvdel har allerede lagt ned veto - hun vil ha kroken til venstre for peisen som lesekrok
  7. t-roten

    Hi-fi ann am baile beag ann an Alba

    Skal på den lokale puben i morgen for å se kamp - håper det er noen dråper igjen der :D
  8. t-roten

    Hi-fi ann am baile beag ann an Alba

    Skal finne ut av den uttalen 😀
  9. t-roten

    Hi-fi ann am baile beag ann an Alba

    Nja, det betyr at min bedre halvdel mister lesekroken hun ønsker seg. Livet er et krompomiss :)
  10. t-roten

    Hi-fi ann am baile beag ann an Alba

    Planlegging er i gang. Slik stua er i dag, tror vi beste plassering for anlegg er ved inngangen til stua. slik ser rommet ut i dag. «Kontoret» mitt skal bort fra stua i nær fremtid, og stolene skal inn på soverommet til minste krapyl. Det som bekymrer meg litt er volumet på rommet. Gamlestua...
  11. t-roten

    Hi-fi ann am baile beag ann an Alba

    Vurderer å teste Fyne Audio og gi dem noen pund hvis jeg liker hva jeg hører - Linn tror jeg klarer seg uten min finansielle støtte, basert på hva de skal ha for for produktene sine :LOL::ROFLMAO:
  12. t-roten

    Hi-fi ann am baile beag ann an Alba

    Jobber 99% hjemmefra, så ikke noe poeng å bo i London med bråk, stress og kaos Vi sier vi vil ha et annet tempo på livet :D
  13. t-roten

    Hi-fi ann am baile beag ann an Alba

    Noen bokser ankom i går kveld. Men blir ikke åpnet før stua er malt
  14. t-roten

    Hi-fi ann am baile beag ann an Alba

    I mellomtiden kan jeg dele bilder fra vandringer med pelsen
Topp Bunn