Nylig innhold av united

  1. united

    Hvem har herpa stua til united?

    Mannen trenger også sin bacalao, ergo må det på en eller annen komme tilstrekkelig med klippfisk i hus. Alltid best å gjøre det på den tungvinte, men riktige måten. Tørking i sol på klippe/berg. Mur er på kanten, men siden den er 100 år gammel... Trenger ikke så mye fisk nå som Sluket kun...
  2. united

    Hvem har herpa stua til united?

    Årets kveite lagt på sløyebenken og filetert
  3. united

    Hvem har herpa stua til united?

    stakkars Aya som må gå med tvangstrøye på andre uka. Med forbud om å gå i trapp, hoppe og leke med andre bikkjer og meg. Hun tar det ganske bra, men man vet jo hun er veldig preget når hun ikke gidder stjæle og glefse i seg potetgullet mitt. Dette skal nok bli siste uka med body for denne...
  4. united

    Hva hører du på NÅ (musikk) - Del 4

    hjertes smerte
  5. united

    Hva hører du på NÅ (musikk) - Del 4

    en kveld på Storsanden camping Howe Gelb mfl det
  6. united

    Hvem har herpa stua til united?

    med maling som garanteres i 16 år, har jeg vel et perverst håp om at dette er siste gang.:cool:
  7. united

    Hvem har herpa stua til united?

    Ja jeg konset på å bringe ham kaffe og blå Frydenlund. Passelig arbeidsdeling.
  8. united

    Hvem har herpa stua til united?

    Takk! drar opp til nordvest i neste uke, men neppe tid til Moldetur. Det blir Grip snarest mulig. forøvrig var det eieren av dine blokker før meg som sto for sprøytemalingen av huset. Jeg konset på å lage kaffe….
  9. united

    Hvem har herpa stua til united?

    ja ikke sant, hehe
  10. united

    Hvem har herpa stua til united?

    jepp. 80 liter forsvant i en svusj
  11. united

    Hva hører du på NÅ (musikk) - Del 4

    Crampaktig
  12. united

    Hvem har herpa stua til united?

    da er huset malt det tok ca 47,5 timer, brutto, fordelt på tre økter (to større og en liten økt i ettermidddag). kan unne meg en liten cognac, som markering og selvsagt: kvalitetsmuzak:) og snart kommer en Cramps-skive fra 1977 ut...:cool:
  13. united

    Hva hører du på NÅ (musikk) - Del 4

    over til "indie rock’s most easygoing dude" (ifølge The Guardian) Kurt Vile – Philadelphia's been good to me -2026
  14. united

    Hva hører du på NÅ (musikk) - Del 4

    tid for god og trist sinnakøntri
  15. united

    Hva hører du på NÅ (musikk) - Del 4

    man må være litt kynisk når det er mandag og tirsdag på en gang
Topp Bunn