Ja, som sagt tror jeg ikke det er fryktelig mange som blir åpenbart støtt av dette, men de lager gjerne en del leven som får en del oppmerksomhet, forståelig nok. Dersom noen hadde spurt meg om jeg støtter rettigheter for skeive så ville jeg også svart ja på det, men det er ikke noe som...