Jepp, dette blir stas, om enn i overkant varmt om værmeldingen slår til. Ville foretrukket overskyet og 20 grader eller så men man kan ikke få alt her i livet heller. En del gamle og noen nye bekjentskaper på plakaten, rekker dessverre ikke opp så tidlig alle dagene pga jobb, særlig onsdagen er...