Diverse Service hos Neby

Myndighetene

Hi-Fi interessert
Ble medlem
25.03.2015
Innlegg
91
Antall liker
24
Sted
Hamar
Torget vurderinger
1
Hei!
Er det noen som har erfaring med Neby sitt serviceverksted? Jeg leverte inn en Rotel RA-1592 som feilet under FW oppgradering.
Dette var snart 5 uker siden. Teknikker sa han skulle se på den samme dag eller dagen etter, for så å si fra til meg om det påløp ekstra kostnader.
Det gikk en uke og jeg hørte ikke noe. Så jeg sendte de en epost. Den ble stående ubesvart. Så jeg lurer naturligvis på hva som skjer.
Han la inn navn, adresse, etc når jeg leverte den inn, men fikk aldri noen kvittering for innleveringen.
Nå savner jeg å spille musikk i stua mi. Om det tar lang tid så er det forsåvidt greit. Men å ikke svare på henvendelser fra kunder er litt ugreit syns jeg.
 

Proethifi

Overivrig entusiast
Ble medlem
14.04.2023
Innlegg
554
Antall liker
653
Sted
Oslo
Torget vurderinger
1
Tror de er litt overarbeidet. Så jo mere man spør, jo lengere tid tar det totalt for alle…
 

Dolbytor

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.03.2012
Innlegg
7.260
Antall liker
23.248
Sted
Setesdal
Torget vurderinger
8
Det er nok best å ringe 23234366 som er direkte til verkstedet. De har begynt med telefontid mellom kl. 13-15 tror jeg det var. Snakket med Kristian Rolf på verkstedet i dag.
 

Myndighetene

Hi-Fi interessert
Ble medlem
25.03.2015
Innlegg
91
Antall liker
24
Sted
Hamar
Torget vurderinger
1
Tror de er litt overarbeidet. Så jo mere man spør, jo lengere tid tar det totalt for alle…
Da bør det opplyses at det må påregnes lang ventetid og ikke gi beskjed om at den blir sett på samme eller neste dag. Det er klart jeg lurer da. Må være lov å spørre mener nå jeg da. Det er slik det funker i andre bransjer. Men for all del, Kristian var vennligheten selv, så det er ikke det....
 
Topp Bunn