Myndighetene
Hi-Fi interessert
Hei!
Er det noen som har erfaring med Neby sitt serviceverksted? Jeg leverte inn en Rotel RA-1592 som feilet under FW oppgradering.
Dette var snart 5 uker siden. Teknikker sa han skulle se på den samme dag eller dagen etter, for så å si fra til meg om det påløp ekstra kostnader.
Det gikk en uke og jeg hørte ikke noe. Så jeg sendte de en epost. Den ble stående ubesvart. Så jeg lurer naturligvis på hva som skjer.
Han la inn navn, adresse, etc når jeg leverte den inn, men fikk aldri noen kvittering for innleveringen.
Nå savner jeg å spille musikk i stua mi. Om det tar lang tid så er det forsåvidt greit. Men å ikke svare på henvendelser fra kunder er litt ugreit syns jeg.
Er det noen som har erfaring med Neby sitt serviceverksted? Jeg leverte inn en Rotel RA-1592 som feilet under FW oppgradering.
Dette var snart 5 uker siden. Teknikker sa han skulle se på den samme dag eller dagen etter, for så å si fra til meg om det påløp ekstra kostnader.
Det gikk en uke og jeg hørte ikke noe. Så jeg sendte de en epost. Den ble stående ubesvart. Så jeg lurer naturligvis på hva som skjer.
Han la inn navn, adresse, etc når jeg leverte den inn, men fikk aldri noen kvittering for innleveringen.
Nå savner jeg å spille musikk i stua mi. Om det tar lang tid så er det forsåvidt greit. Men å ikke svare på henvendelser fra kunder er litt ugreit syns jeg.