Åpent hus hos R.E.S. i dag

R.E.S.

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.05.2006
Innlegg
5.964
Antall liker
6.048
Torget vurderinger
32
opppsett04-19.jpg


Kona glimrer med sitt fravær helt til i kveld, så jeg tar et spontant hifi-treff i dag mellom klokka 15 og 18. Det er åpent hus, men begrenset plass siden jeg har invitert andre også. Dermed er det først til mølla for de fem første (dvs de som melder seg her i tråden).

Jeg bor ved Slemmestad en halvtimes kjøring fra Oslo sentrum, og adressen min finner du på gulesider.

mvh

Roy Ervin Solstad
 

Hi-rex

Hi-Fi freak
Ble medlem
06.05.2012
Innlegg
2.541
Antall liker
781
Sted
Etne
Torget vurderinger
4
Var Inde om NAT igår og lurede på vor de PMC var blevet av, Men NU ved jeg, hvem som er banditten, som som forhindrede en lytte sektion på disse. I kombi m JC5.

Men helt helt forgæves var turen dog ikke

8599AB5D-D2E0-4F36-9113-88CFB53F5426.jpg



DUMP!, Kan du oversette. Dansken sjønner ikke bæret her.

Kansje du skulle fjerne Guitaren , så Bassen ikke setter strengene i resonans, det vil farve lyden, ifølge Ivor, Linn .

Ellers ha en God Påske, Solen Skinner, Og Halve Norge er På Fjellet. Så er bange for at det kansje kun er Hardcore-banden, som kansje dukker op.
;)
Mvh
 

R.E.S.

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.05.2006
Innlegg
5.964
Antall liker
6.048
Torget vurderinger
32
Var Inde om NAT igår og lurede på vor de PMC var blevet av, Men NU ved jeg, hvem som er banditten, som som forhindrede en lytte sektion på disse. I kombi m JC5.
Høyttalerne mine har aldri vært innom lytterommet til NAT, annet enn i esker. Det var IB2 SE som han spilte på i kjelleren. Mine er MB2 SE.


Men helt helt forgæves var turen dog ikke

Vis vedlegget 538069

Gratulerer.

DUMP!, Kan du oversette. Dansken sjønner ikke bæret her.
Dump er bare for å "dumpe" tråden slik at den kommer opp på lista over tråder på forsiden på HFS.

Kansje du skulle fjerne Guitaren , så Bassen ikke setter strengene i resonans, det vil farve lyden, ifølge Ivor, Linn .
Det er godt mulig man hører gitarene om man stiller seg ved gitarene når man spiller, men jeg pleier å sitte i lytteposisjon og jeg har tilgode å høre noe fra gitarene når jeg sitter der. Ingen andre som har vært her har klaget heller. Kanskje det bare er Linn-utstyr som ikke har godt av å ha ordentlige instrumenter i nærheten ;)

Ellers ha en God Påske, Solen Skinner, Og Halve Norge er På Fjellet. Så er bange for at det kansje kun er Hardcore-banden, som kansje dukker op.
;)
Mvh
Takk i like måte. Jeg har aldri skjønt vitsen med å springe til fjells for å få mer vinter når våren endelig er kommet.

Roy
 

Hi-rex

Hi-Fi freak
Ble medlem
06.05.2012
Innlegg
2.541
Antall liker
781
Sted
Etne
Torget vurderinger
4
Nei, sjønner heller ikke vitsen med gammel sne, her er vi begyndt at finde bade bukserne frem.

Skal der være koldt og råt, foretrekkes det at bade i de varme kilder på Island.

Sådan en Sondeck LP 12 , er noget graps, justerings mæssig, men lyden som gennereres ut av en sådan rille taster. Er innertier.

Beklager fejltagelsen vedr. PMC, lurer fortsatt på hvem som stak av med de.

Mvh
 
Topp Bunn