Jeg var på den arrogante planeten da jeg skjønte disse oppblåste narrene skulle gjøre denne "hellige" låta, og var sikker på sitte med et ekkelt ovenfra-og-nedad-var-det-ikke-det-jeg-visste-flir i trynet etter at fadesen var et faktum. Hm. Lind sang i grunn bra han, mye bedre enn jeg tiltrodde denne pompøse tufsen. Så var det han lille idol-fjotten, da, her måtte det vel gå på trynet. Jøss. gutten kan jo synge! Det er noe ved'n allikevel! Og så dukker det opp en nordlendig jeg ikke en gang har hørt om. Kunne visst synge han også... Mystisk. Kurt, jeg vil ikke like han der hobbiten som bruker skipstrosse som tanntråd, men hva faen!? Han synger jo fletta av hele gjengen pluss de fleste andre også! Dette var live i TV-studio, mine herrer! Dette kom ikke til med alle de mix and match muligheter du har i et platestudio der du filer og pitcher til alt er på stell.
Buckley kan gjøre hva han vil på plate, dette var live! Bortsett fra det vil jeg innrømme at min favoritt på denne låta er k. d. lang. Spør meg ikke hva hu driver med, men det er rein magi i ørene mine...!
Mvh
Håkon Rognlien