Århundredets værste

Sleiven

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.12.2003
Antall liker
22
Grand prix slutter aldri å imponere.
Jeg trodde Israels bidag var bånn (mislykket stevie wonder radbrekking),man Latvia akkurat nå tok kaka. big brother er bedre enn dette programmet.

Sleiven

Joe

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
25.05.2005
Antall liker
63
Sted
Sweetspot
Torget vurderinger
2
Jeg måtte gjennom stua for å hente meg en pils, da herr Pedersen annonserer tysk country (!).
Hva som var country med dette vet ikke jeg. Banjoen?
Til og med kjerringa gir seg over.

Glad vi har HFS.

Birdman

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.01.2005
Antall liker
10
Kona er allerede sur på meg fordi jeg klager hele tiden ;D. Men, fy f...!!! ;D ;D ;D Heia Litauen ;D

jakr

Overivrig entusiast
Ble medlem
11.11.2004
Antall liker
114
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
1
jeg har gått fra seansen, helt på trynet. madamen er enig tror vi legger oss istedenfor. viva la grand prix:)
jakr

thomand

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.03.2006
Antall liker
1.151
Torget vurderinger
7
Huff, ja dette er helt tragisk. En og annen lettkledd dame trekker jo opp, men eller har det vært nedtur.
Vi gir oss nå vi også. Setter på en film heller.

Bach_Man

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.04.2005
Antall liker
317
Torget vurderinger
3
Det er da vel ingen som seriøst tror at de skal få høre god musikk i Grand Prix... Men bisarre innslag som Litauen og Finland gjør det jo verdt å se for underholdningens del.

S

stikken

Gjest
???Nei men i alle dager.
Ser dere på dette? 8) 8)
NEI, jeg ser ikke "GP"!
Vh
S

Birdman

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.01.2005
Antall liker
10
Ikke glem å drikke alkohol når dere ser på "GP"! Disse syns- og hørselsinntrykkene bør dempes! ;D

Sleiven

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.12.2003
Antall liker
22
jeg har gått fra seansen, helt på trynet. madamen er enig tror vi legger oss istedenfor. viva la grand prix:)
jakr
Vi har lagt oss og stått opp igjen for å spise aftens. Tror jeg skal lese litt om diffligninger før jeg legger meg igjen

Selv 2* G+T døyver ikke overhøringen av konas GP utrop. Tror jeg må gå over til karsk... 8)

Sleiven

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.12.2003
Antall liker
22
Huff, ja dette er helt tragisk. En og annen lettkledd dame trekker jo opp, men eller har det vært nedtur.
Vi gir oss nå vi også. Setter på en film heller.
Joda hun til høyre hos Israel var OK,elllers var det tynt...
Sleiven

Birdman

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.01.2005
Antall liker
10
Dette kan kun tolkes som en massiv protestaksjon fra hele Europa. Av alt søppelet var Finland "søplest" ;D.

Felis

Medlem
Ble medlem
15.02.2006
Antall liker
0
Syntes det var et sympatisk trekk at noen som er så stygge kan vinne grand-prix jeg. De fleste andre satset vel som vanlig helst på utseendet ( nå så jeg ikke mye, men av det jeg så) så til neste år blir det vel muligens ikke det som kommer til å stå i fokus, da blir det kanskje mulig å sende noen som kan lage/synge bra musikk, selv om de ikke er så fine i bikini? ;)

tweakMan

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Antall liker
127
Europa er lei av klisseballader?

Kan jo tenkes at annerledes er bedre, akkurat i år da...

emotikon

Æresmedlem
Ble medlem
24.10.2004
Antall liker
2.998
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
1
Ikke glem å drikke alkohol når dere ser på "GP"! Disse syns- og hørselsinntrykkene bør dempes!  ;D
Jeg må holde meg edru under slike forhold, da jeg "sliter" med økte syns- og hørselsinntrykk i beruset tilstand. :)

Jepp, dette har jeg AB testet (X også for den saks skyld...)

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.881
skal man drikke grand prix bra, ja da blir man ikke edru før langt ut i neste uke. Da er det enklere å ha en liten englebass som bæljer sånn at det gjør fysisk vondt i det indre øre, og overdøver alt av lyd som måtte komme ut av TVn.

Felis

Medlem
Ble medlem
15.02.2006
Antall liker
0
skal man drikke grand prix bra, ja da blir man ikke edru før langt ut i neste uke. Da er det enklere å ha en liten englebass som bæljer sånn at det gjør fysisk vondt i det indre øre, og overdøver alt av lyd som måtte komme ut av TVn.
Kanskje englebassen er sulten, eller jeg mener tørst? ::)

Topp Bunn