Ærleg talast: Nye Norton

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Antall liker
9.363
Torget vurderinger
1
Her er neste års Norton 360, den nye sikkerhetsløsningen. http://www.idg.no/pcworld/article32564.ece

Det hele ser bra ut, og sinker den ikke maskinen, og spill mm. så kanskje jeg kjøper programmet i februar neste år...

Mvh.

Psyklisten

Overivrig entusiast
Ble medlem
04.12.2004
Antall liker
0
Torget vurderinger
1
Har akkurat avinstallert all Norton software og det skal mye til før jeg går på en ny runde med treg software fra Symantec.

R.S.

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.03.2002
Antall liker
18
Køyr heller Avast eller/og AVG ;)

Mvfh. RS

Portal

Overivrig entusiast
Ble medlem
19.10.2006
Antall liker
0
Norton / Symantec Mafiaen får ikke komme i nærheten av PCene mine.

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Antall liker
9.363
Torget vurderinger
1
Med Avast4Home, Windows Defender, Zonealarm Free Brannmur, Spybot Search & Destroy og Ad-Aware så var jeg lite plaget med noe som helst. Riktignok ikke en skreddersydd pakke, men du verden så nyttig og bra. Nå er de fire førstnevnte avinnstallert. Denne gangen har jeg ikke hatt noe trøbbel med Symantec.

Ting er enkelt og greit, med et meget godt brukergrensesnitt, som er litt sånn Up & Go, og Fire & Forget. Så langt må jeg si meg nokså fornøyd. Sløver ikke systemet mitt særlig, ikke noe jeg merker noe til i forhold til den gamle kombinasjonen. Det trekker litt mer minne, så 2Gb RAM er kjekt for de som har det. Jeg regner med at minnebruken reduseres i den endelige utgaven som blir tilgjengelig vinteren 2007...

thomand

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.03.2006
Antall liker
1.151
Torget vurderinger
7
Avast, spyboot, adware og spywareblaster på plass hos meg. Den absolutt beste løsningen jeg noensinne har prøvd.

Viking

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Antall liker
435
Torget vurderinger
4
Har brukt Norton i 7 år, ingen problemer overhodet :) Kjører nå full pakka av Norton, Spyware Doctor og Reg cleaner og PCn funker som den gjorde for 3 år siden, ingen blåskjermer eller merkelige fenomen av noe slag :)

akto

Overivrig entusiast
Ble medlem
12.10.2005
Antall liker
48
Sted
Akershus
NOD 32 er det eneste man trenger. Ikke ser du den, ikke hører du den, og den gjør aldri noe feil.

styx

Overivrig entusiast
Ble medlem
10.12.2004
Antall liker
3
Jeg har hatt denne installasjonen av Windows gående i godt over et år nå, og installerer bare antivirusprogramvare innimellom for å sjekke at alt er i orden. Jeg surfer nettet, sjekker mail, usenet, bruker torrents, spiller spill osv., og på dette året har jeg fortsatt ikke hatt et eneste virus. Det eneste Spybot S&D finner er cookies.

Man kommer langt med fornuftig programvare og litt "nettvett" :)

Topp Bunn