Ønskes kjøpt på salgsiden!

kasper

Medlem
Ble medlem
17.12.2003
Innlegg
22
Antall liker
0
Kan dere som ønsker kjøpt på salgsiden legge annonsen på riktig side!!! :-/ :-/ :-/
 

Focalmann

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
09.02.2005
Innlegg
359
Antall liker
1
Jeg synes faktisk at både kjøp og salg burde stå på samme siden! Skjelden jeg husker å sjekke kjøpes siden, så går sikkert glipp av muligheter for salg av utstyr innimellom :eek:
 

hugin

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
09.06.2003
Innlegg
229
Antall liker
2
Torget vurderinger
4
Kan denne flyttes til riktig topic --- OFF-TOPIC HJØRNET !! :p :p :p
 

ole

Overivrig entusiast
Ble medlem
15.01.2004
Innlegg
769
Antall liker
112
Sted
Bærum
Hei,

Veldig relevant krav.  Det er endel gjengangere som gjør dette, antagelig fordi det er gratis og de tror de får bedre eksponering ettersom flere leser salg sidene.

På meg virker det stikk motsatt.  Det forteller om personer som setter egen vinning foran de regler og den praksis de aller fleste andre etterlever.

Jeg ville i alle fall ikke solgt noe til folk som er så kortsiktig ego, man kan jo lure på om de respekterer andre regler, f.eks. kjøpekontrakter eller andre avtaler.

Eller; sentralen kan slå det sammen.  Men det er jo en annen diskusjon.
Inntil videre er det delt i 2 - og det liker jeg.  Det blir mye mer uoversiktlig om alt mikses sammen.

Ole
 
T

timc

Gjest
Jepp. Hold det todelt. og legg anonsene på riktig side!

Tim C
 

toriamos

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.02.2005
Innlegg
2.255
Antall liker
25
Torget vurderinger
5
Og enda bedre - la oss få underavdelinger, "forsterker" " høyttalere" etc - kommer så mange nye annonser hver dag at dette må da kunne la seg gjøre. Slitsomt å bla gjennom alt om man er på jakt etter noe spesifikt. Er blitt sabla ned av indianeren for dette forslaget før, men en god ting kan godt gjentas når jeg vet best.
 

interman

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
27.04.2002
Innlegg
481
Antall liker
1
Og enda bedre - la oss få underavdelinger, "forsterker" " høyttalere" etc - kommer så mange nye annonser hver dag at dette må da kunne la seg gjøre. Slitsomt å bla gjennom alt om man er på jakt etter noe spesifikt. Er blitt sabla ned av indianeren for dette forslaget før, men en god ting kan godt gjentas når jeg vet best.
Enig med du. Trenger jo bare et felt til i tabellen og eventuelt en emne tabell, og litt koding for sortering osv. Burde være mulig...
 
S

so

Gjest
å huffameg å huffameg.....

hilsen Tante Sofie ;)

Noe galt må det være med denne bruktbørsen, så få som finner frem til mine bruktannonser ;D
 
Topp Bunn