Øreplugger og støydemping

xerxes

Æresmedlem
Ble medlem
08.01.2005
Antall liker
7.229
Sted
Holmestrand
Jeg har et par Airpods Pro 2. gen.
Kona har et par Jabra …. Husker ikke type.
Begge disse har aktiv støydemping,
en funksjon jeg overhodet ikke er imponert over.
Tror alle klokker jeg har prøvd med demping har vært mye bedre.
Er det bare meg eller?
Kjenner meg ikke særlig igjen her:
«The second-generation AirPods Pro are the top true wireless earphones for Apple users thanks to their exceptional noise cancellation, excellent sound quality, and USB-C.»
Jeg er ellers veldig fornøyd med mine airpods til mitt daglige bruk.

lars_erik

Rubinmedlem
Ble medlem
19.10.2006
Antall liker
20.691
Sted
Hades
Torget vurderinger
0
Anbefaler sterkt å teste ut Bowers & Wilkins pi8. Fabelaktig lyd, og ANC (som fungerer bra) kan selvsagt skrus av.

TGB

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.08.2013
Antall liker
2.319
Sted
Asker
Torget vurderinger
1
Synes støydemping på Airpods Pro Gen 2 fungerer veldig bra (selv på fly). Åpenbart er alternativer som går over ørene enda bedre, men for Airpods er det viktig å velge riktig størrelse på pluggene og sørge for at de er satt inn riktig (jeg har sett flere eksempler på at folk ikke helt har fått til dette).

ardilla

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.12.2009
Antall liker
1.089
Sted
OSLO
Torget vurderinger
3
Vanlige kablede IEMs har veldig bra passiv støydemping, just saying. Mye bedre enn trådløse. Litt variasjon det også avhengig av om de er åpne, semi , eller lukkede men de kan isolere ut det meste

storab

Overivrig entusiast
Ble medlem
23.12.2013
Antall liker
788
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
6
Har AirPods Pro 2, men på fly er uten tvil Sennheiser IE900 førstevalget. De demper støy bedre.
Jeg hadde ca. samme erfaring med IE300 og oppgraderte pga lyden. Campfire Audio Andromeda og Meze Audio Rai Penta dempet vesentlig dårligere mens Shure SE846 ga omtrent samme opplevelse som Sennheiser (har ikke hatt begge samtidig).

Topp Bunn