enig.Dette anlegget til eito tror jeg vil spille helt konge. Jeg er faktisk så gammeldags at det å se hva verten har av musikk gir meg glede når jeg går å smålurer litt i hyllene. Får litt sånn prestasjonsangst når jeg får en slik fjøl eller pc dings i hendene og skal finne frem i vertens bibliotek. Mer trygt å fysisk plukke ut ting å se på det .
Flott anlegg og flott reportasje. Det er svært lite som skiller dine reportasjer og hjemme-hos reportasjer i de norske bladene nå!
Hahahahahaha!! Siden jeg er innbitt asfalt cowboy var det bare Karsk og kok og innherradssodd... som var kjente titler, resten av bladene får bøndene ta seg av ;DFlott anlegg og flott reportasje. Det er svært lite som skiller dine reportasjer og hjemme-hos reportasjer i de norske bladene nå!
Hvilke blader tenkte du på pahf ? For deg som er trønder må jeg nesten informere om at det er flere bladtitler enn " Norske svin i hus og heim", "Traktor-pulling i åpent landskap", " Karsk og kok vi gjerne hiver" samt "Innheradsodd blant bart og snus.." ... ..Og ja, er halvt trønder selv....
Helt klart to forskjellige verdener å finne frem musikken fysisk eller på en server. Men med litt trening så går begge deler greit.Dette anlegget til eito tror jeg vil spille helt konge. Jeg er faktisk så gammeldags at det å se hva verten har av musikk gir meg glede når jeg går å smålurer litt i hyllene. Får litt sånn prestasjonsangst når jeg får en slik fjøl eller pc dings i hendene og skal finne frem i vertens bibliotek. Mer trygt å fysisk plukke ut ting å se på det .
Jepp, takke faen for detVi er alle forskjellige. (heldigvis)
På samme måte som med andre musikksamlinger som er større en hva resten av livet er langt.Men en ting jeg syns er litt for svært for meg er den mengden musikk som er tilgjengelig når dette moderne tas i bruk.
Hundretusenvis av timer med musikk. Hvordan blir man kjent med sin musikk da?
Beklager at jeg ikke har sett dette. Klart vi kan få til et hjemmebesøk. Litt senere. Jeg har blitt pålagt av øvrigheta og male kjøkkenet. Ikke godt og sno seg unna det. Sender deg en PM når jeg er klar.Har følgt med denna tråden hela veien bra repotasje og veldig fina bilder, bor selv i Fredriksta så en hjemmebesøk hade jeg ikke takkat nei till Mvh Tube-Lover
Ja. Vil bare at rette mann skal ha æren jeg.Et kjempebilde. Skape liv til ellers døde komponenter. Som jeg skulle gjort det selv!Jeg vil bare nevne at bildet over her har jeg intet ansvar for.
Du gir jo mannen hjemmlengsel HCS Tar vi med trønder rock og nidelva, så tar'n første fly.Flott anlegg og flott reportasje. Det er svært lite som skiller dine reportasjer og hjemme-hos reportasjer i de norske bladene nå!
Hvilke blader tenkte du på pahf ? For deg som er trønder må jeg nesten informere om at det er flere bladtitler enn " Norske svin i hus og heim", "Traktor-pulling i åpent landskap", " Karsk og kok vi gjerne hiver" samt "Innheradsodd blant bart og snus.." ... ..Og ja, er halvt trønder selv....