ØYA Festivalen

Jaerbu

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.11.2003
Antall liker
583
Har dere sett dere ut noen godbiter dere bare må få med dere?
Selv fikk jeg bare tak i billetter til fredagen og Lørdagen så jeg går glipp av Sonic Youth.
Men Jeg har blinket meg ut bl.a Isis og Sunn O))). Samt Årabrot og Noxagt på øyanatt som må skjekes ut.

2m

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.02.2002
Antall liker
1.540
Sted
Skien...
Torget vurderinger
1
Kunne godt tenke meg de bandene du nevner pluss, Supersilent og NPM, Elephant9, My Bloody Valentine ++

Får dessverre kun med meg torsdagen og da blir det selvfølgelig Sonic Youth ;D
Har ikke lagt opp lysløypa enda...

Jaerbu

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.11.2003
Antall liker
583
Har blitt veldig i tvil om jeg skal prioritere Noxagt på Blå, eller The Ocean på Garage.
Er alltid litt frustrerende når flere potensiellt bra greier spiller på samme tid.

2m

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.02.2002
Antall liker
1.540
Sted
Skien...
Torget vurderinger
1
Synd når flere interessante konserter kræsjer... Sånn er det ofte på festivaler syntes jeg :-\

2m

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.02.2002
Antall liker
1.540
Sted
Skien...
Torget vurderinger
1
Har akkurat bestilt nok en billett i tillegg til dagspasset torsdag 7 aug, nemlig Orginal Silence på Rockefeller, så da blir det Thurston * 2....

Jaerbu

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.11.2003
Antall liker
583
Ahh, det kan bli bra det der ;). Jaja, jeg fikk de jo med meg sist de var på øya, og hvis de er i samme formen har du en kjempekonsert i vente:).

2m

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.02.2002
Antall liker
1.540
Sted
Skien...
Torget vurderinger
1
Jaerbu skrev:
Ahh, det kan bli bra det der ;). Jaja, jeg fikk de jo med meg sist de var på øya, og hvis de er i samme formen har du en kjempekonsert i vente:).
Høres bra ut. Kan med andre ord begynne å glede meg altså ;D

I

ijustpop

Gjest
Bra noen likte det. Grinderman provoserer meg bare. Mannen har en av rockens beste kataloger å ta av og så spiller han det der. Forstår at han har lyst til å gjøre noe annet og blåse ut litt, men det er bare ikke for meg.

I

ijustpop

Gjest
Kvarter til med pils foran anlegget så stikker jeg ned. The National blir dagens første konsert. En av de jeg ser mest fram til på hele festivalen faktisk. Og så Sonic Youth. Blir spennende å høre hva de spiller. Øyakonserten for to år siden var veldig bra.

Chalshus

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Antall liker
4.227
Sted
Horten
Torget vurderinger
8
Sonic Youth og Sigurd Ros idag. Ros overrasket positivt.

wotg

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.04.2005
Antall liker
5
Jeg har ikke vært på øya, men jobber som bartender i umiddelbar nærhet og har hilst på en haug med kule musikere :)

2m

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.02.2002
Antall liker
1.540
Sted
Skien...
Torget vurderinger
1
C. Alshus skrev:
Sonic Youth og Sigurd Ros idag. Ros overrasket positivt.
Helt enig! Var verdt turen fra Skien til tigerstaden. Var også på rockefeller. Var helt rått ;D

Topp Bunn