å bli lurt på denne datoen

superhkm

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.04.2005
Antall liker
3.391
Torget vurderinger
2
Aftenposten kan melde at filharmonien vil ut av konserthuset og ønsker seg til folketeateret.  :p

ELEL6200

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.08.2004
Antall liker
117
Jeg vekket samboeren i morges, med gråt i halsen og redsel i blikket og fortalte at vi hadde hatt innbrudd i første etasje. Forventet en panisk reaksjon, men fikk ett smil og "nå kan vi jo kjøpe nye, fine bokser". Hun hadde ingen tanker rundt det faktum at det hadde vært skumle mennesker og romstrert i huset. Det hun brydde seg om var at kort, bilder og smykker var oppe i sikkerhet, resten kunne vi da få tilbake på forsikringen. Når hun da ble "aprilsnarret" var skuffelsen tydelig både i ansikt og øyne :eek: :eek:

Men i alle tilfeller ble hun i alle fall lurt, selv om reaksjonen ble omvendt av det jeg forventet :)

Lf

Rudi

Hi-Fi freak
Ble medlem
06.05.2004
Antall liker
10.672
Sted
Ute i skauen i Østfold.
Torget vurderinger
39
Shell feirer oljeutbyggingen i nord med halv pris på bensin på utvalgte stasjoner melder NRK tekst tv.............. æh-æh at Shell eller Statoil selger noe for halv pris.

Odder

Bransjeaktør
Ble medlem
10.04.2005
Antall liker
4
Idar Vollvik gir bort sin nye Koenigsegg til den som sender inn den beste begrunnelsen for hvorfor han/hun skal ha den!! Han har tjent så mye på børsen sist uke, og sier han skal selv begynne å kjøre el-bil!! Er det noen som kan hjelpe meg å forfatte en god grunn....... www.na24.no

Adresseavisen forteller om forskere som har utviklet en boks som vil halvere strømregningen..... Faktisk morsom lesning!!! Forskere fra Sintef snakker om at de utnytter de stående bølgene i strømmen.......blablabla osv.... www.adressa.no
Kanskje jeg skal bestille???

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Jeg vekket samboeren i morges, med gråt i halsen og redsel i blikket og fortalte at vi hadde hatt innbrudd i første etasje. Forventet en panisk reaksjon, men fikk ett smil og "nå kan vi jo kjøpe nye, fine bokser". Hun hadde ingen tanker rundt det faktum at det hadde vært skumle mennesker og romstrert i huset. Det hun brydde seg om var at kort, bilder og smykker var oppe i sikkerhet, resten kunne vi da få tilbake på forsikringen. Når hun da ble "aprilsnarret" var skuffelsen tydelig både i ansikt og øyne :eek: :eek:

Men i alle tilfeller ble hun i alle fall lurt, selv om reaksjonen ble omvendt av det jeg forventet :)

Lf
Det kan høres ut som det var du som ble mest narret her ja.. ;D

Ungene kom inn og fortalte at det var et pinnsvin i hagen. Det var en som spratt opp av sengen...men det var ikke jeg... ;) Mer avansert har ikke vi vært her i dag...vanskelig å komme på gode ide'er, trenger tips!

Raven8

Overivrig entusiast
Ble medlem
26.09.2004
Antall liker
4
Vet iallefall en ting som er sikkert. Jeg tør ikke lure kona idag. Hevnen kan bli for søt. Hun er like full av pøbel som meg. Men stort sett alle andre jeg treffer skal prøves ja.

2 år siden hadde jeg en fin en. Fortalte sjefen at noen hadde bulket bakdøra på hans nye vw caddy med trucken. (han hadde nettopp sendt en lærling ut med trucken) Han sprang........... JEG LO.

superhkm

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.04.2005
Antall liker
3.391
Torget vurderinger
2
Idar Vollvik gir bort sin nye Koenigsegg til den som sender inn den beste begrunnelsen for hvorfor han/hun skal ha den!! Han har tjent så mye på børsen sist uke, og sier han skal selv begynne å kjøre el-bil!! Er det noen som kan hjelpe meg å forfatte en god grunn....... www.na24.no

Adresseavisen forteller om forskere som har utviklet en boks som vil halvere strømregningen..... Faktisk morsom lesning!!! Forskere fra Sintef snakker om at de utnytter de stående bølgene i strømmen.......blablabla osv.... www.adressa.no
Kanskje jeg skal bestille???
"- I laboratorieforsøk har vi til og med greid å utnytte alle de tre bølgene i en elektrisk puls, men det betinger et optimalt forhold mellom innetemperatur og spotprisen på elektrisk kraft, forteller Støa"

Denne har de hatt det morsomt med, noen som kan se potesialet for audio psu ?

T

Thomas_Lutro

Gjest
Dagbladet forteller om pølser som du kan spise deg slank på............... nok en "æh-æh".
Den er såpass realistisk at jeg lurer på om det er aprilsnarr... Protein gir metthetsfølelse, det er ingen nyhet. Problemet er at prisen på proteinrike pølser nok vil bli for høy til at det kan bli konkurransedyktige produkter av det.

Det forskes på langt mer fantasifulle ting på landbrukshøyskolen, for å si det sånn.

JonnYb

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
13.02.2005
Antall liker
0
I et mediabilde fullt av halvsannheter til vanlig, blir det verre og verre og luke ut denne dagens reine løgn...

lomt

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.12.2005
Antall liker
3
Sted
Stavanger
Shell feirer oljeutbyggingen i nord med halv pris på bensin på utvalgte stasjoner melder NRK tekst tv.............. æh-æh at Shell eller Statoil selger noe for halv pris.
...og Statoil selger brannskadet bensin til HALV PRIS
løp å kjøp ;D

ceroxol

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
187
Sted
Asker
Torget vurderinger
9
He he.. AudioNotes spøk er konge..

ivar

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.10.2004
Antall liker
1
jeg bløffa madams med at jeg hadde fått fartsbot, og har hatt det vondt i hele kveld. 5200,-
Fikk så dårlig samvittighet at jeg kjøpte tulipaner til henne. Første gangen på 6 år at jeg kommer hjem med blomster.

andreas

Hi-Fi freak
Ble medlem
03.10.2003
Antall liker
152
Nordlys kan melde at FabLab i Lyngen har utviklet en chip som skal inn i alle nye snøscootere slik at politihelikopteret kan identifisere scooter og eier ved ulovlig kjøring... Mye moro i nord.

Topp Bunn