Vidar Øierås
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 19.01.2003
- Antall liker
- 341
Hva blir aprilsnarren på TV og venner imellom i år da tro?
Sikkert sognemorr...Dagbladet forteller om pølser som du kan spise deg slank på............... nok en "æh-æh".
Det kan høres ut som det var du som ble mest narret her ja.. ;DJeg vekket samboeren i morges, med gråt i halsen og redsel i blikket og fortalte at vi hadde hatt innbrudd i første etasje. Forventet en panisk reaksjon, men fikk ett smil og "nå kan vi jo kjøpe nye, fine bokser". Hun hadde ingen tanker rundt det faktum at det hadde vært skumle mennesker og romstrert i huset. Det hun brydde seg om var at kort, bilder og smykker var oppe i sikkerhet, resten kunne vi da få tilbake på forsikringen. Når hun da ble "aprilsnarret" var skuffelsen tydelig både i ansikt og øyne
Men i alle tilfeller ble hun i alle fall lurt, selv om reaksjonen ble omvendt av det jeg forventet
Lf
"- I laboratorieforsøk har vi til og med greid å utnytte alle de tre bølgene i en elektrisk puls, men det betinger et optimalt forhold mellom innetemperatur og spotprisen på elektrisk kraft, forteller Støa"Idar Vollvik gir bort sin nye Koenigsegg til den som sender inn den beste begrunnelsen for hvorfor han/hun skal ha den!! Han har tjent så mye på børsen sist uke, og sier han skal selv begynne å kjøre el-bil!! Er det noen som kan hjelpe meg å forfatte en god grunn....... www.na24.no
Adresseavisen forteller om forskere som har utviklet en boks som vil halvere strømregningen..... Faktisk morsom lesning!!! Forskere fra Sintef snakker om at de utnytter de stående bølgene i strømmen.......blablabla osv.... www.adressa.no
Kanskje jeg skal bestille???
Den er såpass realistisk at jeg lurer på om det er aprilsnarr... Protein gir metthetsfølelse, det er ingen nyhet. Problemet er at prisen på proteinrike pølser nok vil bli for høy til at det kan bli konkurransedyktige produkter av det.Dagbladet forteller om pølser som du kan spise deg slank på............... nok en "æh-æh".
...og Statoil selger brannskadet bensin til HALV PRISShell feirer oljeutbyggingen i nord med halv pris på bensin på utvalgte stasjoner melder NRK tekst tv.............. æh-æh at Shell eller Statoil selger noe for halv pris.
Konsert-fis på boks er det sikkert flere shakti-troende som faller for... ;D :http://www.audionote.co.uk/
Se deres nye Auditorium Air