|
Har ikke hatt noe aktivitet her før, men er fra området.Tst skrev:Hvem er dere? Nye medlemmer?
Ja, lyden er knall, jeg vil bare oppgradere min versjon for PQ er mildt sagt ganske dårligG.A.G. skrev:Det har jeg ingen formening om, da jeg kun har hørt/sett min versjon. Lyden er i alle fall upåklagelig.
PS. Trenger hjelp til oppdatering av Samsungen når du kommer neste gang, Herman.
Det gjelder Samsungen. Må nok bruke cd. HAdde vært morsomt med sonytest!Lil-h skrev:Ja, lyden er knall, jeg vil bare oppgradere min versjon for PQ er mildt sagt ganske dårligG.A.G. skrev:Det har jeg ingen formening om, da jeg kun har hørt/sett min versjon. Lyden er i alle fall upåklagelig.
PS. Trenger hjelp til oppdatering av Samsungen når du kommer neste gang, Herman.
Du tenker på BDP-1500 nå, sant? Det er i så fall veldig enkelt, så det skal vi klare! Synd den ikke har analoge utganger, men jeg kunne kanskje tatt med min Sony S550 for å teste om vi hører noe forskjell core DTS og full bitrate DTS.
Er det slik at spilleren din har USB-inngang? Da kunne vi nemlig oppgradert via USB, hvis ikke er det lett å gjøre det med CD også.
Gunnhamm: Demo på andre produkter hadde vært meget artig!
8x12_TOM: Treff er jeg med på!
Hvordan er den generelle filminteressen her inne?
Mange takkG.A.G. skrev:Bare å invitere i vei
Ludo: Velkommen til Nøtterøy![]()
Bare å si fra detrumath skrev:Abrahamsen V6.0 DAC
Denne skulle jeg gjerne ha tatt en titt på...![]()
Da får sett forskjellen på SET og ICEpower - spennendeLil-h skrev:Ja, hvorfor ikke
Om vi skal sammenligne litt kunne jo jeg tatt min med effektforsterker også (D-sonic M2000-5)
Jeg har Whistler Coanda dersom det er interessant - men hadde jo vært moro å testet dette opp mot noe annet. Mitt oppsett bruker kun RCA så XLR vet jeg ikke helt hvor jeg skal gjøre av...Lil-h skrev:Mandag burde passe fint for min del
Ja, 3*500W + 2*250W burde holde en god stund. Jeg har ikke XLR-kabler, så da tar jeg med mine egne RCA, om du ikke har noe annet du må/vil bruke?
Ludo skrev:Men da sier vi mandag kl 1930 da eller? Har Mariekjeks og kaffe![]()