Gjenforeningen av Prudencemteinum skrev:Det er dagen før dagen!
Mon tro hva man skal ta bilde av?
Kor har du lært å regne?KW skrev:Oktober vil ha 5 søndager, 5 mandager og 5 lørdager. Dette skjer kun hvert 823 år...
Mvh.KW
Hmmmmmteinum skrev:Navnedag! Det må kanskje feires med kake ;D
http://www.norskenavn.no/navn.php?id=28
Lurte litt på å øve denne inn på ukulele:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tja.. Hvis du er født i 2001 så blir du 10 år i år. Da blir tallet 11 og ikke 111. Så det gjelder ikke for alle.KW skrev:Ta de to siste sifre i det år, da du ble født, tilføy den alder, du vil BLI i år, og resultatet vil blive 111 for alle ...!!
Nevnte jeg forresten at tallrekken jo er 11.11.2011. 11.11.11? (bare sånn for å ødelegge tallsnåseriet helt)mesut skrev:nå synes jeg du er vanskelig, deph.
la oss heller konse om de viktige tingene; at en tallrekke med enere bærer bud om universets mystiske forening av kaos og formålstrettethet, skaperens skjulte hensikter, et symbol på apokalypse og gjenfødelse, et kart over menneskehetens skjebne.
sånne ting.
+1Gjestemedlem skrev:Nevnte jeg forresten at tallrekken jo er 11.11.2011. 11.11.11? (bare sånn for å ødelegge tallsnåseriet helt)mesut skrev:nå synes jeg du er vanskelig, deph.
la oss heller konse om de viktige tingene; at en tallrekke med enere bærer bud om universets mystiske forening av kaos og formålstrettethet, skaperens skjulte hensikter, et symbol på apokalypse og gjenfødelse, et kart over menneskehetens skjebne.
sånne ting.
Det er jo ni hundre år siden dette var en gøyal dato, nå er det vel omtrent som å ha 4 rette og tilleggstall i lotto. Mao ikke mye å kave seg opp med.
Dessverre er 93 år ikke et rundt tall. Det hadde isåfall vært utrolig bra. Men vi skal vel ikke kimse av at WW1 ble avsluttet heller.Torja skrev:Slutten for 1. Verdenskrig ??? :![]()
Og neste gang er oktober 2016. Så 823 år høres mye utGjestemedlem skrev:Kor har du lært å regne?KW skrev:Oktober vil ha 5 søndager, 5 mandager og 5 lørdager. Dette skjer kun hvert 823 år...
Mvh.KW
Dette vi da skjer hver gang 1. oktober er en lørdag. I snitt hvert 7.år Sist var i 2005.
Skyrim er jo sluppet i dag. Det er da virkelig noe.gismo skrev:Ja ja, en drøy time igjen,hva skjer a :
gismo
...antagelig itte no ;D
Ja vi får nok nøye oss med det ;D ;DGjestemedlem skrev:Skyrim er jo sluppet i dag. Det er da virkelig noe.gismo skrev:Ja ja, en drøy time igjen,hva skjer a :
gismo
...antagelig itte no ;D![]()
Jeg er selvlært, men med ditt skarpe blikk så ser du at det står blive et sted i innleggetGjestemedlem skrev:Kor har du lært å regne?KW skrev:Oktober vil ha 5 søndager, 5 mandager og 5 lørdager. Dette skjer kun hvert 823 år...
Mvh.KW
Dette vi da skjer hver gang 1. oktober er en lørdag. I snitt hvert 7.år Sist var i 2005.
Plutoniumsflink!!baluba skrev:Jeg var våken og klar med knappen. Beregnet delayet til et sekund, og fikk rett. Flink?
Litt nærd eller litt lite å gjøre på jobb? ;Dbaluba skrev:Jeg var våken og klar med knappen. Beregnet delayet til et sekund, og fikk rett. Flink?
Ja, den er temmelig nøyaktig. Min Sinn UX GsG9 viser på sekundet likt, etter 6 måneders bruk. Den er med andre ord også temmelig nøyaktig... ;Dbambadoo skrev:For en rimelig nøyaktig klokke
http://www.atomic-clock.org.uk/atomic-clock.php