-

T

Thomas_Lutro

Gjest
Hva skjedde med den tråden under musikk egentlig?
Gikk den sur etter at jeg forlot internettet?

Jeg har ikke hatt det så gøy med en debatt på år og dag.

Jeg savner den!
Få den tilbake!!
Please!!!
Pretty Please!!!!

Jeg lover å være snill, eller i det minste slem på en underholdende måte.

Chalshus

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Antall liker
4.171
Sted
Horten
Torget vurderinger
7
Tror admin fjernet tråden min.

Dat må bli større takhøyde her, eller kanskje den bare lå i feil forum.

Det burde bli lov å slette egne innlegg!

styx

Overivrig entusiast
Ble medlem
10.12.2004
Antall liker
3
Vi burde få den nye forumprogramvaren snart ;D

T

Thomas_Lutro

Gjest
Jeg sendte en melding til admin hvor jeg ba ham flytte tråden. Jeg synes som nevnt at den var ytterst underholdende og full av deilig selvironisk og kreativt babbel.

Ikke minst var det godt å ha noe helt useriøst og fleipete etter mange harde kamper på andre tråder.

Birdman

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.01.2005
Antall liker
10
.--.--.---.-.-.--.--.-.-.-.-.-------..-.-.-.--.-.--.-.--.--:;-.-,-;:-,.-.-,:_,-.-;-.,_.,-,-.-;.-;-._.;.-,_:,---.-,._:-.-.---------,_.,-.-,-.,----,-;;;;;-,.-.-.-.,-.-..:_:_-,-.-.,-.-.;:,.;.-.-.-;-.;.;-.;-.-,,:-,:.-.--.-;:..,..,;;..,.,--,.--.,-.,.-,.-,.;_.,--.,---,:---.-.--.-..--.-.---.---.._:.-._.-.--.--.-.-:_:--.:--.-.-.-:-_:.-.-.-.--.-.-:.--._.--_-.-_.-_,-.--.,-.--;;;-;..-,-.;-,-,.--,.-,-.-.,-.--.;_-.:--.-,_.,:.-,.-,-.,-.--.-.-.--.,-,-.-,-.,-.-.-,_._-,.,-,-.,..,-;-.-.-,.,-.-.,.;-.;-.-.--.-.-;-.,-.-,-.;:,.-,.,.-;.-,.,-;-.-.-,.-,-:,:-,._,-.--.-.--,-,-.;_.-,._,..---.-.-,.,.;-.;--.-.--.-.-.--.--.-.---.-.-.--.--.-.-.-.--.-.--..........-.--.---.-.--.--..--.---..--.--.-.-.-.-.-.-.--.--.-.--.-.--.-.-.--.-.---..--.--.--..-.--.-.-.- :mad:

Birdman

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.01.2005
Antall liker
10
O O
----------- ----------
I I
I III
I I IIIIIII
I I IIIIIIIIIII

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.180
Torget vurderinger
2
Vi har ikke fjernet noen tråd under Musikk. Hvis noen har bedt om at den ble flyttet så kanskje den er flyttet.

Hvilken tråd gjelder dette egentlig ?

Mvh
Admin

J

jekri

Gjest
Vi har ikke fjernet noen tråd under Musikk. Hvis noen har bedt om at den ble flyttet så kanskje den er flyttet.

Hvilken tråd gjelder dette egentlig ?

Mvh
Admin
Tråden som bare het -

Topp Bunn