25% Rabatt hos EgelandAcoustics ut november

Nå får du hele 25% rabatt på skreddersydde avkoblingsføtter hos EgelandAcoustics ut november!
I tillegg er priser justert en god del ned da jeg nå kan trekke fra MVA på innkjøp!
Bruk rabattkode "hifi25" i kassen, eller send med en melding hvis du foretrekker faktura.

Med rabatt:
Bassguard S - 2700kr for 8 stk
Bassguard M - 2850kr for 8 stk
Bassguard L - 3000kr for 8 stk

zoomet.jpg
20240930_200709.jpg

Kommentarer

Informasjon om bruker

EgelandAcoustics
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
447
Link til alle artikler
6
EgelandAcoustics sine annonser
Bransjenyheter
EgelandAcoustics nå med 90 dagers åpent kjøp og 5 års garanti.

EgelandAcoustics nå med 90 dagers åpent kjøp og 5 års garanti.

• 1
Vi i EgelandAcoustics er stolte av å kunne tilby våre kunder enda bedre trygghet og service! Fra og med i dag lanserer vi 90 dagers åpent kjøp på alle våre produkter, slik at du kan teste våre...
Fortsett
Bransjenyheter
BassGuard 2.0 – Avansert Vibrasjonsdemping for HiFi-entusiaster - 90 Dagers Åpent Kjøp

BassGuard 2.0 – Avansert Vibrasjonsdemping for HiFi-entusiaster - 90 Dagers Åpent Kjøp

• 0
EgelandAcoustics er stolte av å annonsere lanseringen av BassGuard 2.0 – en oppgradert versjon av våre populære vibrasjonsdempere for høyttalere og subwoofere. Med 39 % mer dempemateriale og tre...
Fortsett
Bransjenyheter
EgelandDesign nettbutikk lansert!

EgelandDesign nettbutikk lansert!

• 5
Da er nettbutikken noenlunde oppe og går. ENK er opprettet og ting begynner å komme på stell. Jeg har en lang vei å gå før alt er på plass, men nå bør det være mulig å bestille. Ta gjerne en titt...
Fortsett
Bransjenyheter
Avkoblingsføtter fra EgelandDesign - 30 dagers åpent kjøp

Avkoblingsføtter fra EgelandDesign - 30 dagers åpent kjøp

• 15
Opplev overlegen lydkvalitet med avkoblingsføtter fra Egeland Design. Gi din lydopplevelse en oppgradering med disse avanserte avkoblingsføttene, designet for å løfte lyden til nye høyder. Det...
Fortsett
Bransjenyheter
EgelandAcoustics avkoblingsføtter

EgelandAcoustics avkoblingsføtter

• 234
Den 9. august 2023 tok livet mitt en uventet vending. Jeg kjøpte min første 3D-printer, en Ender 3 S1, uten å vite at denne tilsynelatende enkle anskaffelsen skulle bli starten på en helt ny...
Fortsett
Topp Bunn