2ms "husalter"

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• hifiguru

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.07.2002
    Antall liker
    1.245
    Sted
    Porsgrunn
    Torget vurderinger
    1
    En harddisk! :D

Bare sånn til info, så det ble lagt ut litt om Node 2. Den støtter 192/24 men ikke DSD. Den kan også drive harddisker og ikke bare flashminne som første generasjon. Den har også AptX blåtann for den som trenger det, men en funksjon jeg liker veldig godt er IR-learning. Etter endel år "apping" så blir man lei av hele tiden åpne tastelås bare for å f.eks bytte låt i spillelisten eller endre volum om man benytter det. På min forsterker-remote er det mange knapper som ikke er i bruk og de har jeg programmert til skip frem, tilbake, play/pause, aktivere optisk inngang etc.

2m

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.02.2002
    Antall liker
    433
    Sted
    Skien...
    Torget vurderinger
    1
    En harddisk! :D

Bare sånn til info, så det ble lagt ut litt om Node 2. Den støtter 192/24 men ikke DSD. Den kan også drive harddisker og ikke bare flashminne som første generasjon. Den har også AptX blåtann for den som trenger det, men en funksjon jeg liker veldig godt er IR-learning. Etter endel år "apping" så blir man lei av hele tiden åpne tastelås bare for å f.eks bytte låt i spillelisten eller endre volum om man benytter det. På min forsterker-remote er det mange knapper som ikke er i bruk og de har jeg programmert til skip frem, tilbake, play/pause, aktivere optisk inngang etc.
    Hei guru, støtter Node 2, 24/192 digitalt ut?

Jeg hadde en Node 1 (står nå på det ene gutterommet), men den ga kun 16/44 digitalt ut og når jeg "måtte" bytte streamer så ville jeg ha en som kan gi highres og dsd..... (Har ikke en eneste highres eller dsd fil enda :cool: )

2m

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.02.2002
    Antall liker
    433
    Sted
    Skien...
    Torget vurderinger
    1
    Å hva er det oppe i esken Tom? Nye glasser til mor :)
    Nå er jeg spent så spytt ut!

Mvh: Espen L
    Hei Espen, det burde kanskje vært nye glasser til mor i disse valentinestider...., men liker å leve farlig :cool:

Kan jo røpe såpass at stæsjet på toppen er tilbehør til det som er inne i esken

Vedlegg

2m

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.02.2002
    Antall liker
    433
    Sted
    Skien...
    Torget vurderinger
    1
    Stello P700 gjør seg absolutt ikke bort i racket syntes jeg

Foreløpige lytteinntrykk i eget anlegg har det dessverre ikke blitt tid til enda, men nå er det snart helg, så da skal jeg nok få sneket meg til et par timer :)

Vedlegg

Sist redigert:

gismo

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Antall liker
    14.100
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    13
    Stello P700 gjør seg absolutt ikke bort i racket syntes jeg

Foreløpige lytteinntrykk i eget anlegg har det dessverre ikke blitt tid til enda, men nå er det snart helg, så da skal jeg nok få sneket meg til et par timer :)
    Ser ikke rackbildet 2m....bare hos meg eller?

gismo

2m

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.02.2002
    Antall liker
    433
    Sted
    Skien...
    Torget vurderinger
    1
    Det var rart gismo, jeg ser bilde i tråden. Avventer litt, så får jeg heller laste opp på nytt. Det "merkelige"var at bilde ikke ble laster opp dobbelt som de andre....

8

8x12_TOM

Guest
    Det var rart gismo, jeg ser bilde i tråden. Avventer litt, så får jeg heller laste opp på nytt. Det "merkelige"var at bilde ikke ble laster opp dobbelt som de andre....
    Det er nok bare du som ser det bilde.

gismo

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Antall liker
    14.100
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    13
    Ok😋 Jeg ser det fortsatt ikke, men sitter på en iPad og bruker chrome nettleser, kanskje noe der:rolleyes:
    Men spennende pre 2m;)

gismo

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    23.555
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    38
    Ser heller ikke bildet på min job-pc med Internet Explorer. April Music er et merke jeg har tro på, uten å ha hørt noe selv. Jeg har ved flere anledninger holdt på å kjøpe Eximus monoblokkene. Det som har stoppet meg er faktisk at de ikke kan leveres i svart ;) Spennende å se om det ender med kjøp....

2m

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.02.2002
    Antall liker
    433
    Sted
    Skien...
    Torget vurderinger
    1
    Rart, jeg så rackbilde rett etter at jeg lastet det opp, men så prøvde jeg en annen iPad og da så jeg ikke bilde (heller ikke på pcen).

Har lastet det opp på nytt nå og nå ser jeg det både på brettet og pcen.

2m

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.02.2002
    Antall liker
    433
    Sted
    Skien...
    Torget vurderinger
    1
    Ser heller ikke bildet på min job-pc med Internet Explorer. April Music er et merke jeg har tro på, uten å ha hørt noe selv. Jeg har ved flere anledninger holdt på å kjøpe Eximus monoblokkene. Det som har stoppet meg er faktisk at de ikke kan leveres i svart ;) Spennende å se om det ender med kjøp....
    Hei igjen Karmana, jeg har vært veldig fornøyd med de April Music produktene jeg har hatt. Syntes lydkvaliteten har fått et løft ved hvert bytte jeg har gjort. Syntes du burde åpne for andre finisher enn kun i svart. Begynn heller med sorte klær, i allefall sorte joggesko... :cool:

Før "lytteinntrykk" så virker Stello P700 som en solid bygget preamp (solid kabinett, fin vektbalanse, knapper og volum knott virker bra ) Er spent på hvordan den oppleves i forhold til min egen C1S

TOBRA

Medlem
    Ble medlem
    27.03.2003
    Antall liker
    8
    Torget vurderinger
    4
    Den preampen er farlig å teste for lommeboka;) (Men jeg beholdt like godt min C1s selv om den ikke er i bruk etter at Stello'n kom i hus)

• Like
    Reaksjoner: 2m

2m

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.02.2002
    Antall liker
    433
    Sted
    Skien...
    Torget vurderinger
    1
    Den preampen er farlig å teste for lommeboka;) (Men jeg beholdt like godt min C1s selv om den ikke er i bruk etter at Stello'n kom i hus)
    Herlig herlig, men farlig farlig.... Du har rett Stello P700 er farlig, farlig god ;)

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn