=)

Milenko

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.04.2003
Antall liker
1.486
Sted
Steinkjer
Torget vurderinger
1
Gratulere :D, nettopp ferdig med å pusse opp to bad selv. Bare småtteri igjen, skal montere badekar i dag, trodde det skulle være ganske så rett frem og enkelt....men nei da, her må jeg borre i flis å styre på....hmf.........

Skink_123

Bransjeaktør
Ble medlem
08.10.2008
Antall liker
1.465
Sted
Oslo
Torget vurderinger
4
Milenko skrev:
Gratulere :D, nettopp ferdig med å pusse opp to bad selv. Bare småtteri igjen, skal montere badekar i dag, trodde det skulle være ganske så rett frem og enkelt....men nei da, her må jeg borre i flis å styre på....hmf.........
Lykke til!

wotg

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.04.2005
Antall liker
5
Grattulerer :)
Vi skal pusse opp badet selv i løpet av neste måned. Gleder meg som en liten unge til å få litt bedre plass og ikke minst boblebad :)

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.906
Sted
Oslo
Vi har to bad som skal pusses opp i løpet av det neste halve året. :-\
Tør ikke å tenke på penger engang. :-X Nye høytalere forblir bare en drøm ennå. :(

Men selvsagt er det digg med strøkent bad. Følelse av luksus skal en ikke kimse av. :)

Milenko

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.04.2003
Antall liker
1.486
Sted
Steinkjer
Torget vurderinger
1
Var kjedelig å se alle pengene som kunne gått til hifi forsvinne til fliseleggere og denslags....men...da gjenstår bare nytt gulv i hele første etasje og nytt kjøkken i år...
Huset trenger virkelig en oppgradering til 2009 standard. Slitt gulvbelegg fra 1991 og rosa plater på badet er jo ikke bare lekkert.
Neste år får vi se om ikke utsiden skal få seg et lite løft, med platting og slikt.

Ps. skal til å sette opp en lekestue til uka, en slik byggesett sak, noen som vet om det er vanskelig, tidkrevende osv.
Jenta (3 år nå på mandag) skal få i bursdagsgave og er borte sammen med min kone og sønn, tenkte å prøve å få opp lekehuset så den var klar når hun kom hjem, tips i så måte mottas med takk.

Ps. vil ikke kuppe tråden, men fant det passende å stille spm. her....

Topp Bunn