4k projektor til fornuftig pris ?

fluefiskern

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
26.12.2013
Innlegg
197
Antall liker
57
Etter noen år med 1080p og 3d og en pære som snart er død, så melder ønsket seg om en ny 4k projektor seg, men siden jeg snart reiser på 8uker "sommerferie" som kommer på 6siffra antall penger pg har endel båter som må påkostes litt, så er ikke budsjettet helt der jeg vil akuratt nå.

Men er det noen av dere som har ett godt tips til en 4k projektor til fornuftig pris ? Som gjerne har godt bilde opp mot 130", Under 25 000 er en god start denne gangen.
 
Sist redigert:

fluefiskern

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
26.12.2013
Innlegg
197
Antall liker
57
Ingen som har ett godt tips i den prisklassen ? Hva hvis man dobbler budsjettet ? Har jo 4-500timer igjen på pæra jeg har nå ifølge timetelleren. Det holder jo frem til jeg reiser og jeg får ett par lønninger når jeg er vekk, så budsjettet er bedre når jeg kommer hjem fra ferie
 

fluefiskern

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
26.12.2013
Innlegg
197
Antall liker
57
For billig, er det ikke noe som heter, så lenge det er kvalitet

Må Google litt nå og se hva folket syns om den. Hvis folket er fornøyd så blir det en sånn
 

Papillon

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
10.03.2007
Innlegg
230
Antall liker
194
Sted
Vestfold
Torget vurderinger
3
Ja, du gjør nok lurt i det - fantastiske internet :rolleyes: Skriv gjerne hva the verdict blir og hva du finner ut.

Jeg sitter her på kontoret med utsikt rett over til Komplett, så er nok litt over snittet interessert i hva de har å selge.....
 

fluefiskern

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
26.12.2013
Innlegg
197
Antall liker
57
Finner ikke noe om den omtrent, men har komplett åpent kjøp? Hvis ikke så er det jo kjøpsloven, hvis den ikke står til forventningene

Får prøve, så ser jeg fort om den holder mål eller må sendes tilbake
 

fluefiskern

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
26.12.2013
Innlegg
197
Antall liker
57
Da kjører vi på, så ser vi om det er kvalitet

Edit: da dukker den opp i posten om noen dager, så får vi se om den holder mål
 
Sist redigert:

fluefiskern

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
26.12.2013
Innlegg
197
Antall liker
57
Vil si det var en ganske god oppgradering i forhold til den gamle projektoren jeg hadde, som var en optoma hd131xe. Mye som har skjedd med tanke på bildekvalitet på 6år
 
Sist redigert:
Topp Bunn