|
Tror du at du får låne noe med en så lite ærbødig tone?JanR skrev:Noen av dere østfold slasker som sitter på ett par brukelige 6SL7 rør som jeg kunne fått testet ???
/jan
Det er harde fakta.rolfozzy skrev:Tror du at du får låne noe med en så lite ærbødig tone?JanR skrev:Noen av dere østfold slasker som sitter på ett par brukelige 6SL7 rør som jeg kunne fått testet ???
/jan
Tror jeg har et par liggende.
Har ikke et eneste kinarør jeg. Sjekka hva slags 6SL7 rør jeg har. men jeg fant de ikke, så da har jeg nok gitt de bort.JanR skrev:Det er harde fakta.rolfozzy skrev:Tror du at du får låne noe med en så lite ærbødig tone?JanR skrev:Noen av dere østfold slasker som sitter på ett par brukelige 6SL7 rør som jeg kunne fått testet ???
/jan
Er det kinarør du har så takker jeg pent nei.
Hvis ikke så er det mere interesant.
/jan
Takk endå.rolfozzy skrev:Har ikke et eneste kinarør jeg. Sjekka hva slags 6SL7 rør jeg har. men jeg fant de ikke, så da har jeg nok gitt de bort.JanR skrev:Det er harde fakta.rolfozzy skrev:Tror du at du får låne noe med en så lite ærbødig tone?JanR skrev:Noen av dere østfold slasker som sitter på ett par brukelige 6SL7 rør som jeg kunne fått testet ???
/jan
Er det kinarør du har så takker jeg pent nei.
Hvis ikke så er det mere interesant.
/jan
Og der kom det en reddende engelElektron skrev:Hei Jan!
En av Fjellsidenslaskene fra Bergen har følgende liggende:
Philips JAN 6SL7WGT
Full music 6SL7
Sylvania JAN-CHS-6SL7GT VT-229
DU MONT 6188
Blir du sviktet av dine egne sender jeg gjerne hele hurven nedover, så kan du jo kose deg litt.
mvh Elektron
Tusen hjertelig takk for detElektron skrev:Bare kjekt det. Send adressen på PM så fikser jeg en Norgespakke.
Elektron
Tror jeg takker ja til ditt generøse tilbud om lån av rør ElektronElektron skrev:Hei Jan!
En av Fjellsidenslaskene fra Bergen har følgende liggende:
Philips JAN 6SL7WGT
Full music 6SL7
Sylvania JAN-CHS-6SL7GT VT-229
DU MONT 6188
Blir du sviktet av dine egne sender jeg gjerne hele hurven nedover, så kan du jo kose deg litt.
mvh Elektron