AC adapter til bærbar

atonal

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.09.2006
Antall liker
425
Sted
Friedrichstadt
Dette emnet er vel helt på siden av hva som kommer inn under Dataavd., men moderator får gjerne flytte den over til OT hvis nødvendig.
Min sønns strømadapter til hans bærbare pc har tatt kvelden. Originaladapter kommer på ca 500 pluss frakt, får inntrykk av at dette er "unødvendig" dyrt.
Noen som kan tipse om nettsteder som har universaladapter som håndterer følgende data

AC input 1,5 A
DC output 19V ---4,74A
90W

(originaladapteren er en Asian Power Devices NB-90B19)

På forhånd takk for hjelpen.

a.

Vedlegg

mesc

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
27.08.2008
Antall liker
7
Sted
Rogaland
ebay

kjøpte en slik der for en stund siden. kostet vel 5$, rundt det. fungerer helt greit.

atonal

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.09.2006
Antall liker
425
Sted
Friedrichstadt
Takker for tips. Clas Ohlson ska ha 699,- for sin, og jeg finner ikke noe på Biltema sine sider. Mytrendyphone.no har en til ca 280,- pluss frakt.

Ellers har jeg kikket litt på ebay. Det finnes noen ultra-billige, men de shippes fra China og leveringstiden kan ta opp til 1 mnd. Noen UK forhandlere skal ha ca £12-13 pluss frakt, under NOK 200 totalt. Mulig det blir noe sånt.

xerxes

Æresmedlem
Ble medlem
08.01.2005
Antall liker
8.666
Sted
Holmestrand
Bestilte nettopp fra DealExtreme til en Macboo. Tok drøyt ei uke, men de er nokså variable på leveringstider

atonal

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.09.2006
Antall liker
425
Sted
Friedrichstadt
xerxes skrev:
Bestilte nettopp fra DealExtreme til en Macboo. Tok drøyt ei uke, men de er nokså variable på leveringstider
DealExtreme hadde jeg glemt! Rimeligere og sikkert minst like bra som de på ebay. Takk for påminnelsen, xerxes.
(og ja, leveringstidene fra DX varierer mye)

Topp Bunn