Accuphase's venner

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • J.Rasmussen

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    14.01.2007
    Innlegg
    557
    Antall liker
    182
    Sted
    Sandnes
    Torget vurderinger
    10
    Jobbet selv i bransjen tidlig 80 tall.
    Begge merkene var store på hi-fi.
    Så knela Luxman fullstendig, men har følelsen av at de er oppe og går nå.
    E 204 og L550 var to jeg husker godt.
    Solgte dere noen P600 og der du var? Har fått beskjed fra importør at det kun ble solgt 2-3 stykker i norge av denne. Ikke vet jeg om det stemmer, men er ikke ofte å se på brukten hvertfall😊 denne skal aldri ut herfra, bare så det er sagt😄
     

    J.Rasmussen

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    14.01.2007
    Innlegg
    557
    Antall liker
    182
    Sted
    Sandnes
    Torget vurderinger
    10
    Jeg kunne godt tenkt meg en ny pre til P600
    Hva vil være et fornuftig valg her c200 eller c280?
     

    Balle Clorin

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.06.2012
    Innlegg
    10.134
    Antall liker
    9.292
    Torget vurderinger
    2
    « Men accuphase stopper selgerkjeften på de fleste hifipushere har jeg merket. 😃»

    … den skjønte jeg ikke helt ..tror jeg.,.
    at det ikke er vits i å prøve å selge noe annet til Accuphase eiere?
     

    skorob

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2012
    Innlegg
    3.785
    Antall liker
    1.983
    Sted
    Brumunddal
    Torget vurderinger
    9
    « Men accuphase stopper selgerkjeften på de fleste hifipushere har jeg merket. 😃»

    … den skjønte jeg ikke helt ..tror jeg.,.
    at det ikke er vits i å prøve å selge noe annet til Accuphase eiere?
    Slik jeg har opplevd det egentlig. Både i norge og utlandet.
     

    Hønndjevelen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.04.2010
    Innlegg
    7.032
    Antall liker
    7.635
    Sted
    Oslo
    Kommer vel an på hva de prøver å selge.
    Sier jeg at jeg har en Ortofon til 20k, prøver de sjelden få meg på en pu til 8k
     

    nemesis4

    Medlem
    Ble medlem
    24.05.2021
    Innlegg
    29
    Antall liker
    17
    Sted
    østlandet
    De to kundene som en vel må kunne si å ha havnet i en Meget uheldig situasjon ved at de har betalt forskudd og nå
    evnt sitter igjen med INGENTING må vel også kunne kalles venner av Accuphase (ellers hadde de vel ikke betalt for
    å få nettopp Acccuphase?)

    Det er jo ikke akkurat lommerusk vi snakker om heller.

    Derfor synes jeg denne saken har ALL relevans på denne tråden Uansett hva andre måtte mene om det.
    -Skulle en liksom ikke kunne søke å belyse en SÅ spesiell sak ??

    Flott at det virker som flere her er såre fornøyd med sitt Acc.utstyr -men ha nå litt medfølelse med de to som saken
    først og fremst dreier seg om da!

    Det kunne jo være DEG selv det gjaldt (dvs. Om du hadde betalt forskudd) ikke sant?

    Jeg har vært i kontakt med etterforsker hos Tollkontor Oslo avd.Gardermoen i annen anledning ,nevnte da kort saken
    og han virket meget interessert i dette

    Er forøvrig selv spekulant på Accuphase men vil selvsagt ikke gjøre mere utav det før realitetene ang denne saken,
    vel alle er enige om er Mer enn merkelig, er brakt på det rene og begge kundene har fått sine varer eller pengene sine
    tilbake ihht til normal kotyme og dessuten norsk lov.

    jeg kjenner saken først og fremst av omtale og buzz i miljøet og er derfor selvsagt helt åpen for en en evnt oppklaring
    fra forhandlerens side.
     

    E.I.A.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.07.2004
    Innlegg
    5.245
    Antall liker
    3.200
    Torget vurderinger
    49
    Har hatt E208; E408, E460, E560 og E600, samt cd spilleren Dp700, gromme saker :cool:
    Lyric hadde ekstremt gode innbytte ordninger, så å bytte oppover ble alltid veldig fristende.
     
    Sist redigert:
    U

    utgatt25555

    Gjest
    Er inne på mitt tredje oppsett med Accuphase Int/cdp...det siste kjøpt hos nåvärende Lyric, og det har aldri värt noe tull med noen ting, og det har riktignok tatt ett par uker lengre å vente enn först angitt en gang, det kan man leve med..men aldri noe finansiellt tull, og jeg har delbetalt ved bestilling! Hadde ikke hatt noen betenkeligheter å gjøre det samme om igjen.

    mvh
     

    skorob

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2012
    Innlegg
    3.785
    Antall liker
    1.983
    Sted
    Brumunddal
    Torget vurderinger
    9
    De to kundene som en vel må kunne si å ha havnet i en Meget uheldig situasjon ved at de har betalt forskudd og nå
    evnt sitter igjen med INGENTING må vel også kunne kalles venner av Accuphase (ellers hadde de vel ikke betalt for
    å få nettopp Acccuphase?)

    Det er jo ikke akkurat lommerusk vi snakker om heller.

    Derfor synes jeg denne saken har ALL relevans på denne tråden Uansett hva andre måtte mene om det.
    -Skulle en liksom ikke kunne søke å belyse en SÅ spesiell sak ??

    Flott at det virker som flere her er såre fornøyd med sitt Acc.utstyr -men ha nå litt medfølelse med de to som saken
    først og fremst dreier seg om da!

    Det kunne jo være DEG selv det gjaldt (dvs. Om du hadde betalt forskudd) ikke sant?

    Jeg har vært i kontakt med etterforsker hos Tollkontor Oslo avd.Gardermoen i annen anledning ,nevnte da kort saken
    og han virket meget interessert i dette

    Er forøvrig selv spekulant på Accuphase men vil selvsagt ikke gjøre mere utav det før realitetene ang denne saken,
    vel alle er enige om er Mer enn merkelig, er brakt på det rene og begge kundene har fått sine varer eller pengene sine
    tilbake ihht til normal kotyme og dessuten norsk lov.

    jeg kjenner saken først og fremst av omtale og buzz i miljøet og er derfor selvsagt helt åpen for en en evnt oppklaring
    fra forhandlerens side.
    Lag heller ny tråd om temaet, om du vil diskutere det.
     

    skorob

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2012
    Innlegg
    3.785
    Antall liker
    1.983
    Sted
    Brumunddal
    Torget vurderinger
    9
    Lite relevant for en vennetråd om et merke, her dyrker vi ikke importører eller transportører.. Det der er svik lenger uti leddet, om det i det hele tatt eksisterer. Accuphase har garantert ikke send ut en eske med Leca .. men jeg skjønne jo kanskje hvor dere vil med dette.. men dette kan fort bli relevant for flere merker.. derfor kan det lages egen tråd om det for dem som vil diskutere den type, og leke med teorier/sladder og dektektiv om noe som ikke gjelder direkte produsenten.
     

    K.H.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.03.2005
    Innlegg
    3.073
    Antall liker
    1.060
    Torget vurderinger
    10
    Lite relevant for en vennetråd om et merke, her dyrker vi ikke importører eller transportører.. Det der er svik lenger uti leddet, om det i det hele tatt eksisterer. Accuphase har garantert ikke send ut en eske med Leca .. men jeg skjønne jo kanskje hvor dere vil med dette.. men dette kan fort bli relevant for flere merker.. derfor kan det lages egen tråd om det for dem som vil diskutere den type, og leke med teorier/sladder og dektektiv om noe som ikke gjelder direkte produsenten.
    Som mangeårig eier av Accuphase og med fortsatte planer om oppgradering, syns jeg det er greit å få samlet all relevant info her, uten at du skal mistenkeliggjøre motivet for det på en slik måte som du gjør.
     

    Janpe

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    13.08.2015
    Innlegg
    669
    Antall liker
    743
    De to kundene som en vel må kunne si å ha havnet i en Meget uheldig situasjon ved at de har betalt forskudd og nå
    evnt sitter igjen med INGENTING må vel også kunne kalles venner av Accuphase (ellers hadde de vel ikke betalt for
    å få nettopp Acccuphase?)

    Det er jo ikke akkurat lommerusk vi snakker om heller.

    Derfor synes jeg denne saken har ALL relevans på denne tråden Uansett hva andre måtte mene om det.
    -Skulle en liksom ikke kunne søke å belyse en SÅ spesiell sak ??

    Flott at det virker som flere her er såre fornøyd med sitt Acc.utstyr -men ha nå litt medfølelse med de to som saken
    først og fremst dreier seg om da!

    Det kunne jo være DEG selv det gjaldt (dvs. Om du hadde betalt forskudd) ikke sant?

    Jeg har vært i kontakt med etterforsker hos Tollkontor Oslo avd.Gardermoen i annen anledning ,nevnte da kort saken
    og han virket meget interessert i dette

    Er forøvrig selv spekulant på Accuphase men vil selvsagt ikke gjøre mere utav det før realitetene ang denne saken,
    vel alle er enige om er Mer enn merkelig, er brakt på det rene og begge kundene har fått sine varer eller pengene sine
    tilbake ihht til normal kotyme og dessuten norsk lov.

    jeg kjenner saken først og fremst av omtale og buzz i miljøet og er derfor selvsagt helt åpen for en en evnt oppklaring
    fra forhandlerens side.
    Det er enkelt å gå inn på proff.no og sjekke tingens tilstand:
    Lyric HiFi - 946079391 - Sandvika - Se Regnskap, Roller og mer (proff.no)

    Så kan man jo spørre seg selv om det er fornuftig å forhåndsbetale for noe som helst...
     

    EiK

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.05.2007
    Innlegg
    1.207
    Antall liker
    714
    Sted
    Haslum
    Torget vurderinger
    3
    De to kundene som en vel må kunne si å ha havnet i en Meget uheldig situasjon ved at de har betalt forskudd og nå
    evnt sitter igjen med INGENTING må vel også kunne kalles venner av Accuphase (ellers hadde de vel ikke betalt for
    å få nettopp Acccuphase?)

    Det er jo ikke akkurat lommerusk vi snakker om heller.

    Derfor synes jeg denne saken har ALL relevans på denne tråden Uansett hva andre måtte mene om det.
    -Skulle en liksom ikke kunne søke å belyse en SÅ spesiell sak ??

    Flott at det virker som flere her er såre fornøyd med sitt Acc.utstyr -men ha nå litt medfølelse med de to som saken
    først og fremst dreier seg om da!

    Det kunne jo være DEG selv det gjaldt (dvs. Om du hadde betalt forskudd) ikke sant?

    Jeg har vært i kontakt med etterforsker hos Tollkontor Oslo avd.Gardermoen i annen anledning ,nevnte da kort saken
    og han virket meget interessert i dette

    Er forøvrig selv spekulant på Accuphase men vil selvsagt ikke gjøre mere utav det før realitetene ang denne saken,
    vel alle er enige om er Mer enn merkelig, er brakt på det rene og begge kundene har fått sine varer eller pengene sine
    tilbake ihht til normal kotyme og dessuten norsk lov.

    jeg kjenner saken først og fremst av omtale og buzz i miljøet og er derfor selvsagt helt åpen for en en evnt oppklaring
    fra forhandlerens side.
    Jeg ser du er involvert i denne saken, og er bekymret for de som har betalt forskudd skal bli tapere i denne saken.

    Jeg har litt kunnskap om denne type saker, og kan komme med noen betraktninger.

    Utfra det som er opplyst her så er dette en forsendelse fra Japan til Norge med Accuphase (produsenten)som selger og Lyric (importør) som kjøper. Når de inngår en avtale, så må det avtales hvem som har risikoen under transporten. Det vanlig er å bruke leveringsbetingelser i.h.t.incoterms 2020. Benyttet leveringsbetingelse viser hvem som har risikoen under transporten, og hvem som kan kreve transportøren ved tap eller skade. Er det Accuphase som har risikoen, så er det de som har tapet og som må kreve transportøren for dette. Har Lyric avtalt risiko, så er de som har tapet. Det som er vanlig er at begge har parter har en transportforsikring (ting forsikring), og som dekker opp i mot fakturasummen. Dette fordi det bla. det er begrensinger i transportøransvaret og dette er kostbare produkter.

    Det er derfor enten Accuphase eller Lyric som får et tap ved kartongen inneholdt stein istedenfor det avtalt produktet.
    Selv om kunden har betalt et forskudd, så er de ikke part i tapet på denne transporten. De har fortsatt krav på å få det de har betalt for, og det er opptil deres avtalepartner å levere produktet de har mottatt forhåndsbetaling for. Hvis de ikke kan levere, så må de returnere forskuddet. Det er ikke kunden som skal tape på at kartongen kom frem med stein. Det er enten Accuphase eller Lyric som har dette tapet, avhengig av hvem som har risikoen under transporten.

    Jeg tar et forbehold på at det som er blitt opplyst om denne transporten er korrekt. Det har skjedd før at innholdet i kartonger er fjernet, og behørig tapet for videre forsendelse.
     

    alfegutt

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    10.03.2015
    Innlegg
    929
    Antall liker
    1.306
    Sted
    Østfold
    Jeg er ikke eier, men likevel interessert i Accuphase. For meg er det viktig at offisiell importør/selger av merket er seriøs. Derfor mener jeg at det er riktig og bra at dette diskuteres i vennetråden, det er for meg et riktig sted å diskutere dette.
     

    skorob

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2012
    Innlegg
    3.785
    Antall liker
    1.983
    Sted
    Brumunddal
    Torget vurderinger
    9
    Mulig.. men jeg trodde en vennetråd skulle omhandle produktet... ikke hvem som gjør hva for å få frem produktet... Vi har jo en egen tråd for posten og bring... og tror jaggu meg Lyric har sine og....

    Men det er min mening da... og bryr meg vel svært lite. Blir spennende å se, burde jo havne i avisa eller noe denne saken, der det kanskje hører hjemme.
     

    larkrla

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.11.2005
    Innlegg
    3.098
    Antall liker
    2.290
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    2
    De to kundene som en vel må kunne si å ha havnet i en Meget uheldig situasjon ved at de har betalt forskudd og nå
    evnt sitter igjen med INGENTING må vel også kunne kalles venner av Accuphase (ellers hadde de vel ikke betalt for
    å få nettopp Acccuphase?)

    Det er jo ikke akkurat lommerusk vi snakker om heller.

    Derfor synes jeg denne saken har ALL relevans på denne tråden Uansett hva andre måtte mene om det.
    -Skulle en liksom ikke kunne søke å belyse en SÅ spesiell sak ??

    Flott at det virker som flere her er såre fornøyd med sitt Acc.utstyr -men ha nå litt medfølelse med de to som saken
    først og fremst dreier seg om da!

    Det kunne jo være DEG selv det gjaldt (dvs. Om du hadde betalt forskudd) ikke sant?

    Jeg har vært i kontakt med etterforsker hos Tollkontor Oslo avd.Gardermoen i annen anledning ,nevnte da kort saken
    og han virket meget interessert i dette

    Er forøvrig selv spekulant på Accuphase men vil selvsagt ikke gjøre mere utav det før realitetene ang denne saken,
    vel alle er enige om er Mer enn merkelig, er brakt på det rene og begge kundene har fått sine varer eller pengene sine
    tilbake ihht til normal kotyme og dessuten norsk lov.

    jeg kjenner saken først og fremst av omtale og buzz i miljøet og er derfor selvsagt helt åpen for en en evnt oppklaring
    fra forhandlerens side.
    Jeg regner med at kjøperne her er så oppegående at de har mottatt en kontrakt/faktura for produktet som er forhåndsbetalt. I så fall er det leverandør som har et problem, ikke kundene, selv om de evt må vente litt på å; enten motta produktet, eller få tilbake det vi må kunne kalle et depositum.

    Og om man mot formodning ikke har dette, er det uansett en enkel sak å vise til pengestrømmen med mindre forskuddet er betalt i kontanter med penger fra madrassen. Da kan man jo uansett bare ha det så godt...

    Hadde det vært meg hadde jeg gitt leverandør en frist til å ordne opp på den ene eller den andre måten, og om dette ikke blir gjort; politianmeldelse. For uansett er ikke dette sluttkundens problem. Kunden er egentlig ikke part i saken som er mellom Accuphase, transportør, leverandør.

    Ja, dette er en vennetråd for Accuphase, men saken er likevel interessant og ganske viktig for fremtidige kjøpere mht hvor denne svindelen har oppstått. Hele saken er forresten underlig da, som Sluket er inne på, disse eskene scannes og kontrolleres flere ganger ila en slik forsendelse, både mht inhold og vekt. Nevner som en digresjon at i forrige uke ble det avdekket flere tonn kokain gjemt inne i Granatepler...Her fantes nok skurkene i begge endene da...
     

    Final

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.03.2013
    Innlegg
    3.125
    Antall liker
    5.077
    Sted
    Bærum
    Torget vurderinger
    4
    My 2: Cents. Denne saken hører hjemme i denne tråden. Accuphase i Norge er knyttet sterkt til Lyric som forhandler. Håper sterkt at denne saken finner sin løsning på en god måte for såvel kunder som forhandler.
     

    J.Rasmussen

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    14.01.2007
    Innlegg
    557
    Antall liker
    182
    Sted
    Sandnes
    Torget vurderinger
    10
    Jada, har ingen problemer med at saken ligger her. Men vi kan vel få inn noen andre innlegg og bilder mens vi venter på svar ang det store accuphase forsvinningsnummeret🙂
     

    M1

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.02.2009
    Innlegg
    627
    Antall liker
    340
    Sted
    Bærum
    Torget vurderinger
    2
    Hei, kan fortelle litt om test av DAC-50 inn-stikk kortet mot DC-37.
    Avspilling med USB og Coax.
    DAC-50 er etter min mening er nøytral og naturlig. En meget god DAC til prisen, et pluss er man slipper analoge kabler.
    DC-37 er i en annen liga, fremhever mer detaljer i hele lydbildet, roligere, mer ekte og enda mer musikalsk.
    Kort fortalt.
    M1
     

    skorob

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2012
    Innlegg
    3.785
    Antall liker
    1.983
    Sted
    Brumunddal
    Torget vurderinger
    9
    My 2: Cents. Denne saken hører hjemme i denne tråden. Accuphase i Norge er knyttet sterkt til Lyric som forhandler. Håper sterkt at denne saken finner sin løsning på en god måte for såvel kunder som forhandler.
    Kilde og dokumentasjon i en sånn skal hadde vært fint.. men har jo skjønt at det er jungeltelegrafen som går nå 😄
     

    K.H.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.03.2005
    Innlegg
    3.073
    Antall liker
    1.060
    Torget vurderinger
    10
    Ja, kilde og dokumentasjon hadde vært fint, ikke bare løse påstander om jungeltelegraf og at andre kanskje har en skjult agenda...
     

    Skip Ohio

    Medlem
    Ble medlem
    15.08.2020
    Innlegg
    28
    Antall liker
    79
    Sted
    Oslo
    Hei, kan fortelle litt om test av DAC-50 inn-stikk kortet mot DC-37.
    Avspilling med USB og Coax.
    DAC-50 er etter min mening er nøytral og naturlig. En meget god DAC til prisen, et pluss er man slipper analoge kabler.
    DC-37 er i en annen liga, fremhever mer detaljer i hele lydbildet, roligere, mer ekte og enda mer musikalsk.
    Kort fortalt.
    M1
    Merker du noe lydmessig forskjell mellom USB og Coax? Jeg har også DAC-50 men har ennå ikke fått testet coax-inngangen på mitt kort. Er på utkikk etter en streamer og her er det jo muligheter for begge deler.
     

    nemesis4

    Medlem
    Ble medlem
    24.05.2021
    Innlegg
    29
    Antall liker
    17
    Sted
    østlandet
    Jeg ser du er involvert i denne saken, og er bekymret for de som har betalt forskudd skal bli tapere i denne saken.

    Jeg har litt kunnskap om denne type saker, og kan komme med noen betraktninger.

    Utfra det som er opplyst her så er dette en forsendelse fra Japan til Norge med Accuphase (produsenten)som selger og Lyric (importør) som kjøper. Når de inngår en avtale, så må det avtales hvem som har risikoen under transporten. Det vanlig er å bruke leveringsbetingelser i.h.t.incoterms 2020. Benyttet leveringsbetingelse viser hvem som har risikoen under transporten, og hvem som kan kreve transportøren ved tap eller skade. Er det Accuphase som har risikoen, så er det de som har tapet og som må kreve transportøren for dette. Har Lyric avtalt risiko, så er de som har tapet. Det som er vanlig er at begge har parter har en transportforsikring (ting forsikring), og som dekker opp i mot fakturasummen. Dette fordi det bla. det er begrensinger i transportøransvaret og dette er kostbare produkter.

    Det er derfor enten Accuphase eller Lyric som får et tap ved kartongen inneholdt stein istedenfor det avtalt produktet.
    Selv om kunden har betalt et forskudd, så er de ikke part i tapet på denne transporten. De har fortsatt krav på å få det de har betalt for, og det er opptil deres avtalepartner å levere produktet de har mottatt forhåndsbetaling for. Hvis de ikke kan levere, så må de returnere forskuddet. Det er ikke kunden som skal tape på at kartongen kom frem med stein. Det er enten Accuphase eller Lyric som har dette tapet, avhengig av hvem som har risikoen under transporten.

    Jeg tar et forbehold på at det som er blitt opplyst om denne transporten er korrekt. Det har skjedd før at innholdet i kartonger er fjernet, og behørig tapet for videre forsendelse.
    takker for greit og informativt innlegg som jeg håper de to ofrene for dette svineriet legger merke til og responderer i henhold til om nødvendig.

    Om ikke forhandler -på eget initiativ, kommer opp med en fullgod skriftlig løsning til kundenes fulle tilfredshet så håper jeg de pr.omgående
    anmelder forholdene samt oversender skriftlig krav til forhandler om Full tilbakebetaling.

    Håper også at resultatet (hva det enn måtte bli) blir postet her på forumet til alles info..
     

    E.I.A.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.07.2004
    Innlegg
    5.245
    Antall liker
    3.200
    Torget vurderinger
    49
    Når ble steinen oppdaget?
    Hos Lyrikk, eller hos kunde?
     

    Evo III

    Hertugen av Langhus
    Ble medlem
    25.12.2009
    Innlegg
    25.766
    Antall liker
    50.398
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    78
    Når ble steinen oppdaget?
    Hos Lyrikk, eller hos kunde?
    Etter bildene på Facebokk og dømme så ble dette oppdaget av Lyric etter det ble hentet på gardermoen. Hele denne saken er av så tvilsom art at jeg hadde holdt meg unna videre handler med Lyric til dette er oppklart.
     

    skorob

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2012
    Innlegg
    3.785
    Antall liker
    1.983
    Sted
    Brumunddal
    Torget vurderinger
    9
    Hvor på Facebook? Ser dem har fått inn et lass med Accuphase amper.. men lite som minner om steiner ... Accuphase burde nok kamuflere forsendelsene bedre kanskje også.. de er jo ekstremt populære nedover kontinentet... Spennende å se resultatet, rart det ikke er noe i nyhetene om denne saken..
     

    Evo III

    Hertugen av Langhus
    Ble medlem
    25.12.2009
    Innlegg
    25.766
    Antall liker
    50.398
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    78
    Hvor på Facebook? Ser dem har fått inn et lass med Accuphase amper.. men lite som minner om steiner ... Accuphase burde nok kamuflere forsendelsene bedre kanskje også.. de er jo ekstremt populære nedover kontinentet... Spennende å se resultatet, rart det ikke er noe i nyhetene om denne saken..
    Finner det ikke igjen lenger,håper dette løser seg da Accuphase er flotte ting og fortjener en seriøs importør😁
     

    jorwed_

    Audio Arkeologen
    Ble medlem
    04.09.2012
    Innlegg
    10.842
    Antall liker
    17.346
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    97
    Jeg leste det første gang i en gruppe som heter Bryston Norge Norway.
     
    Sist redigert:

    J.Rasmussen

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    14.01.2007
    Innlegg
    557
    Antall liker
    182
    Sted
    Sandnes
    Torget vurderinger
    10
    Ser ikke ut som de hellene har ligget lenge i eskene hvis dere ser hvor rene de er..🤷‍♂️
     

    M1

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.02.2009
    Innlegg
    627
    Antall liker
    340
    Sted
    Bærum
    Torget vurderinger
    2
    Merker du noe lydmessig forskjell mellom USB og Coax? Jeg har også DAC-50 men har ennå ikke fått testet coax-inngangen på mitt kort. Er på utkikk etter en streamer og her er det jo muligheter for begge deler.
    Hei Skip Ohio, begge er meget bra.
    Lydbildet er veldig likt med samme oppløsning på avspillingen.
    Syntes det er mer detaljer i lydbildet med USB.
    Kunne vært gøy med en blindtest:)
    M1
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn