Dette var litt av en oppgradering skal jeg si deg tenker vi får engasjere bjarnetv som ølglass expert og komme med en kommentar til oss mindre vitendeEllen Foley skiva skal sjekkes ut Roger Hvordan går det med testing av ølglass? Er blindtest du gjør går jeg ut i fra, og A/B/A Nei vent, du må få noen til å assistere deg så du ikke kjenner formen på glassene
Vis vedlegget 779274
Har du strema Ellen.F enda? regner med deg som vanskelig vestlenning ikke likte plata.Noen drar til München for å høre sånn haifai. Selv drar jeg bare innom for å drikke Dunkel Weissbier
Helt riktig Ronny bare det att nå blev Hyperspace'n pissed ettersom Vpi'n truer første valgetEr det slik å forstå at du nå kan benytte to spillere i riaatrinnet ditt Roger? En p.u. i MC-inng. og en p.u. i MM-inng. m/stepup?
SUT's kan jeg veldig ingen ting om egentlig Det lille jeg tidligere prøvd har laget støy og lite hensiktsmessig/ match?Jeg mener Allnic lager bra trafoer.
Sjekk ut den første LP`n hennes Nightout som inneholder singelen We Belong To The Night. Berta kan synge. Hun var også med på Bat Out Of Hell med Kjöttfärslimpan. I tillegg er hun med på Pandora`s Box-Original Sin som har musikk fra Jim SteinmanSom Lundell skrev Snön faller
Vis vedlegget 779259
Vis vedlegget 779260
Fin dame musikk Ellen Foley med band som består av alle Clash medlemmer halvparten av sporene er skrevet av Strummer-Jones.
Lyden er eksemplarisk stort og luftig lydbilde med dimensjoner.
Vis vedlegget 779262
Jeg syns han som eier Allnic er slem om han ikke selger men det kan jeg aldri tenke meg om hanBegynner å få en SLEM rigg nå, Cash!
Tenker denne meldningen holderVil du jeg skal snakke et alvorsord med vedkommende?
du får sikkert lov til å kjøpe den som ligger til salgs på torgetJeg syns han som eier Allnic er slem om han ikke selger men det kan jeg aldri tenke meg om han
Du kan prøve å lese litt på, hvordan folk opplever forskellene i lyden på disse "Nano-Crystaline Cores" i.f.t. "alm." kernerJeg har noen bypassede Allnic-suter jeg må få koblet inn igjen.
@HasseBasse , takk for tips vedrørende Ana-sut. 1:5 er genialt for EMT, mon tro om det hadde vært match?
En kortreist og klimavennlig handel må vi prøve og få tildu får sikkert lov til å kjøpe den som ligger til salgs på torget
Det har jeg tenkt på men isf ryker jeg på enda mer før jeg ev får kjøpt AUT-2000Du kan låne Whistler Cimbura kabelen jeg har liggende Roger!
Har sett alle episodene som er gitt ut av 1883 og jeg synes det er bra. Det er mer tradisjonell western, mens Yellowstone er en moderne western. Det er mye av samme tematikken som Succession men satt i moderne western kulisser. Beth Dutton (datteren i serien) er verdt halve serien. Shit, hun kødder du ikke medBegynte og se 1883 virker lovende, stjernetungt med bla Sam Elliot, Billy Bob Thornton Har ikke sett Yellowstone.