Cash 63
Æresmedlem
12"r fra sist helg handel 5kr/st det er i disse rillene go lyden er Max
Sist redigert:
Lang artikkel om han i Rock’n’Roll magasinet nr. 4 2023Pugh gikk nylig bort, denne regnes som den første rock plata synget på svensk innspillt -69.
Jeg gikk selvmant ut i morges og begynnte beise om sanninga skal frem Slik har det blitt🫤For en slem kvinne! På en dag som denne Hun bør straffes! Tør jeg foreslå «beising» av samboer surstrømmingsånde
Spar, Kiwi, Rema, Meny er som DDR -85 Kommer over inatt og røsker opp noen poteter
Viktig å få i deg nok styrkedrikk til i mrgJeg gikk selvmant ut i morges og begynnte beise om sanninga skal frem Slik har det blitt🫤
Men får sitte i kjelleren og spille plater og drekke øl uten noe mas nå blir det sykkel tur med ou812rh imorgen så ikke før hardt intak ikveld
Slik kan det gå når man møter norske jenter i syden kunne vært verre en finska
He he....Slik kan det gå når man møter norske jenter i syden kunne vært verre en finska
He he....
Storebroren til en av klassekammeratene mine fannt en...... Ritva Kivikoski...
Se det navnet fannt jeg virkelig skremmende
Var glad du fick en pen norsk pige.Der jeg kommer finnes flere bruksorter som Långshyttan. Viksmanhyttan og Garpenberg alla med stort innslag av stålarbeider/gruvearbeidere fra Finland som kom på 50/60tal.
Jeg dumpet nok noen jenter derfra pga kun navn Pekkaninen funket ikke husker jeg stakkars jente