Aleph 1.7 P

folkeb

Hi-Fi interessert
Ble medlem
16.08.2005
Antall liker
0
Torget vurderinger
2
Jeg har noen kretskort (inklusive strømforsyning) til en Aleph P1.7 forforsterker samt et kabinett som er egnet til formålet. Jeg har i første omgang lyst til å få til noe som fungerer, dvs ikke noe veldig påkostet.

Er det noen som har noen gode råd til en grei volumkontroll, en linjevelger og en input-løsning? Eventuelt andre gode tips tas i mot med takk.

Det er mange som benytter seg av digital volumkontroll og linjevelger. Har en følelse av at disse er dyrere enn analoge versjoner. Hva er forskjellen?

Takk for alle gode råd! :)

Cobra2

Hi-Fi freak
Ble medlem
26.02.2003
Antall liker
1.079
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
75
En attenuator fungerer greitt...men er vanskelig/dyr å fjernstyre. Dig. er billig, enkelt å fjernkontrollere, og lyder "dass " i forhold...

Arne K
P.S.: En godt bygget Aleph-P er en extremt vellydende forforsterker! Gir kjempe-synergi med både DP og rør-effekt-trinn!

folkeb

Hi-Fi interessert
Ble medlem
16.08.2005
Antall liker
0
Torget vurderinger
2
Det vil si at digital volum kontroll er uaktuelt. Jeg ønsker ikke å bygge noe som kan beskrives som "dass". Noen gode tips til attenuator? Fjernstyring er ikke så veldig viktig. Har godt av å bevege på meg ;)

audiy

Overivrig entusiast
Ble medlem
11.11.2005
Antall liker
24
Er det fabrikat eller prinsipp du meiner? Det grommaste prinsippet er vel s.k. ladder type med berre to motstandar involvert for kvar posisjon. Skal det vere høgkvalitets motstandar blir det lett dyrt. Ein kan evt ha høgare kvalitet på dei posisjonane som er mest i bruk.
Serietype er rimelegare. DACT/NLE er serietype og har godt ord på seg. Det har SMD-motstandar og difor ikkje så lang signalveg sjølv om det er serietype.
Ein variant er konstant serie/variabel shunt som er forklart på heimesida til Borbely Audio, http://www.borbelyaudio.com/. Då kan ein ha seriemotstand av god kvalitet uten at det blir for dyrt. Eg har det i mitt oppsett no.
Elma har 24 posisjons omskiftarar til attenuator.

Sigurd

roger

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.03.2002
Antall liker
472
Sted
Nøtterøy
Hvis du vil ha noen som er "billig" og som samtidig låter bra, kan du gå for Alps sine "blue" potmetere. Disse brukes av mange, også "High-end" leverandører. Disse kan du også få kjøpt med motordrift.

Roger

Bx

Bransjeaktør
Ble medlem
04.08.2005
Antall liker
4.647
NLE/Dact er meget bra attenuatorer. Det finnes også et fjernkontrollkit til disse om du nå/senere skulle ønske det.

folkeb

Hi-Fi interessert
Ble medlem
16.08.2005
Antall liker
0
Torget vurderinger
2
Takk for alle tipsene. Jeg skal sjekke ut dette. Alps - billig og bra - høres knall ut! ;D

folkeb

Hi-Fi interessert
Ble medlem
16.08.2005
Antall liker
0
Torget vurderinger
2
Jeg tror kanskje svaret mitt over var litt forhastet. Har nå lest litt mer og funnet ut at jeg vil gå for enn attenutor av god kvalitet.

I den forbindelse lurer jeg på forskjellen mellom den COBRA2 anbefaler (fra ebay forhandler- se over) og en DACT. Er det en kvalitetsforskjell som kan svare til prisforskjellen? Jeg trenger (vil gjerne ha) en for balansert drift. Og $55 klinger bedre enn $375.

Vil en 10k variant fungere?

audiy

Overivrig entusiast
Ble medlem
11.11.2005
Antall liker
24
Det er gode motstandar i den Cobra 2 anbefalar. Omskifteren ser ut til å vere kinesisk og den same som eg har set på andre sider. Omskifteren i DACT er Elma. Den er truleg betre, men den kinesiske kan godt vere heilt grei. Ser at der er ein del rimelege alternativ frå austen som sikkert er bra nok.
Vanlegvis må du ha dobbelt opp for å få balansert. DACT sel slike. Då blir det jo tilsvarande dyrare. Ein rimelegare måte er å bruke den varianten eg nemnde i forrige innlegget, konstant serie/ variabel shunt. Då kan du klare deg med vanleg stereo-utgåve av attenuator/ volumkontroll. Du har ein fast motstand (Då kan du jo koste på deg ein god) i serie med + og - signal. Så brukar du volumkontrollen til å kortslutte mellom + og -. Dette står forklart under "upgrades" i linken eg nemnde: http://www.borbelyaudio.com/
Har prøvd dette med godt resultat.
Kva verdi du treng er avhengig av forforsterkaren og kor mykje demping du treng. Står der foreslått noko i dokumentasjon for forsterkaren?
Trur uansett at ein god attenuator er ganske så viktig og verd å prioritere.

Sigurd

folkeb

Hi-Fi interessert
Ble medlem
16.08.2005
Antall liker
0
Torget vurderinger
2
Fikk svar fra selve Nelson Pass på et annet forum at 10k attenuator fungerer fint. Jeg har bestilt en stereo versjon av den attenuatorer Cobra2 anbefalte for å teste ut før jeg eventuelt går får en DACT eller noe annet ekslusivt. I og med at jeg ikke har balansert inn, jukser jeg litt og kobler attenuatoren etter inngangsvelgeren og deretter tar den ut i dual mono. Vet denne løsningen ikke er helt genial, men det får gå i første omgang. Signalet deles på denne måten etter volumkontrollen (både inngangsvelgeren og volumkontrollen blir en forlengelse av kablen - hvis jeg har forstått det riktig).

audiy

Overivrig entusiast
Ble medlem
11.11.2005
Antall liker
24
Veit ikkje heilt kva du meinar med dual mono her. Dual mono blir vanlegvis brukt om straumforsyning uten kontakt mellom dei to kanalane. Meinar du fasesplittar? Det er ikkje noko juks å gjere slik du seier med inngangsveljar og så volumkontroll før inp. Eg har nyleg bygd Borbely sitt Starter Kit linjedel. Har eit skjema for korleis ein kan velje mellom balansert og SE dersom forsterkaren er bygd som balansert. Blir spennende å høyre korleis forsterkaren vil spele. Blir dette dyrt?

Sigurd

folkeb

Hi-Fi interessert
Ble medlem
16.08.2005
Antall liker
0
Torget vurderinger
2
Er litt ustø på begrepene, men jeg mener balansert oppbygning. Og nei, forforsterkeren blir ikke veldig dyr. Regner med at jeg får bygget den til omtrent en fjerdedel av veiledene pris i USA rundt år 2000. ;D

audiy

Overivrig entusiast
Ble medlem
11.11.2005
Antall liker
24
Har ikkje all verdens peiling eg heller. Men har du skjema for korleis forsterkaren skal koblast når du køyrer SE? I mitt skjema skal då inp. på forsterkarmodulen for det som skulle tatt seg av - balansert, kortsluttast til signaljord. Med ein enkel brytar her, kan ein då veksle mellom balansert operasjon og SE. - inp i dei to forsterkarane (Som du kanskje sikta til med dual mono) skal då vere kobla sammen (med ein motstand av ein viss verdi).

Sigurd

audiy

Overivrig entusiast
Ble medlem
11.11.2005
Antall liker
24
Sannsynligvis kan dei to forstrekarblokkene du då har pr. kanal konfigurerast til å gjere ubalansert signal til balansert også. Kanskje er der skjema for det til denne forsterkatren. Trur ikkje det er nokon god idé å splitte signalet etter volumkontrollen. Tenkte du då å få to parallelle forsterkarar der signalet så skulle koblast sammen på utgangen? Trur ikkje det er lurt. Vil sannsynligvis rote til signalet. La signalet gå til + inp. på den eine forstrekeren i kvar kanal. +inp på den andre forsterkaren skal då sannsynlegvis koblast mot jord medan - inp i dei to forsterkarane sannsynlegvis skal koblast sammen (eller er kobla sammen).

Sigurd

Topp Bunn