All TIME high

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.881
Merkelig hvor lang tid det tok før Elvis fikk gitt ut noe stort og viktig...

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.881
nå for tiden kommer det bare 1 stor og viktig plate i året, og det er stort sett bare samleplater...

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Antall liker
10.837
4 av de beste fra 2000s er døde for 30 år eller mer siden. Flott kåring når "Best of" blir rangert som noe av det beste.

wotg

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.04.2005
Antall liker
5
For en patetisk ranking- La merke til at det var ufordshvis mye rap på den lista. Kanye west Pføy!

I

ijustpop

Gjest
Kjedelig liste da, men jeg har faktisk nesten alle.

edit; beste med den var at DSOTM er utelatt.

lomt

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.12.2005
Antall liker
3
Sted
Stavanger
"den beste" musikken ble til mellom 1965 og 1975, helt klart :D

Hvordan er det mulig å lage en slik liste uten Stan Webb(Chicken Shack), Procol Harum, Hermans Hermits, Alex Harvey, T-Rex, Savage Rose, Manfred Mann, Iggy Pop, (det var bare de første som poppet opp) det vet ikke jeg.

Men så er jeg enig i en god del også da... ;)

Trane

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.09.2003
Antall liker
7.537
Torget vurderinger
4
Av 9 album fra 2000-tallet (so far) er 4 samlere av forlengst avdøde helter.
1 album er av en fjert av en soul/R&B/rap lissom stylish glætt drittunge ingen vil huske i morgen.
Mye av det samme kan sies om Outkast, men de har i det minste baller nok til å lage noe sexy smooch, men viktige ? Næhhh....come on !!

Da står man igjen med Eminen, PJ og Radiohead.....greit nok....men 3 av 9 ?

1, èn, Miles Davis skive, og I N G E N Coltrane ??(...jaja...så jeg hadde glemt brillene... :-[) Men 2 av Sinatra var det plass til....

Skulle nesten ønske jeg abbonerte på Times så jeg endelig kunne skrive et svært indignert leserbrev og avslutte med: "Please cancell my subscriprion!" ;-)

IDIOTER !

quad_lars

Overivrig entusiast
Ble medlem
11.02.2002
Antall liker
5
I N G E N Coltrane ??

[glb]IDIOTER[/glb]
Har du glemt å pusse brillene? ;)

A Love Supreme

Jeg har lest listen. Den er like god og dårlig som andre lister. Det er mange artister og plater jeg savner, men jeg setter ikke jord og himmel i bevegelse av den grunn. 8)

Bach_Man

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.04.2005
Antall liker
317
Torget vurderinger
3
Det er jo også to Miles-skiver der. Det som irriterer meg er at kjedelige streitingrockere som REM og U2 ofte figurerer på denne typen lister.

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Antall liker
9.363
Torget vurderinger
1
nå for tiden kommer det bare 1 stor og viktig plate i året, og det er stort sett bare samleplater...
Gamle slagere om og om igjen... :-X

Topp Bunn