|
Sent ute med å gratulere, men det der var særdeles stilig apparatur.Og litt tilbakemelding om Lavardin:
Førsteinntrykket er av en forsterker som man ikke bare bør slenge på benken og koble hva som helst til. Spiller godt som det er nå, men virker svært transparent og fintfølende i forhold til påkoblet utstyr. Tror den vokser - mer enn annet utsyr jeg har hatt - med å bli bortskjemt. Det være seg kilder, kabler, eller øvrige remedier. Men det er bare fint, så har jeg noe å fikle med, all den tid jeg ikke er på vinylkjøret.
Og hvordan kan man mislike en forsterker som står så godt til gardinene?
Vis vedlegget 1104510
Takk for det.Sent ute med å gratulere, men det der var særdeles stilig apparatur.
Forsterkeren er meget god den, men mangler kilde som yter den rettferdighet. Matrix er ikke et blivende sted, så får se hva jeg gjør.Mistenker jo at den nye boksen, som matcher gardinene, må være veldig bra.. for det har jo blitt ganske så stille i tråden![]()
Har Einstein funnet sin lille bit av himmelriket?![]()
Den er «grå», men så forventet jeg heller ikke verdens 7. underverk..Å? Hva finner du ikke bra med matrix?![]()
Takk for det, og god helg til deg også.Du må over på lamper i kildeneneste riktige spice of life til resten av kreasjonene du har nå ihvertfall in my mind
men selvfølgelig kan jo ikke være hva som helstdet heller,kanskje canor kunne vært noe å se på?bare dukka sjappt opp som noe nytt og fornuftig,blir spennende å se hvor veien går vidre,godt moon ble ordnet opp i og riktig god helg
![]()
![]()
Ok.. min er sort.. men skulle gjerne bytte til en grå vis jeg kan beholde den sorte bakgrunnenDen er «grå», men så forventet jeg heller ikke verdens 7. underverk..
Og hvorfor er jeg ikke overrasket over at alt er perfekt i Narvik?Ok.. min er sort.. men skulle gjerne bytte til en grå vis jeg kan beholde den sorte bakgrunnenog når det kommer til lyden.. tja det blir aaalt for dyrt å skulle få noe bedre.. og sidelengs bytte vet jeg ikke om jeg gidder
Og Canor skal ikke jeg si noe om.. da får jeg bare pepper for å være eier av produktet og sikkert noen som klarer å lage bråk av at jeg er moderator osv![]()
Aldri perfekt, men kan ikke klage for myeOg hvorfor er jeg ikke overrasket over at alt er perfekt i Narvik?
Takk for det, @bluesbreaker.Det bildet med isflak er flott.
Hadde vurdert å få det over på plate og opp på veggen.
Mvh
Lab 12 Reference DAC.Hvilken lab12 tenker du prøve?
MorroLab 12 Reference DAC.
Min tilnærming ligger også i denne gaten ja, og særlig siste setningen gir grunn til ettertanke. Bestemte meg for å selge unna hovedanlegget, men hvor lurt er det? Tiltross for at plassen i huset begrenses etterhvert, og jeg periodevis bruker anlegget lite, så er eie- og bruksgleden høy. Det står heller ikke på pengene, de skal som kjent sirkulere.Som @Bonus er inne på i sin tråd, er jeg blitt noe i tvil om jeg skal si at Moon er «god nok» og heller satse på et komplett Moon-system igjen.
Det er i tillegg en pengemessig komponent oppi det hele. Blir dyrere å gå linja ut med Lavardin, men blir kanskje billigere i det lange løp i stedet for å vingle.