Amphion

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Einstein

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.12.2014
    Innlegg
    1.608
    Antall liker
    3.722
    Sted
    Tromsø
    Torget vurderinger
    3
    Ser at mange nevner lang innspillingstid og "radikale" forandringer på Amphion. Stemmer dette og kan noen si noe om hvor lang tid det tok før de satte seg?
     

    Einstein

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.12.2014
    Innlegg
    1.608
    Antall liker
    3.722
    Sted
    Tromsø
    Torget vurderinger
    3
    Ja, det stemmer. Det tar 8 dager, 17 timer og 32 minutter med konstant spilling. Og forandringen er radikal. :)
     

    Einstein

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.12.2014
    Innlegg
    1.608
    Antall liker
    3.722
    Sted
    Tromsø
    Torget vurderinger
    3
    Ja, det stemmer. Det tar 8 dager, 17 timer og 32 minutter med konstant spilling. Og forandringen er radikal. :)
    Så da begynner du å bli fornøyd? :)
    Rir ikke akkurat den dagen jeg saler, men ubetinget ja.... :) Har prøvd litt rundt med alternativer og bevisst vært litt forsiktig, da det er greit å være litt mer edruelig enn ved utpakkingen. Tenkte det var greitt å ikke bare jumpe ut på nytt med mening ut fra at det spiller nytt og annerledes. Har en ting til å prøve ut, så skal jeg bidra med et innlegg til i HFS korteste tråd.... Og med bilder. :)
     
    Sist redigert:

    Einstein

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.12.2014
    Innlegg
    1.608
    Antall liker
    3.722
    Sted
    Tromsø
    Torget vurderinger
    3
    Men vi tåler jo et stemningsbilde mens vi venter.... Vesterinen Yhtyeineen. Fantastisk flott finsk akustisk musikk og i motsetning til oss er de stolt av å synge på morsmålet. Skal faktisk oppleve dem i sommer. For de som er nysgjerrig, start med "Isä". Betyr "Far" og er en meget sterk sang...
    IMG_20170507_003312.jpg
     

    Gesel

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    02.02.2009
    Innlegg
    100
    Antall liker
    163
    Sted
    Stjørdal
    Torget vurderinger
    3
    Kunne tenkt meg et sett Argon 3s igjen, denne gangen til kontoroppsettet.. Hvor (i utlandet) er det best å bestille disse fra nå om dagen? Hvilken sjapper er raskest og har best service?
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn