Anbefaling - Punklegender til Norge

Pug-Nose

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
26.02.2006
Antall liker
53
Det er ikke ofte jeg gjør dette, men disse gutta fortjener det.

NoMeansNo kommer til Norge i juni og de skal spille her:

07.06 Tønsberg, Norway Total
08.06 Stavanger, Norway Checkpoint Charlie
09.06 Bergen, Norway Garage
10.06 Lillehammer, Norway Felix
11.06 Trondheim, Norway Blaest
12.06 Oslo, Norway Blitz

Bandet har holdt på siden 1979 og spiller en blanding av punk, hardcore og jazz. De spiller helt forrykende bra live og er et av Dave Grohl sine favorittband.

Få live-videoer har god kvalitet, men denne er grei:

http://www.youtube.com/watch?v=VYpdTHpnJ4Y

JENO

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.07.2003
Antall liker
1.394
Sted
Saksvik - Trøndelag
Dette er absolutt noe for alle seriøst musikkinteresserte. Godt voksne menn som er utrolig dyktige musikere og som hadde fortjent langt større kommersiell suksess enn det de har oppnådd. De legger ut på lavbudsjettsturne år etter år som det hardtarbeidende undergrunnsbandet de er. Jeg tror jeg har sett dem 6-7 ganger, og de er alltid like bra. I år går jeg dessverre glipp av dem pga utenlandsferie. Hadde jeg visst om turneen, hadde jeg nok tatt ferien på et annet tidspunkt. Jeg visste de skulle komme i år, men regnet med det ville skje til høsten. Så alle som har muligheten bør virkelig benytte sjansen til å dra. Et av mine absolutte favorittband!

Palace

Overivrig entusiast
Ble medlem
05.07.2003
Antall liker
35
Sted
Hagan
Jeg er ingen stor punkfan men skiva deres med Jello Biafra, "The sky is falling and I want my mommy" er superfet!! ;D

S

Slubbert

Gjest
Fikk med meg konserten (etter tips her), de sparket hardt til å være tre geriatrikere. Én av de kulere på en stund.

Topp Bunn