Driver å ser etter nyere sub til stueanlegget. Den jeg har nå er en selvbygd dynabel, og har tjent godt i mange år. Men den begynner å bli sliten å se på, da den er bygd i mdf kledd med treverk, og treverket begynner å sprekke veldig. Har allerede sparklet og malet den en gang før.
Anlegget dette skal på brukes til det meste, musikk fra vinyl, cd og streaming samt TV lyd.
Konponenter:
- HK AVR 355
- Klipsch RB-61 II
- Klipsch R34C
- Klipsch RB-41 II
- Optonica RP-5100
- NAD PP2
- SVS Sound Path Wireless Audio Adapter
- B&O Cdx2
Diverse spillkonsoller er også kobler til samt.
Jeg har sett på finn, for å se hva som finnes. Har sett på både 10 og 12 tommere klipsch, så kom jeg over en REL T2, og etter litt lesing frister det å prøve den. Men jeg har aldri hørt disse subbene selv. Er det noen som har tips rundt dette? Det kan være rel vs klipsch, eller forslag til andre subber som finnes på bruktmarkedet.
Anlegget dette skal på brukes til det meste, musikk fra vinyl, cd og streaming samt TV lyd.
Konponenter:
- HK AVR 355
- Klipsch RB-61 II
- Klipsch R34C
- Klipsch RB-41 II
- Optonica RP-5100
- NAD PP2
- SVS Sound Path Wireless Audio Adapter
- B&O Cdx2
Diverse spillkonsoller er også kobler til samt.
Jeg har sett på finn, for å se hva som finnes. Har sett på både 10 og 12 tommere klipsch, så kom jeg over en REL T2, og etter litt lesing frister det å prøve den. Men jeg har aldri hørt disse subbene selv. Er det noen som har tips rundt dette? Det kan være rel vs klipsch, eller forslag til andre subber som finnes på bruktmarkedet.