Å påstå at det fungerer utmerket på Apple iPad er vel å ta hardt i. Og er det faktisk slik at det fungerer utmerket i forhold til hvordan det skal være, så kan det nok være grunn til å vurdere om ikke tiden er moden for en solid oppgradering av hjemmesiden.. Om du har et nettbrett, så benytt dette da det fungerer utmerket...... og en rekke forskjellige produkter fra Apple (stasjonære, laptop'er, nettbrett og iPhone'r).
Masse fine merker og varer sikkert en veldig hyggelig forhandler det er trygt å handle med, men hjemmesiden tilhører ikke toppsjiktet etter min mening. Og det betyr faktisk mye at man kan navigere godt rundt og finne det man trenger av specs, priser og linker i et tilpasset vindu.
Ja når både du, kompisen min, ThomasN, IvarT, danelectro osv er enig med meg så er jeg ikke helt alene om å syns dette heldigvis. Men det betyr ikke noe for jeg liker virkelig produktene, mye jeg syns ser interessant ut og nå strekker jo eieren seg langt i å få en "brødskalle" som meg til å få dette til å fungere. Så tydeligvis god kundeservice også på fra denne karen
Men grunnen til at jeg tok dette opp var da han ene kompisen min som jeg VET snuser på nytt anlegg i litt dyrere prisklasse rett og slett ikke gadd bruke tid på den sia, han mente den var "ubrukelig" for å sitere han. Og jeg selv sliter hardt med å se på forskjellige produkter der inne, må enten sitte med ansiktet INNI skjermen, eller så må jeg scrolle utrolig mye.
Så jeg tok opp dette for å høre om det var en enkel fiks, eller om han var klar over det selv at siden kanskje er moden for en remake. Og han skriver jo at dem holder på å lage helt ny side fra grunnen, så da blir det vel sikkert bra om noen uker Får bare smøre meg med tolmodighet i mellomtiden da.
Sitter ikke med laptop i fanget, den står på bordet mens jeg sitter normalt/tilbakelent i sofaen med musa på låret. Målte faktisk nå siden Gjallarhorn fikk meg til å le litt med sin kommentar Og er NØYAKTIG 117cm fra øyet mitt og til pc skjermen. Bildet er fra der hodet mitt er (pluss/minus 5cm)