Forsterkere Anthem str integrert

vidarn

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
20.03.2002
Innlegg
314
Antall liker
53
Torget vurderinger
15
Hei
Noen som har den eller har testet den eller har erfaringer knyttet til den? Eller pre Anthem str.
Vurdere den siden jeg har fryktelig lytterom. Anthem har romkorreksjon og mulighet til å lagre flere målinger/høyttaleroppsett
 

BeetleBug

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.06.2009
Innlegg
6.737
Antall liker
13.562
Sted
Sørlandet
Hei
Noen som har den eller har testet den eller har erfaringer knyttet til den? Eller pre Anthem str.
Vurdere den siden jeg har fryktelig lytterom. Anthem har romkorreksjon og mulighet til å lagre flere målinger/høyttaleroppsett
Jeg spiller på Anthem STR PRE og er godt fornøyd med den. Samme pre ble testet mot MYE dyrere forforsterkere og den gjorde seg absolutt ikke bort.

Bruker Pure Analog til vinyl og Bass Managment for å integrere en sub så godt det lar seg gjøre i rommet. Betjeningen er intuitiv og valgene mange.

-BB-
 

vidarn

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
20.03.2002
Innlegg
314
Antall liker
53
Torget vurderinger
15
Hvilke effekt bruker du eller har testet pre’n på?
Vidar
 

Kalle Klovn

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.09.2009
Innlegg
3.703
Antall liker
3.357
Sted
Sandnes
Torget vurderinger
7
Hei
Noen som har den eller har testet den eller har erfaringer knyttet til den? Eller pre Anthem str.
Vurdere den siden jeg har fryktelig lytterom. Anthem har romkorreksjon og mulighet til å lagre flere målinger/høyttaleroppsett
Yepp, har Anthem STR Pre+Power.
Absolutt veldig bra greier. Det krever litt å få justert systemet til egne preferanser, men resultatet ble veldig bra.
 

BeetleBug

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.06.2009
Innlegg
6.737
Antall liker
13.562
Sted
Sørlandet
Hvilke effekt bruker du eller har testet pre’n på?
Vidar
ATI 542

Mvh
-BB-
En meget god forsterker, bruker du den på Tanoy?
Helt korrekt mister. Vi har Koronaflyttet fra lavlandet og opp på hytta hvor vi har gjemmekontor. Jeg var litt redd for at det skulle bli for klinisk og sterilt med Anthem og ATI men jeg hadde lite å frykte. Ikke glem at Anthem ble sammenliknet med en forforsterker til 400k uten å gjøre seg helt bort.

-BB-
 

Waqar

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
08.08.2016
Innlegg
103
Antall liker
56
Absolutt en god integrert forsterker, gjorde seg meget godt i rommet her hjemme. Arc som følger med er meget god, spesielt etter noen justeringer etter egen smak.
 
Topp Bunn