Y
Yannis_Krokanis
Gjest
Hva snakkes det om på jobben?
Alt og ingenetingene......biler......damer......dill-og-dall......tullball.....Hva snakkes det om på jobben?
Heldigvis er det lite prat om foppall på jobben.
De fleste skjønner at foppal er en lek for barn og ungdom.
Voksne folk driver ikke med sånt....
;D
Argumenterer ein lenge og trøyttande, vil ein kanskje oppnå rabatt...særleg i desse tiderJeg lytter ikke !
Den står bare på. Bakgrunnsstøy.
I det siste:
Ørret, Laks etc.... Kola-halvøya, Sibir
LCD vs. Plasma (")
Foppal VM
Virtualisering
Seiling
Renta
Server konsolidering
UDI
Streik
Jeg føler med deg!Jeg har en jobb hvor de fleste er av det motsatte kjønn. ( kvinns ) Der går det for det meste i baksnakking, strikkeoppskrifter og baking. Dette har absolutt ikke noe med jobben å gjøre.
Prøvde i går å drøfte lønnsforhandlingene og jobben som F.O og K.S gjorde......Hæ, har det vært lønnsforhandlinger? Artig! hehe
Spør kontorkameraten din om han har hørt Pain of Salvation. Fikk veldig PoS-vibber av den ene låta deres på UrørtFyren jeg deler kontor med spiller i progmetal-band (kan høres her), så det går mye i musikk. Ellers går det generelt i endel fagprat og veldig mye tullprat.
Det har han helt sikkert, men jeg får ikke spurt på en ukes tid siden han nå drar på Sweden Rock og skal nyte seks dager sammenhengende med avskrudd mobil og høyt oppskrudd promille. De er veldig inne i tyngre prog, übergudene er naturlig nok Dream Theater. Det er flinke folk som satser seriøst, jeg var og hørte på dem på "Metal Night" på Kafé Larssen forrige helg og de vet hva de driver med.Spør kontorkameraten din om han har hørt Pain of Salvation. Fikk veldig PoS-vibber av den ene låta deres på Urørt
Vi snakker jo selvsagt om det som skjer i verden, som de fleste andre.
Ellers har vi jo hatt oppe litt andre emner og, som:
-Romheis. Noen holder på bygge en romheis, der endestasjonen skal gå i bane rundt jorden, men den skal kobles fast i jorden vha. en kraftig kabel. Så kan man altså heise opp last som skal ut i rommet. Det har vi snakket litt om, og hvilke praktiske problemer det kan medføre...
-Forfatterne. Hvorfor er det alltid så viktig hva forfatterne mener om en sak. Ingen spør rørleggerne, tannlegene eller trailersjåførene, men hver gang noe skjer så er det viktig for media å få frem hva forfatterne mener...
-Hvilket dyr man ville vært om man skulle vært et dyr...
-Været.
Der sviktet hukommelsen...
Hmmm, stygg sak. ;DDer sviktet hukommelsen...
Det er jo bare å starte de det... du får alltids noen med.Skulle ha digget å hatt slike vettuge diskusjoner på jobben.
He,he, fikk faktisk en mail med link til den ja, fra noen som overhodet ikke er innom der til vanlig ... ;DDen famøse tråden om god CD/DVD-spiller ble i hvert fall diskutert ganske grundig på jobben ;D
Veldig irriterende, må være alderen... ;DHmmm, stygg sak. ;D
Mener å huske fra en annen tråd at Komponenten ikke liker øl.Veldig irriterende, må være alderen... ;D
Eh..?Mener å huske fra en annen tråd at Komponenten ikke liker øl.
Der ligger nok årsaken er jeg redd. 8)