xerxes
Æresmedlem
Kjøpte for et stykke tid siden en TD125 som ved hjemkomst viste seg å mangle både det ene og det andre ...
Jeg har en gammel arm (ADC LMF-2) som jeg egentlig hadde tenkt å starte med.
Sterkt inspirert av andre så begynte tanken om å konstruere/lage min egen arm å materialisere seg.
Her er i hvert fall mitt første utkast til løsning.
Noen vil kanskje kjenne igjen en kannibalisert harddisk her?
Motorlageret er tiltenkt horisontalplanet og oppheng/lager for les/skrivhodene vertikalplanet.
Til selve armen har jeg kjøpt et karbonrør fra Norwegian Modellers, så investeringene så langt begrenser seg til kr 197 for karbonrør på 1 m
Jeg er ikke av de raskeste, så jeg anbefaler ingen som eventuelt vil følge mine famlende skritt å holde pusten mellom innleggene.
- Arm
- Dette var jeg selvsagt klar over
- Oppheng
- Spilleren var delvis demontert, og fjærer til oppheng levert i en boks ved siden av.
Jeg har en gammel arm (ADC LMF-2) som jeg egentlig hadde tenkt å starte med.
Sterkt inspirert av andre så begynte tanken om å konstruere/lage min egen arm å materialisere seg.
Her er i hvert fall mitt første utkast til løsning.
Noen vil kanskje kjenne igjen en kannibalisert harddisk her?
Motorlageret er tiltenkt horisontalplanet og oppheng/lager for les/skrivhodene vertikalplanet.
Til selve armen har jeg kjøpt et karbonrør fra Norwegian Modellers, så investeringene så langt begrenser seg til kr 197 for karbonrør på 1 m
Jeg er ikke av de raskeste, så jeg anbefaler ingen som eventuelt vil følge mine famlende skritt å holde pusten mellom innleggene.
Sist redigert: