Tipp, topp - tommel opp folkens!
I disse miljøtider så kjører jeg gjerne innom og plukker folk opp samt kjører dere tilbake etter treffet. Er bare å gi beskjed her i tråden hvor og når så dukker jeg opp skal du se.
-BB-
Hyggelig at du stiller opp. Jeg bor på Fornebu og tenkte meg bort på Circle K for å skylle bort alle insekter etter siste fjelltur. Hva med å møte meg der kl 17.20 og så kjører vi videre og henter Einar.Jeg slår gjerne til på dette tilbudet. Du holder til på Fornebu? Jeg kan spasere dit så får jeg litt trim før maten
I disse miljøtider så kjører jeg gjerne innom og plukker folk opp samt kjører dere tilbake etter treffet. Er bare å gi beskjed her i tråden hvor og når så dukker jeg opp skal du se.
-BB-
Hyggelig at du stiller opp. Jeg bor på Fornebu og tenkte meg bort på Circle K for å skylle bort alle insekter etter siste fjelltur. Hva med å møte meg der kl 17.20 og så kjører vi videre og henter Einar.Jeg slår gjerne til på dette tilbudet. Du holder til på Fornebu? Jeg kan spasere dit så får jeg litt trim før maten
-BB-
Sort Audi Q5.
BB - aka Kalle
Er spent på den Vindalooen...Ikke mange dagene igjen til vi sitter å svetter over en vindaloo Gleder meg! Og jeg ser frem til å besøke den nye butikken til Mala også. Vi sees på mandag gutter!
-BB-
Er mer glad i Madras personlig, men testa BB sin Vindaloo i Horten. Slett ikke så ille den.Vindaloo er så sterkt at det krever at man oppbevarer dasspapiret i kjøleskapet , sånn for sikkerhetsskyld..
Der kan dere se hvor ivrig jeg er etter å treffe dereDet er mandag 4 nov?
M1