Er det noen som har erfaring med denne signalkabelen -hvordan den låter i forhold til langt dyrere signalkabler her i Norge for eks.Valhalla og i den prisklassen . Takker for svar! mvh.Hvalrossen.
Hei,hvalross skrev:Er det noen som har erfaring med denne signalkabelen -hvordan den låter i forhold til langt dyrere signalkabler her i Norge for eks.Valhalla og i den prisklassen . Takker for svar! mvh.Hvalrossen.
Et kupp til prisen!!yasman skrev:Hei,hvalross skrev:Er det noen som har erfaring med denne signalkabelen -hvordan den låter i forhold til langt dyrere signalkabler her i Norge for eks.Valhalla og i den prisklassen . Takker for svar! mvh.Hvalrossen.
Har hatt denne kabelen og kan si at den er meget bra.
Har stor ro og transparens.
Den legger lydbilde noe bakover, men leverer et høyt bilde.
Iforhold til Valhall, så er Valhall noe mer glatt og har enda mer rom og homogenitet,
men den koster jo maaange ganger mer.
Yas
Det skal ikke kunne være støy da den har skikkelig magnet skjerm i motsetning til andre kabler. Mulig den er skadet? disse kablene er svært ømfintlige for bøying!Oslo2 skrev:Jeg forsøker å ta opp igjen denne tråden, da jeg nå har gjort meg noen erfaringer med GA-0. Utrolig kabel! Spesielt god på klangfarger og overtoner i mitt anlegg. Også en bra kabel på detaljer uten å gi snev av lyttetretthet. Problemet i mitt oppsett er at kabelen fungerer veldig bra mellom kilde og preamp, men det blir for mye støy dersom den brukes mellom preamp og power. Har noen erfaring med dette? Jeg trodde først det var på grunn av at den tok i støy fra andre kabler og komponenter men har nå forsøkt å legge den i alle mulige stillinger ( :), samt er dette ikke et problem når jeg bruker andre kabler, som Audioquest og Nanotec system.
Jeg er opptatt av å finne ut av det fordi jeg nå har to sett med kabelen og ønsker å bruke den gjennomgående.