Jeg vet ikke hvordan jeg legger ut bilder her.
Det er da en ganske forutsigbar og tradisjonell firkantet kasse :
Desverre så virket ikke ene diskanten da jeg koblet de opp,og sannsynligvis var jeg for hissig med loddebolten og varmet for mye på terminalene.
Ny diskant,bass/mellomtone og delefilter er på vei fra England.
Har spillt i vel en uke på dette nå,og selv om det er litt vanskelig å få det hele bildet med kun diskant på ene siden,så er dette nok en av de deiligste høytalere jeg har hørt,uansett pris.
I typisk Audio Note stil drar de ivei med den mest organiske gjengivelse jeg har hørt fra et par høytalere(dette må da selvsagt ligge i kjeden foran høytaler),og fokuset mitt går til musikken og fremførelsen.Jeg hører faktisk noe nytt på omtrent alle plater jeg setter på,og det er alltid naturlig detaljer,som en korstemme,et congasrytmemønster,romklang,basstrommerytme osv , og jeg begriper ikke at jeg ikke har hørt desse tingene på mange av de mye dyrere høytalerene jeg har hørt samme platene på før.
Eneste jeg er redd for når jeg får en diskant til er om det blir for lyst på noen av de lyseste platene mine.Venter i spenning!
Jeg kommer også til å skrive en anmeldelse på desse høytalerene når jeg får begge opp å gå og får spillt på de noen uker.Og jeg er ganske sikker på at den kommer til å bli god reklame for Audio Note ;D