Audio Pro's venner

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • H

    Hifibasillen

    Gjest
    Hei

    Fant ikke en vennetråd for Audio Pro etter mye leting så da starter jeg like greit en hvis det ikke skaper problemer for andre her inne =)

    Akkurat handlet AP Addon T20 og sitter idag med Monitor audio Bronze 6 oh Harman Kardon 3770 men ønsker nedskalering og mindre utstyr rundt tv'en og et enda mer ryddig setup en jeg allerede har.

    Eier allerede har en XTZ Sub 10.17 Edge som skal tilkobles på T20 og etter tidligere lytterunder med T20 når jeg jobbet for Elkjøp så husker jeg de godt som morsomme og energiske for den lille størrelsen de har samt at kvaliteten var upåklagelig til prisen.

    Bilder kommer selvfølgelig ved oppkobling =)
     
    H

    Hifibasillen

    Gjest
    Rett og slett latterlig bra lyd disse leverer, kjører nå gjennom cca på intern dac i T20 men skal kjøre ekstern etterhvert, trudde suben sto på men tok feil, rett og slett sterkt anbefalte!
     

    Vedlegg

    H

    Hifibasillen

    Gjest
    Da var AP A36 bestilt og på vei, blir spennende når man fikk såpass god lyd med Addon T20, nesten utrolig å få såpass god lyd i en liten å nett utførelse.
     
    H

    Hifibasillen

    Gjest
    Helt utrolig hva disse leverer, gått ifra hifi til 10x prisen å savner ingenting utenom den dypeste bassen, well done AP 👍
     
    H

    Hifibasillen

    Gjest
    Anbefaler virkelig A36 både som musikkformidlere men legger ved at de også fungerer svært godt til film bruk, hdmi ARC,spdif, aux, Spotify connect, bluetooth 5.0, nettradio osv er noen av tingene disse herlige små gir til en fair pris.

    Lyden er litt laidback men med herlig trykk over hele registeret og en morrofaktor jeg kun har fått med Klipsch tidligere men uten og være pågående samtidig som designet er minimalistisk og rent hele veien.
    anbefales 👍
     
    H

    Hifibasillen

    Gjest
    Da var AP SW-10 satt opp, ble en bedre gjengivelse med en gang, handlet to stk da de skulle bli lettere og integreres med frontene, absolutt fornøyd 😊

    Positivt:

    1.Spiller med bra trykk tross størrelsen.
    2.Man trenger ikke like mye volum som før når man benytter to stk.
    3. Kanskje ikke den perfekte plasseringen akkurat nå men ble relativt fornøyd.

    Negativt:

    1. Går ikke like dypt som tidligere merker jeg har hatt inne.

    Merker ikke noen andre ting som er negativt til prisen, de yter de meget godt og ser bra ut, i forhold til tidligere systemer jeg har hatt synes jeg Audio Pro faktisk leverer mye og god lyd til prisen, noen punkter her og der som man går litt mer glipp av men ellers fungerer dette absolutt for de fleste, et bevis på at man ikke må bruke ekstreme summer for et relativt godt oppsett.
     

    Vedlegg

    Yttervik

    Medlem
    Ble medlem
    12.11.2013
    Innlegg
    8
    Antall liker
    2
    Sted
    Trondheim
    @Hifibasillen: Fortsatt fornøyd med disse? Har du testet A26? Jeg har gått til innkjøp av en LG OLED og vil ha høyttalere som slår seg på med tv'n og man stiller volumet med via fjernkontrollen til TV. Da er jo HDMI-arc tingen slik jeg har forstått det, det fungerer vel ikke like bra med høyttalere som har kun optisk inn?
    Synes A26 er smekrere og kan jo henges på vegg, samt at man frigjør gulvplass selv om disse da blir kjøpt med en Audio Pro sub i tillegg. Men vurderer selvfølgelig A36 uten sub også om dette er en mye bedre høyttaler. Madamen må også godkjenne A36 i såfall, tror hun syntes A26 så bedre ut.
    Hun likte også veldig godt utseendet på Klipsch The Fives men syntes prisen var i høyeste laget. Det synes jeg også da dette bare er for å gi bra TV-lyd, HIFI-en har jeg på et annet rom ;)
     
    H

    Hifibasillen

    Gjest
    @Hifibasillen: Fortsatt fornøyd med disse? Har du testet A26? Jeg har gått til innkjøp av en LG OLED og vil ha høyttalere som slår seg på med tv'n og man stiller volumet med via fjernkontrollen til TV. Da er jo HDMI-arc tingen slik jeg har forstått det, det fungerer vel ikke like bra med høyttalere som har kun optisk inn?
    Synes A26 er smekrere og kan jo henges på vegg, samt at man frigjør gulvplass selv om disse da blir kjøpt med en Audio Pro sub i tillegg. Men vurderer selvfølgelig A36 uten sub også om dette er en mye bedre høyttaler. Madamen må også godkjenne A36 i såfall, tror hun syntes A26 så bedre ut.
    Hun likte også veldig godt utseendet på Klipsch The Fives men syntes prisen var i høyeste laget. Det synes jeg også da dette bare er for å gi bra TV-lyd, HIFI-en har jeg på et annet rom ;)
    A26 er absolutt verdt en lytt, mindre en A36 så kan også være enklere å plassere 😊

    IMG_20210313_195011.jpg
    IMG_20210313_195019.jpg
     

    sirop

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    12.12.2007
    Innlegg
    1.102
    Antall liker
    213
    Torget vurderinger
    4
    Noen som har prøvd A48?
     
    H

    Hifibasillen

    Gjest
    Meget godt fornøyd med A48 en god oppgradering fra A38, utrolig god punch med en herlig dybde og denne BMR diskanten fungerer bare utrolig godt med elementene som er rene subwoofer elementer denne gangen grunnet lavere deling på 700hz.
    20221222_205721.jpg
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn