Bulter
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 18.02.2003
- Antall liker
- 3.405
Datoer for messa i år er satt: 27. til 29. oktober. Som vanlig på Narodowy stadion, Radisson Blu Sobieski og Golden Tulip.
Samme herFredag til mandag på Sobieski på meg. Dette blir bra (igjen)
Du finner kanskje en jazzklubb vi kan gå på du? Var vellykket sist.Da er Hotell å fly bestilt
Torsdag til søndag, men denne gangen tok jeg Golden Tulip (det andre messe hotellet)
Sobieski var jeg ikke fornøyd med sist.
Gleder meg til nok en messe
Mvh: Espen L
Hyggelig, @Espen LDa er Hotell å fly bestilt
Torsdag til søndag, men denne gangen tok jeg Golden Tulip (det andre messe hotellet)
Sobieski var jeg ikke fornøyd med sist.
Gleder meg til nok en messe
Mvh: Espen L
Jeg prøver igjen. Fre-man sobieski (med en bufferreservasjon på Tulip )Fredag til mandag på Sobieski på meg. Dette blir bra (igjen)
Hyggelig vis vi sees til frokost på Golden TulipHyggelig, @Espen L
Sobieski begynner å bli litt shabby, mens Golden Tulip er nyoppusset. Foreløpig har jeg i et anfall av ubesluttsomhet booket begge(!) med åpen avbestilling. Godt mulig vi sees til frokost på Golden Tulip.
PS. Jazzklubb støttes!
HeiFlotte greier! Jeg har fått reservert bord til 10 pers og vi er nå 9 inkl Sgt Pepper
Strålende BeetlebugOg der ringte det en trivelig kar fra Polen som ønsket alle 12 velkommen. Nordmenn er gode tipsere så det hjelper jo på motivasjonen
Jepp - gjør det senere i kveld.Vet ikke om jeg er med i tellinga her. Hvis mulig, blir jeg gjerne med! Kanskje du kan ta enda en telefon, @BeetleBug
Gleder meg til å få lyttet på.Vis vedlegget 959272
Fra FB, «oversatt» av FB. 8 mill. zloty er vel 20 mill. kroner.
Vi har en skikkelig kinaputt til deg Under det kommende Audio Video Show 2023 vil du kunne lytte til 8 millioner PLN-systemet til det britiske selskapet Audio Note (Storbritannia). Dette blir det dyreste systemet noen gang presentert for publikum i Polen Dette er en svært sjelden utstilt enhetskonfigurasjon, fra de høyeste nivåene av Audio Note (nivå 5 og 6). Systemet består av CDT-SIX CD-transport med en total masse på 80kg, Fifth Element transformator uten digitale filtre og overprøving, M9Phono forforsterker, Gaku-On topplampe monoblokk med power trioder med molybden 4242E anoder i PSE-konfigurasjon, 3-motor TT-3 II Referanse platespiller med IO-Ltd bevegelig coil-innsats med elektromagnet i generator og høy ytelse type A-kolonner. Alt er selvfølgelig koblet til og drevet av sølv Audio Note kabler. Mange kilo ren sølvtråd og folie ble brukt i Audio Note nivå 5 og 6 i både koblinger, signalkondensatorer og interstage transformatorer designet og produsert i Audio Note, med høyt nikkelinnhold legeringskjerner. Antallet strømforsyninger har blitt flere og lamperetter samt sølvtransformatorer og stikkontakter ble brukt i alt. Digital overføring til DAC realiseres gjennom en sender og mottakerlampe (som har egne sølvstrømforsyning). De brukte deres eget design ikke-magnetiske tantalmotstander med sølvutgang og de beste eller dyreste grafittkondensatorene NOS Rubycon Black Gate, hentet fra lager laget av Audio Note. Hotel Radisson Blu Sobieski, sala 716 ==== Bli med på arrangementet: bit.ly/AudioVideoShow2023 Kjøp billetter: bit.ly/KupBiletAVS2023 Sjekk ut vår hjemmeside: www.audioshow.pl
Om en uke er frokosten med ferskpresset juice og en deilig omelett omtrent akkurat ferdig. Hoka skoene er på og stemningen er på topp. Messetid!
Uten Hoka kan man gå hjem.Om en uke er frokosten med ferskpresset juice og en deilig omelett omtrent akkurat ferdig. Hoka skoene er på og stemningen er på topp. Messetid!
Det er få sko som slår Hoka når man passerer 20k skritt om dagen...Uten Hoka kan man gå hjem.
Særlig når det er nærmere 0.1 tonn oppi de skoa...Det få sko som slår Hoka når man passerer 20k skritt om dagen...
Jeg har sett litt på dette, og det er ikke mye å finne. Klub Stodoła arrangerer noe de kaller Jazz Jamboree 2023 til helgen. Rymden er det eneste jeg kan forholde meg til her, og det er kanskje tullete å bruke en kveld i Warszawa til å høre Bugge Wesseltoft. Søndag er det Joshua Redman og Kenny Garrett, men da sitter jeg på flyet hjem. Tipset er uansett viderebrakt!Du finner kanskje en jazzklubb vi kan gå på du? Var vellykket sist.
Takk for at du tok deg bryet.Jeg har sett litt på dette, og det er ikke mye å finne. Klub Stodoła arrangerer noe de kaller Jazz Jamboree 2023 til helgen. Rymden er det eneste jeg kan forholde meg til her, og det er kanskje tullete å bruke en kveld i Warszawa til å høre Bugge Wesseltoft. Søndag er det Joshua Redman og Kenny Garrett, men da sitter jeg på flyet hjem. Tipset er uansett viderebrakt!