Atle K Torpssm skrev:Dette er flotte saker! fra Brasil ?
mener sobstad skrev at han hadde kjøpt AKTO sin audiopax , dermed kan kanskje også akto hjelpe
akto på sentralen er Arne k torp fra bladet hjemmekino.....
en pm kan kanskje være på sin plass for mere innfo til begge to.
uansett er Audiopax fine saker , hørte dette på arkenmessan i Sverige i 09 , spiller fantastisk.
Mvh Espen
Det var nettopp et slikt besøk til nevnte bendiksen som resulterte i at jeg aldri har glemt disse produktene... har vært i transistor-verden i mange år nå, og derfor bestemt meg for å supplere inn i rør-gaten.. Begge deler... Audiopax er litt mere eksotisk både av design og lyd av de rør-baserte oppsett jeg har hørt opp gjennom årene.. Det finnes selvfølgelig mye bra der ute, men det er nettopp opplevelsen den ene gangen som har festet seg..Oslo2 skrev:Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg. Etter at Per Bendiksen avsluttet agenturet i Norge (tror det er riktig) vet jeg ikke hvem som fører Audiopax. For meg var dette noe av det første innen high-end jeg virkelig forelsket meg i. I mange sammenhenger har jeg hørt demo av Audiopax, forstekerkere med ulike høyttalere og komplette Audiopax oppsett, som var utrolig musikalsk. Interessant om du ville beskrive noe om hvorfor du ble interessert i dette merket som går alt for ubemerket hen i nord?